Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Färjestad 1/10 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/27353-v75-faerjestad-1-10-a/)

Shooter 2016-10-01 15:19

Sete i nästa. Nu är det upp till Örjans körhänder.

Speedyearl 2016-10-01 15:21

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 507159)
De bröt mot samma lag. Björns tjänade någon miljon mer än Jossans hästägare. Men det är skillnad på guldhjälm och moppehjälm inför olika domare.

Känns inte så långsökt att du har ägarintressen eller har någon kompis med ägarintressen som tjänat på en diskning av Goop så som du grinar om det fortfarande...så jävla farligt var det inte och knappast medvetet som du anser.

Stankarn 2016-10-01 15:25

Citat:

Ursprungligen postat av tomtom2 (Inlägg 507156)
Satan så bra Per Nilsson kör, inget j-a mesande med att släppa täten så fort någon utmanar utan visar bestämt var skåpet ska stå. En av våra absolut största kusktalanger för närvarande :))

Äntligen....!

En kusk som inte viker ner sig, böjer ner sig för att bli påkörd bakifrån.

Önas Igor och Eder Bob hade väl haft ett par hundra tusen mer på kontot med PN i sulkyn.....

Stankarn 2016-10-01 15:29

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 507160)
Helt klart Illuminati som ligger bakom detta skulle jag tro?

Frimurarna....?

shjuve9le 2016-10-01 15:30

Tvilling

Avd 3 v4
1-7-10-13

En runtom samt en med utgång på 1an

Manprinsen 2016-10-01 15:31

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 507164)
Frimurarna....?

Ja, Bilderberggruppen har förmodligen stora ägarintressen i stall Goop. :whistling:

shjuve9le 2016-10-01 15:34

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 507163)
Äntligen....!

En kusk som inte viker ner sig, böjer ner sig för att bli påkörd bakifrån.

Önas Igor och Eder Bob hade väl haft ett par hundra tusen mer på kontot med PN i sulkyn.....

Såhär ser jag det.
Har man bra häst. Kör som det då, har du en sophäst. Pressa inte en bättre häst där du vet att du bara sabbar.

Ex undantag.
Pressa gärna när jag garderar stora favoriter.

Gör det inte när jag spikat en bättre häst.

Om det funnits rättvisa så borde a l d r i g en sämre häst vinna. Just för att den är sämre.

Det blir lite hästar kvar som är bra. Men en jävla massa sopor som får tävla mot varandra, verkar som om alla vill ha "spelvänliga" lopp, jag vill bara vinna.

sigh 2016-10-01 15:35

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 507148)
I första V4 tryckte favoriten 2 ut nr 4 flera spår på upploppet. Måste bli diskning.
Men Björn Goop gjorde samma sak i Kriteriet i söndags med Policy of Truth mot Demos Racing. Då blev det ingen diskning. Policy fick miljonvinst i andrapris istället för Global Trustworthy.:whoco5:

Skillnaden är att Goop inte påverkar ordningsföljden. Skulle Deimos blivit 2a så skulle goop troligen blivit diskad. Det kan omöjligen vara nytt för dig att det påverkar

Shooter 2016-10-01 15:38

Där small det till, och Örjans uppsittning gick felfritt men hade inget alls att ge.

Altoc 2016-10-01 15:41

Citat:

Ursprungligen postat av sigh (Inlägg 507168)
Skillnaden är att Goop inte påverkar ordningsföljden. Skulle Deimos blivit 2a så skulle goop troligen blivit diskad. Det kan omöjligen vara nytt för dig att det påverkar

Exakt så. Hade Goop varit först imål i Kriteriet hade han blivit diskad.

mackpeter 2016-10-01 15:43

Citat:

Ursprungligen postat av sigh (Inlägg 507168)

Tror du att Goops blivit diskad, om han slagit Adielsons?
Vi får aldrig veta det rätta svaret. Vi fortsätter väl att stryka gulleponken medhårs över guldhjälmen. Mitt sista inlägg i denna fråga.

Altoc 2016-10-01 15:45

Azzaro la Marc anmäld barfota runt om. I Fredagsronden är BG tydlig med att det blir skor runt om.

mackpeter 2016-10-01 15:47

Solbergs drivning i V4-3 såg inte vacker ut från mitt perspektiv. Han får väl böter och tar med 100 lakan över Kölen.

Här vill jag gärna berömma Björn för hans vakna körning med Västerbo Hard Cash. Han uppfattade uppullningen i täten och överrumplade Jocke Lövgren.

sigh 2016-10-01 15:49

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 507171)
Tror du att Goops blivit diskad, om han slagit Adielsons?

Vi får aldrig veta det rätta svaret. Vi fortsätter väl att stryka gulleponken medhårs över guldhjälmen. Mitt sista inlägg i denna fråga.

Må så vara men han ska absolut inte bli diskad som resultatet blev. Mig veterligen så har aldrig någon som blivit diskad för att ha brutit ut om de inte påverkat ordningsföljden/ stört någon.

mackpeter 2016-10-01 15:52

Citat:

Ursprungligen postat av Altoc (Inlägg 507172)
Azzaro la Marc anmäld barfota runt om. I Fredagsronden är BG tydlig med att det blir skor runt om.

Azzarro är nu favorit på vinnarspelet. Björn var mycket optimistisk i Björnkollen och spikade sig själv. V75-2 blir ett tufft lopp. Det är lägsta klassen med hästar från tre länder.