Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V64 Bergsåker (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/26930-v64-bergsaker/)

Major 2016-07-21 17:20

V64 Bergsåker

Dags att göra spelkassa till lördag
Boom nu kör vi !!

Rickart 2016-07-21 17:23

Diamanten, klass för sig.
Prins Tom, spets och slut.
Läge för v6 och flerbång?

dado 2016-07-21 17:24

Citat:

Ursprungligen postat av Major (Inlägg 498433)
Dags att göra spelkassa till lördag
Boom nu kör vi !!

Vilka tänker du spika? Ska man fälla favoriten i kallblodslopp.?

Manprinsen 2016-07-21 17:25

Tobin Kronos första bfro och jänkarbike.
Castle Rose första bfro och troligen SOS.
Prins Tom lär vara huvudet högre än dom här, dessutom startsnabb.
Målar på i avd 1,4 och 6

Major 2016-07-21 17:33

Citat:

Ursprungligen postat av dado (Inlägg 498435)
Vilka tänker du spika? Ska man fälla favoriten i kallblodslopp.?

Jag garderar i kallblodsloppet 1.5.9 (finns en viss galopp risk på 5:an).
Spikar i avd 5 med Sugarmakesmecrazy samt Västerbo Loveboat i avd 1

Jockepo 2016-07-21 17:43

En spik i avd4??

Major 2016-07-21 17:53

Citat:

Ursprungligen postat av Jockepo (Inlägg 498438)
En spik i avd4??

Travnet spikar 1an i avd 4

SO 2016-07-21 17:54

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 498436)
Målar på i avd 1,4 och 6

Ove A nja? Långben har så j-la usel form att jag aldrig sett dylikt. Hoppas det vänder snart...

olle 2016-07-21 17:57

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 498436)
Målar på i avd 1,4 och 6

Alla experttips jag kollade spikar det norska kallblodet som jag själv har noll koll på. Undantaget vi tippas travexperter som rankar den långt ner i sina tips på ATG.se

Spik på den och lite roliga a hästar och kanske det går att få till en vettig V6a för 3-4 hundra i jakten på jackpotpengarna. Mycket intressant med ändringarna på Tobin Kronos. Det kan vara en kul a häst kanske då Melanderhästen nog är bäst på kort distans.

Ska kolla ATG live nu sen får det avgöras om ca en timme om man ska gå in på V6an idag.

mackpeter 2016-07-21 18:00

V64-3

Garderar 5 Prins Tom med ny kusk och lång resa. Streckar även 10 Pingo Ö.K. med kusk som hjälpte mig sätta DD i förrgår.

Manprinsen 2016-07-21 18:18

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 498441)
Alla experttips jag kollade spikar det norska kallblodet som jag själv har noll koll på. Undantaget vi tippas travexperter som rankar den långt ner i sina tips på ATG.se

Spik på den och lite roliga a hästar och kanske det går att få till en vettig V6a för 3-4 hundra i jakten på jackpotpengarna. Mycket intressant med ändringarna på Tobin Kronos. Det kan vara en kul a häst kanske då Melanderhästen nog är bäst på kort distans.

Ska kolla ATG live nu sen får det avgöras om ca en timme om man ska gå in på V6an idag.

Ska du gardera kallblodsloppet så får du ta alla, eftersom alla är lika usla. Den norska hästen lär vinna detta om den inte galopperar bort sig.
Funderade på att spika Tobin Kronos efter infon men jag vill ha med Sugarmakesmecrazy eftersom det är första barfota på en Bååthtränad och bästa kusken. Skulle 2 och 6 ta ut varann så lär Erik sitta bra på det.

Lazze 2016-07-21 18:18

Citat:

Undantaget vi tippas travexperter som rankar den långt ner i sina tips på ATG.se
Med "Experter" i focus....Maken till tipstjänst att vara fel ute har jag aldrig sett..(spikat 5-10 rankade (enligt VT ...flera ggr som vunnit) Iblkand är dom rätt ute ..men..även en blind höna...Prins Tom lär vinna med halva upploppet mot det här gänget...
L

Manprinsen 2016-07-21 18:19

Citat:

Ursprungligen postat av SO (Inlägg 498440)
Ove A nja? Långben har så j-la usel form att jag aldrig sett dylikt. Hoppas det vänder snart...

Förutsättningarna ser väl optimala ut? Det är 9:an emot som tänt till barfota, men läget ser för svårt ut.

olle 2016-07-21 18:37

Citat:

Ursprungligen postat av Lazze (Inlägg 498444)
Med "Experter" i focus....Maken till tipstjänst att vara fel ute har jag aldrig sett..(spikat 5-10 rankade (enligt VT ...flera ggr som vunnit) Iblkand är dom rätt ute ..men..även en blind höna...Prins Tom lär vinna med halva upploppet mot det här gänget...
L

Dom har ju sommaruppehåll med sin tidning mm, så det är kanske någon sommarvikarie som sitter och gör tipsen till ATG.se. Tidigare somrar har dom även haft uppehåll där när tidningsredaktionen varit på semester, men har väl avtal nu då att leverera tips även då.

Manprinsen 2016-07-21 19:03

Fan vad larvigt att dom ska referera loppen på Engelska. Vems jävla påhitt är det?:rant: