![]() |
Citat:
Spännande idé med danskan 6 Amalie Bork, som skickas ensam från stallet. Hon har tjänat 1,3 miljoner och vunnit mer än varannan start. Jag tror jag gör ett system och streckar i V75-3 nr 2,6,7,9 och 10. Tack doob för idéen. |
Citat:
"Tråkig men säker vinnare." finns inga sådana. Jo tråkiga kanske men inte säkra. |
Citat:
|
Citat:
Thai verkar vara en "norrman som bara går i Sverigehäst" Har inte vunnit i Norge sen 2014. Gått på "suttit fast sett fantastisk ut" skrik förut. Citat:
lycka till |
Citat:
Mitt privata system, som inlämnas kl 16.15 kommer att i V75-3 ha följande streck 2,6,7,9 och 10 efter att jag lyssnat på Christoffer Eriksson, doob,, Peter Untersteiner, Frode Hamre samt en god vän som är kommentator i Oslo. Dessutom har jag kollat i lopparkiven. Det är tre timmar kvar att fatta slutgiltiga beslut. Lycka till om du har några idéer! Jag har kollat dina senaste inlägg och konstaterar, att de inte innehåller något eget förslag till streck mer än avslag på Fossens Bonus. |
Mitt drag i omgången är i V75:5
5 Time Machine Det skall sägas att det är 50% baserat på att det är lite av en favorithäst,,dvs tipset baserat på 50% hjärta 50% hjärna.. Men kapaciteten i grunden är guld,bfro och jänkarvagn idag. Funkar kamelen tar han dom från dödens streckad på 7 % ..!! ?? Lycka Till! L |
Skoinfo Bjerke: Vi har tyvärr problem med skoinfo från Bjerke. Vi arbetar på att lösa problemet.
:rant::rant: |
Citat:
|
He he Thai B. verkar bli dagens skrik...krossas av Ivar=tacksamt
|
Citat:
|
Kan man inte spela raket idag?
|
4
3 2 7 2 9 1 x100 |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Men bara 1 rad kändes lite snålt om det ska bli några pengar? |
Provar en liten V4 för lite V75 spelcash:
V4 Inlämnat: 2016-11-19, 14:26 Bjerke Lördag 2016-11-19 Start: 14:45 Kostnad: 90,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1 Savanna Bee 2: 7, 10, 11 3: 1, 3, 4, 10, 12 4: 4, 6, 10 1x3x5x3 = 45 rader. 45 x 1 x 2,00 kr = 90,00 kr. Totalt: 90,00 kr. Rättningskod: PFN VTD xxxxx Ld 1- 7.10.11 2- 12 L Ouch!! jävligt bra nr 5...borta där.. |
Nahar traktorn till 15% är bara att.........................ta bort
|
Citat:
Lär bli låg utdelning övrigt tycker jag, avstår spel. |
Citat:
Man måste ju få skämta eller är Norge historier förbjudet också. |
Satte precis på v4 och frågan är ju vad skogstrollet MJ sysslar med med nummer 10? Hahaha backa backa och försöker köra med 50 meter kvar. Avgå i min värld
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jo det är väll den taktiken Marcello går in för ;) |
Reducerar nog bort mig idag.. Hade u allt klart innan idag. Men så här blev det:
4,9 3 2 - Alla 1,3,5,7,9,12 - övriga 2 9 - 10,2 1 - Alla Minst 3 A- hästar Och en mångbong x 50: 4,9 1,3 2 12 2 9 1 |
Traktorn vann. Fan vad dålig Björns var.
|
Det är ju fan
|
Citat:
|
Har han dopat Nahar i Canada eller vad?
|
Underbart. 5 kuponger, ingen Nahar. Godnatt tidigare än.. nä godnatt som vanligt i första :P
|
Vilken hedershäst, härligt!
|
Som vanligt Thai B har inte vunnit i Norge på 2.5 år..ändå hyllar alla "experter"den till skyarna..spikade Ivar så dumstrut på ändå:cry:
(hade inte haft med Thai B på 4 streck om jag garderat..) |
Känns som Björn satte in speeden lite för tidigt?
|
Fan, jävla helvetes förbannade Bergjävel!! Doping!!! Karln är ju landets största travfuskare!!!!:rant::rant::rant::rant:
|
Jag låste på Thai och FTTR...ett riktigt lås, inget travtjänsten lås med 10 hästar :)
Snacka om att man blir förbannad då när FTTR galopperar med segern klar :( |
Tycker vi ska vara lite försiktiga med sådana anklagelser även om Bergh har mygelanlag i sig.
|
Citat:
|
Måste ge studion credit, det är väl tredje värmningsvinnaren de bjuder på idag...?
|
Citat:
|
Citat:
|