![]() |
Sete i nästa. Nu är det upp till Örjans körhänder.
|
Citat:
|
Citat:
En kusk som inte viker ner sig, böjer ner sig för att bli påkörd bakifrån. Önas Igor och Eder Bob hade väl haft ett par hundra tusen mer på kontot med PN i sulkyn..... |
Citat:
|
Tvilling
Avd 3 v4
1-7-10-13 En runtom samt en med utgång på 1an |
Citat:
|
Citat:
Har man bra häst. Kör som det då, har du en sophäst. Pressa inte en bättre häst där du vet att du bara sabbar. Ex undantag. Pressa gärna när jag garderar stora favoriter. Gör det inte när jag spikat en bättre häst. Om det funnits rättvisa så borde a l d r i g en sämre häst vinna. Just för att den är sämre. Det blir lite hästar kvar som är bra. Men en jävla massa sopor som får tävla mot varandra, verkar som om alla vill ha "spelvänliga" lopp, jag vill bara vinna. |
Citat:
Skillnaden är att Goop inte påverkar ordningsföljden. Skulle Deimos blivit 2a så skulle goop troligen blivit diskad. Det kan omöjligen vara nytt för dig att det påverkar |
Där small det till, och Örjans uppsittning gick felfritt men hade inget alls att ge.
|
Citat:
|
Citat:
Vi får aldrig veta det rätta svaret. Vi fortsätter väl att stryka gulleponken medhårs över guldhjälmen. Mitt sista inlägg i denna fråga. |
Azzaro la Marc anmäld barfota runt om. I Fredagsronden är BG tydlig med att det blir skor runt om.
|
Solbergs drivning i V4-3 såg inte vacker ut från mitt perspektiv. Han får väl böter och tar med 100 lakan över Kölen.
Här vill jag gärna berömma Björn för hans vakna körning med Västerbo Hard Cash. Han uppfattade uppullningen i täten och överrumplade Jocke Lövgren. |
Citat:
Må så vara men han ska absolut inte bli diskad som resultatet blev. Mig veterligen så har aldrig någon som blivit diskad för att ha brutit ut om de inte påverkat ordningsföljden/ stört någon. |
Citat:
|