![]() |
Om Propulsion lyckas ta ledningen , kan BBS Sugarlight få ett fint lopp. Han vann ju från samma spår v75 Kalmartravet... 7 % är rena fyndet !
|
TCH lär inte ha någon större respekt, så där lär det tryckas på och trolig släpp...men oavsett knappast någon vinstchans...
|
Citat:
|
Citat:
|
PROPULSION. får inte spets , han tar den,
Dom ska ändra på huvudlaget, can`t see back muffar, 31m närmre svängen, Örjan släpar lite från start, INGEN tar en längd på dom, sen är det upp till ADRIAN, om han vill ge igen, för MOSAIQUE FACE ser lite mätt ut, inte som förr. |
Citat:
|
Vass eller Kass går inte att titta på under sommaren när B-laget med Mohammed i spetsen huserar. Snacka om att dom har dålig bredd på sin expertis.
|
...klaga inte på honom, för då är du rasist;)...
|
...skämtåsido, men kan absolut hålla med...Husse är nog den bästa...och förstår att du menar "vass eller kass"..(ser att du redigerat)...
|
Citat:
|
Avd 1
Vill ha med 5 Paramount pga Christoffer Eriksson och 7 Jairo pga 0 galopper.
|
Citat:
|
Citat:
Jag tvivlar i alla fall och om det blir så tror jag han är rökt ändå, med en tjurig Adrian utanpå. |
AVD 1 - Top of the World i spets!!? Men här tror jag att
12 Diamond är livsfarlig, blåser till dom sista 400 och utgångsvärdet är högt. AVD 2 - Öppet lopp.Har jagat MT Klara ett tag. Galopp och bra upphämtning sist på Halmstad. AVD 3 - Öppet igen första häst nr 1 Midnight Dramer och 8 Chocolate Gold tidiga. AVD 4 - Håller Björn Goop spets så vinner han. AVD 5 - Omgångens bästa spik Örjan upp på 9 Gucci Degato AVD 6 -Tycoon conway hall blåser till spets och blir svårfångad i Hugo Åbergs. AVD 7 - Spitcam Jubb, får han ett lopp i rygg på Choosen one i ett jämnt tempo så inte tilläggshästarna tar så mycket och att luckan kommer då är skrällen fullt möjlig. Ses på Jägersro |
Citat:
Ingenting av vad som någonsin visats av hästen tyder på att den är snabb från start. |