![]() |
V4 Färjestad
Några ideer?
|
2 strukna i avd 1 , Carlos Mio inte så tokig. Annars tror ja vitality vinner.
Avd 2 , alla helst , förstahäst 5 kanske. Avd 3 Marcus uppåt på noastar , diskad 1a sist. Men skor bak nu. Annars är det väl 5 St som vinner Magnus borde vinna i sist med favvon |
Är också lite inne på Noa Star, rätt så hygglig ut, inga startkanoner utanför direkt.
Fick bli 500 plats till 3.05. |
Chansade bort några favoriter..
V4 Inlämnat: 2016-10-27, 12:17 Färjestad Torsdag 2016-10-27 Start: 12:20 Kostnad: 128,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3, 6, 8, 11 (1) 2: 2, 3, 10, 11 (7) 3: 4, 8, 9, 11 (3) 4: 6 You to Neat (7) 4x4x4x1 = 64 rader. 64 x 1 x 2,00 kr = 128,00 kr. Totalt: 128,00 kr. Rättningskod: |
HAHAHAA MIKAEL J!!!
HERREGUD, SNÄLLA SLUTA KÖR!!! FYFAN VA DU ÄR BEDRÖVLIG. Per.. Per... Per.... Fan va synd om Glenlivet. Vilken spurt! |
Klart fel val att ta rygg på Mj..konstigt att ingen kom upp och ställde "frågan"
Tror väl att Mj hade släppt med fältets minst spelade om Per bara attackerat.... |
Citat:
Han är ju som han är. Därför han kör in så lite pengar också. Varför han skulle envisas med att köra i tät. Ingen vet. |
Citat:
Såg det....tomte... Hoppas han gjort sin tabbe idag...sitter med spik på allt med Ängens Kryptonit....:idiot: ? |
Citat:
Själv fick jag smått spader när jag såg LD oddset med 3 och 4. Kan inte fatta att dem är så höga!! JOBBA 3 eller 4!! Är kvar på V4an också. Men får se. VP Liren har inte gått så bra hittills :( |
Citat:
Bara en tia på LD men insatsen dubblad iaf.. V4:an = Spoiler:
Med skräll i sista kan det ge en hyfsad slant.. Lycka Till! L.................omg...MJ.......... Ouch...synd på 4:an! aj aj lider med dig.. |
Lycka till återigen!
Jag har tre kuponger i spel. Två likadana LD.... Totalt 30kr Insats. Och V4an. Där jag har 4x3 Kvar. Risken finns att man torskar på allt här. Men återkommer med kvitton från ATG hehe |
Citat:
Edit: Men 4an höll jäkligt bra ! Synd som attans för dig, var fina odds. |
HELVETTES SATANS JÄVLA FAAAN!!! SKOJAR DU!!! SITTER SOM EN DÅRE O JOBBAR IN TRE ELLER FYRA PÅ UPPLOPPET... GAAAAAD!!!!
|
FAN TA DIG PER OLAV!! VA GÖR DU!?!?!?! KÖR FAST... SUCK!! SUCK... Än värre att Balder Hornline blir slagen på BEEP HÅRET!!! FAN OCKSÅ!!! RALF!!! :(
|
Fy fan vad synd ...trodde 3- eller 4 i sista sv.....
|