![]() |
Örjan fick ingen fart på Valeur till en början, sedan gick han ju rejält men då var det för sent.
|
Citat:
Örjan har inte kunnat gjort nåt annat den här gången och tycker att Kenneth får oförskyllt stryk trots att han gjorde en bra kuskinsats. Men sharps håller på att översvämmas av dessa hatinlägg mot DOM FLESTA kuskarna, Kolla efter varje avdelning och piskan är framme, Kenneth är för mig bara en i mängden och jag bryr mig som du vet dessutom sällan om att bedöma kuskinsatserna eftersom jag vet att det finns dussintals anledningar som "torskarna" inte ser. |
Han är helt otroligt ,
|
Citat:
|
Rak DD: 3-11 (Nu nämnde Matteus tyvärr mina pållar så oddset kanske sjunker). Finns inte så många spelvärda kombar och det blir nog inte så skrälligt mot slutet heller.
|
Nu vinner Goop igen!
|
Citat:
|
Citat:
Man vet ju vilka kuskar som brukar leverera annars. Väljer man att lira på dom övriga så kanske man inte ska vara förbannad heller om det skiter sig. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Någon som sitter kvar för 7 rätt ?
|
Kanske vi är nära där nu?
|
Lirar följande DD rygg TT
4-7 x 300kr 1-7 x 300kr 3-7 x 300kr 5-7 x 150kr 10-7 x 100kr |
Citat:
|
SHIT vad dom spelar nr 1
|
Travporr med Björn och Erik. :popcorn:
|
Helt jävla otroligt...hade Lennartsson behållt sitt rundningsmärke där bak där den hör hemma så hade Goop vunnit lätt...
|
Jormas häst såg kanonfin ut, men något stämde inte där. Kul för Erik!
|
Skötaren håller på att få en hjärtattack. En farlig sport det här. :)
|
Jaja...är det någon jag unnar en vinst så är det Erik! Även fast det kostar mig sjuan...
|
WHILBORG har en fin helg , LE MIRACLE i går. snyggt.
|
Såg ni Deimos gnistrande blick!!! VILJAN!
|
Sorgligt att se Björn trycka ut Erik sista biten. Ojysst så det skvätter om det. Erik visade, att han är både kylig, superkusk och sportslig.
|
Citat:
|
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Borde inte Uffe kunna vara med på foto nu? 3 Only Eyes Broline har varit ute i relativt hårt sällskap och står bra till här.
Tvilling 1,3,11,14 - 200 runt om. Står över Erik A och Svanberg. |
Citat:
|
Citat:
|
Finns ju lite chans
DD Inlämnat: 2016-09-25, 16:40 Solvalla Söndag 2016-09-25 Start: 16:40 Kostnad: 100,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 4 2: 4 Bakers Ransom 2 x 50,00 kr = 100,00 kr. Totalt: 100,00 kr. Rättningskod: VDH QTR DGS |
Inte ofta lill b.gen förlorar 2 målfoton typ . Det förtjänar hen
|
Snygg styrning av Erik.
|
Citat:
|