![]() |
Trots idiotkörning så vinner T.Pettersson....Snacka om att nästan klanta bort det...
Hmm, jag stänger in hästen i sista kurvan....Blir nog bra...mupp |
Och vilken kuskinsats av Tomas Pettersson:lol:
|
Tomas pettersson, att han vinner ÄNDÅ med den styrningen... :ohmy:
|
Mkt märklig styrning av Tomas, hade vunnit me hela upploppet (överdrivet) om han gått före, men han löste det ändå
|
Citat:
|
Vill till att 9:an torskar nu..54% känns alldeles för mycket nedstruken till innerspår,slö häst framför..troligen backa sist och försöka runda..
Sen hoppas jag att Lena PH vinner med halva upploppet(Märkligt att % sjönk efter skorycket)... |
Citat:
|
Radiosa Ral (IT) skule sitta fint nu!
|
Tvilling Utg 3 mot 10,12
Tvilling Utg 1 mot 2,3 |
Citat:
Vet inte hur många gånger jag sett dom köra i tredje spår utan anledning ett helt lopp. Tacksamt då man kan få fina odds när en rutinerad fransman gästspelar bakom en "medioker" häst |
Ha ha, snacka överspelad favorit..
Spik nu...13..ren chansning och blir väl inga jättepengar direkt..men + 1000:- lär det väl bli=taget.. Lycka Till , (red , 1351:- ) L |
Citat:
Ev utdelning: 1 Ida Chip G.L 3739:- 2 Kapish G.L 730:- 6 Ajlexes Samba Pati 2994:- 15 Sodajerk 763:- Har åtminstone redan fått tillbaka insatsen ifall skriket 13 Lenah P.H skulle vinna som saknas på min kupong Spoiler:
|
Uffe fixar sista loppet i ren frustation över hur dålig favoriten var
|
Citat:
|
Kändes verkligen som att Ida Chip skulle ta sig förbi men ledaren sträckte på sig. V4:an och ännu en tvilling in iaf och en helt ok lunch där man fått in lite extra att lägga på kvällens jackpot!
|