![]() |
Citat:
|
Citat:
Det var väl inte så mycket chans att spika en delad favorit? Hade du spikat vinnaren hade jag kallat det chans. Eller?:cheers: |
Citat:
|
LD //3-6-8
"//2-8 10 Hoppas |
Citat:
|
Citat:
(Blir en TV i nästa med 2,3,10,12,15 i olika variationer/insats) |
tack
|
Citat:
|
Så här kör jag idag:
V75:1 - Alla V75:2 - 1,2,3,4,10 V75:3 - 4,5 V75:4 - 1 Backorder V75:5 - 2,4,6,10,11 V75:6 - 1,3,6,8,9 (8 Shadow Voodland = årets bedövare!) V75:7 - 1,2,4,8 Utgångar på Örjan K. Lycka till! |
Det var väl ett regellt avslag på 10 LE MIRACLE(DE) av Svante
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
JESUS vad Hulte Magnus såg fin ut idag, visst är en glänsare men har aldrig sett han som idag.... !!!!!!!!
Om nu favoriterna sviker.... |
Hörde tyvärr inte Svante om Le Miracle, men alltså , när de har Demoner till start så blir alla små små frågetecken till stora Spöken ....
Edit: Värmningen såg ju helt ok ut men Svante är ju Superproffs. Kan kanske vara spökena trots allt *hoppas* :sad: |
Jag spikar Nuncio, Månprinsen och Digital Yankee på mitt lilla extra system. Lika bra att gå på en häst i första loppet istället för att som de flesta andra garderar hårt. Men det skulle inte förvåna mig om Le Miracle vinner ändå.
|
Systemet
Jag har skrivit in mitt system (ett av dem) under rubriken där uppe där man kan lämna sina system utan att förklara varför man tog den och den. I mitt fall skulle det ta flera sidor att förklara varför...
Good Luck:cheers: |
Citat:
Tror bara det är SKITSNACK. det är en kanon. och dom vill vinna å hemma plan |
Raderna:
Miljonerna= Spoiler:
Spoiler:
Good Luck!" Mvh , L Bra start 9.6%.. |
Det kan inte ha stått rätt till med Digital Yankee. Den borde kanske inte ha startat.
|
Citat:
|
I nästa luktar det skräll...Le Miracle känns löjligt överstreckad,,
|
katastrof att inte va bättre med den farten.. fan hände där..
|
Vilket sopgäng....! 1.27 första varvet och ändå var det knappt att nån orkade i mål....men som man befarade så var 2 Part Nan Angelen "Speek-of-the-week" - från alla lägen...
Citat:
|
Det där var en bra vinnare vi fick i Björnkollen.:claps:
Synd dock på 12, som blev störd. |
TV V75:2 =U4-2,3,7.8.9 X 50:-
och : 2,8.9 runt om X 15:- plus 7-2,6,8,9 X10:- (Dagens skräll=Nuncio torskar) (Jag är synsk=tro mig...:drunk:............... |
Nu är det dags för första tvillingen.
1,2,3,4 200 spänn runt om, med en liten förstärkning på 1-4. |
12 hade smakat mumma men 2 får duga. En ordentlig smäll nu önskas!
|
hahahahahaha viva la france
|
Vilka droger går fransmannen på???
|
Men..har Joose verkligen koll på vem han kör åt? haha...
|
Jackpot då
|
Svantes snack kostade kanske sju rätt idag. Fattar inte vad det skulle vara för fel på hästen idag.
|
Makalöst..J.Verbeek=kuskförstärkning?????
|
Citat:
Körning osv men den här är grym.... :cheers::cheers::cheers::gun_bandana: :hattenav: :clap: :moneybag: :moneybag: :moneybag: :moneybag: :moneybag: :omfg: |
Citat:
Typ: "Inte alla hästar i stallet"? |
Kung Verbeek
|
Citat:
|
Svante Båth snackar såååååå mycket skiiit!!!!!!
|
Vem fan hade bjudit hit den där svettiga jävla tattaren? Vi har redan nog med lallare i våra inhemska lopp, vi behöver inte förstärka den poolen med holländska förmågor.
|