Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Hagmyren 10/9 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/27225-v75-hagmyren-10-9-a/)

Klanke 2016-09-09 09:01

Avd3
Bbs har inte varit till sin fördel tillbaka nu efter halsinfektion. Kevin skall ladda tufft med nr7
A 7~4 B 2~3~1~11

trance_error 2016-09-09 09:12

..................

lokatten 2016-09-09 11:50

Citat:

Ursprungligen postat av lokatten (Inlägg 504643)
Nattlig V75-uttagning på känsla.

Mina idéer när jag bläddrade i Guiden. Undvek att se efter vad Guiden tyckte eftersom det kan påverka mitt eget tyckande...:p , utan kollade på startlistorna.

Kollar f ö aldrig efter vad som tycks av "experterna" och skulle aldrig gå in på en betalsajt. Vill inte veta vad andra tycker, förrän ev på lördag, vill inte bli påverkad.

Dessa hästar prickade jag för när gick igenom startlistorna. Började f ö med avd 7 när gick igenom omgången men här blir det från avd 1.

Avd 1: 2 Serious Try
4 Ajlexes Cubano
7 Sugarmakemecrazy
10 Global Respons

Avd 2:
Här har jag prickat för massor? men nu läser jag i Guiden att loppet är otroligt öppet och att helgardering inte behöver vara fel.
1 Tahays Blue Amber
2 Casmira
4 Zarah Zolide
5 T.Wall's Elaine
7 Comewithaflash
8 Lirac de Zeun
12 Lottie Palema

Avd 3:
3 Knows Nothing
4 Coldtown
7 Explosive de Vie
Klart att man ska ha med 2 B.B.S Sugarlight också men jag har inte prickat för den...

Avd 4;
4 Norrskenskongen

Avd 5:
6 Pharaon d'Inverne

Avd 6:
1 Jetset
4 Premier Kronos
Självklart måste 6 Seedorf med här men fick ingen prick av mig...:D

Avd 7:
5 Erik Sting

Japp. Det var mina nattliga idéer. :cheers:

Lycka till!

En väldig massa dumheter!

Räkna inte med att det var en nykter och städad människa som skrev ovanstående.:no:

Hade fått för mig att jag genom att stirra länge på startlistan kunde få någon sorts upplevelse - att den eller den hästen skulle vinna helt enkelt!:ful:

Fast alla har väl varit med om att få en viss känsla, att den hästen nog vinner...

Hursomhelst - en del av hästarna står jag fast vid, medan andra är mer tvivelaktiga - en till och med drog sig ur spelet strax jag valt den som spik, tänker på Erik Sting...
Återkommer
:skamsen:

chompipe 2016-09-09 17:06

Ajlexes Cubano är en bra häst med bra spelvärde.chans spik..

Stankarn 2016-09-09 17:18

Citat:

Ursprungligen postat av chompipe (Inlägg 504749)
Ajlexes Cubano är en bra häst med bra spelvärde.chans spik..

Med Tomas "hockeyhandskarna" Pettersson?

HAHAHA!

Han som åker hem två tävlingsdagar av tre utan pinne?

HAHAHA!!

Han som är helt oförmögen att få fart på hästarna från start och känner sig obekväm och får allergiska utslag om han är allt för långt ifrån tredjepar invändigt?

HAHAHA!!!

Tack, det behövde jag, efter en tung arbetsvecka....😂

Manprinsen 2016-09-09 17:22

Flerbongen i morgon. Fy fan så tråkigt... :cry:

2
2
2
5,6,8,9,15
1,2,3,5,7,8,9,11
6
2,3

mackpeter 2016-09-09 17:24

V75-2

Ett lopp för ston där de två favoriterna har tjänat minst pengar. Dessutom är båda traktorer från start. 5 är snabb ut och tar nog ledningen men räcker inte hela vägen. Favoriterna skall ut i spåren och hinna förbi på det korta upploppet.
Jag tror vinnaren startar från de bakre spåren. Bäst är nog 11. Streckar även 12 och 13.

Loppet skall garderas. Jag utgår från 1,2,11,12 och 13.

hammering 2016-09-09 18:32

Blandat Hagmyren

Så säger vi Grattis till Linda S Hedström som födde en välskapt jänta i förrgår,, Å har flera bra hästar till start till helgen,,,, Alfa star S är ju en häst vi tjänat päningar på hitintills,,,,Ska ut i V4 1 Montè ,,,, väntar in info under kvällen hur hästen funkat under sadel,,,, kommer senare,,
Jeppe yamoz ska ut i V4 2 kör bort sista poängen stallet säger att hästen kommer att göra ett bra lopp har känts fin i veckans jobb..,,,
Reorder 3% vafaan är folk fulla? Kommer att köras från start mot förhoppningsvis ledningen... stallet tror på bra chans ... lät riktigt optimistiskt när jag hörde mej för,,,, skriver mer senare,,,

mackpeter 2016-09-10 00:22

V75-6

En felfri 6 Seedorf OMF vinner. Om man inte spikar streckas även 1,7,10 och 11. Men 6 blir nog ändå min spik i denna svåra jackpot omgång.

mackpeter 2016-09-10 00:33

V75-5

1 Önas Igor vinner om han kan försvara ledningen. Putte och ni som kan hans startsnabbhet?
Annars måste man strecka även 2,3,9 och 11.

Såg i Björnkollen, att "gråtaren i Paris" som körde dopingfuskarens hästar, ville strecka 6,7,8 förutom 1 och 3.

putte64 2016-09-10 01:16

Jaa, du.
I dag var han inte lika snabb.
Lurigt det där, man är aldrig riktigt säker när de varit ojämnt snabba förut.
Djuse slår man dock alltid, den hade jag inte med på 8 hästar.
Klart hästen kan vinna, men den bestämmer ju inte själv.

Jag tror Önas håller ledningen, var grymt snabb senast men har inte alltid varit det.
Nu var det snack om jänkarvagn också, Peter ger nog järnet och jag tror ingen tar sig förbi.
Men Bloody Valentine kommer fort efter 50, så han får vara vaken.

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 504853)
V75-5

1 Önas Igor vinner om han kan försvara ledningen. Putte och ni som kan hans startsnabbhet?
Annars måste man strecka även 2,3,9 och 11.

Såg i Björnkollen, att "gråtaren i Paris" som körde dopingfuskarens hästar, ville strecka 6,7,8 förutom 1 och 3.

Nedomansky 2016-09-10 08:06

Kan vara dags för 8 Guli Glöd i avd 4. Lycka till!

valo 2016-09-10 09:51

Palermo Broline två raka galopper och 44% galopp totalt. Ja, det är nog farligt. Men jag
har med den ändå...

Bokow71 2016-09-10 10:00

Någon som har Travtjänst ranking idag ?

mackpeter 2016-09-10 10:11

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 504855)
Jag tror Önas håller ledningen, var grymt snabb senast men har inte alltid varit det.
Nu var det snack om jänkarvagn också, Peter ger nog järnet och jag tror ingen tar sig förbi.
Men Bloody Valentine kommer fort efter 50, så han får vara vaken.

Putte styrker min uppfattning, att Önas håller ledningen. Därmed spikar jag 1 i femte. En bra spik till 30 %.

Hade tänkt följa kommunspiken BBS Sugarlight i tredje. Nu kan jag ha fem streck i guld.
2 BBS Sugarlight har bäst kapacitet och tar sannolikt ledningen. Men han har mött hårt motstånd sedan Elitloppet och inte räckt till.
3 Knows Nothing är alltid med där framme. Har bara vunnit ett lopp i år - Mälarpriset med 75' i första pris. Slog bl a 6 QPQ. Nyttig häst.
4 Coldtown klassklättrare denna gång med ny kusk.
6 QPQ var senast tvåa bakom Delicious och slog 3 och 8. Kan skrälla.
7 Explosive de Vie är en snabbstartare. Har mött stenhårt motstånd och hävdat sig bra. Kommer från formstall.