![]() |
Lunch V4 - Skellefteå 11 Aug
V4 på Skellefteås speedwaybana (175m upplopp) och en gigantisk favorit i avd 3 som jag försöker fälla!
Inga namn som direkt får magkänslan att brinna och jag går på favoriten 8 Lowe R.Ö.K som kommer från seger och blivit nedstruken 2 hack. Svårt att bena ut detta jämna kallblodslopp, 6 streck räcker förhoppningsvis. Dagens största gaddas med en trio som är klart dugliga ifall favoriten skulle komma bort. Avslutningsvis låser jag på favoriten 5 Tahita Frontline och 2 Tea Party där jag tror den som hittar till ledningen också är vinnaren. V4-1: 8 Lowe R.Ö.K V4-2: 1,4,5,8,9,11 V4-3: 8,11,12,14 V4-4: 2,5 48 rader, lycka till alla lunchlirare! |
3 Diego Band är bara att skriva in i boken som ospelbar!
Titta på reprisen av första avdelningen och se hästens totala ovilja vid fritt! JÖSSES! |
Bra system och på banan varnades det för 6 & 7 i V4-3 så det skulle man givetvis ha lyssnat på
|
Tyckte 1an såg bra ut på värmning nu i 4de avdelningen så lastade 200V500P . Vad händer, hästen dör? Tragiskt såklart, men jag ser humor i mitt eget hästöga, kanske borde jag sluta spela på hästar med den bedömningsförmågan?
Edit - Vet ej hur de gick för hästen Olsbo Kajsa men den låg ner och såg inte ut att må bra, hade inge ljud så hörde ej hur det hela slutade. |