Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Bjerke 19/11 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/27640-v75-bjerke-19-11-a/)

trance_error 2016-11-13 19:04

V75 Bjerke 19/11

Nån som vet när startlistorna kommer ut?

trance_error 2016-11-13 19:36

Startlistorna ute nu, Putte vår Norska expert får gärna bidra :)

Liljendahl 2016-11-13 20:43

http://www.travsport.no/Sport/StartL...?date=20161119

här har ni listorna :)

Espo 2016-11-13 21:47

Känns som några ruggigt klara från svenskhåll, bra att det går i Norge då, så de blir lite mindre spelade.

Calizza Boko
Treasure Kronos

Sen lär det väl bli spelvärde på

Thai Broadway
Pokemon Ås

magicalrat 2016-11-13 23:41

Ivar Sånna lär väl - med all rätta - bli veckans största favorit.

Pokemon Ås såg väl (tyvärr) alla senast och trots spår 12 lär den få en hel del streck. Är väl nu man ska hoppas på fel resa och att man kan plocka honom nästa gång istället?

Mr Hot Shot kanske är en chansspik i sista V75?

Groknak 2016-11-14 06:07

Poet Broline garantispets, dock plockade Cruzado ner honom på sprintermästarn och kan rygga Dragster i starten för att ta snabb dödens när Dragster tar rygg ledaren.

Plockar Cruzado ner Poeten igen eller rinner han undan? Omgångens lås om man inte tar ställning :)

mackpeter 2016-11-15 14:58

V-75 inleds med en hyfsad gulddivision, där fyra hästar får många streck.

1 Nahar har åkt bergh- och dalbana hela året. Kommer tillbaka från Canada, där hans ägare fått besöka vinnarcirkeln ett par gånger. Är som vanligt ett stort frågetecken. Spår 1 är inte bra eftersom han vanligen är trög ut.

4 Thai Broadway har fått tre lopp i kroppen efter långt uppehåll. Örjan med Volstead höll Björn instängd i vinnarhålet senast. Thai B såg ut att ha alla världens krafter kvar i mål. Nu är hästen preparerad för att låta norske ägaren få brassa i vinnarcirkeln. Thai Broadway kommer att vinna många lopp i vinter.

5 Fire To The Rain blir överstreckad med Örjan i vagnen. Har inte så mycket pengar intjänade och jag ser inte hur han ska räcka till vinst.

9 Ivar Sånna skrek jag mig hes på inför SM på Åby mot Mosaique Face. Efter halsoperationen i somras är han som han var som unghäststjärna. Nu radar han upp segrarna.

Just nu känns Thai och Ivar som ett bra lås.
Vem tar ledningen? Är 7 Winmecredit startspjut så att loppet blir taktikkört för stallkamraten Ivar? Vad säger ni? Putte - vårt startorakel?

Shooter 2016-11-17 14:53

Tidig inlämning då jag ska iväg på Rock At Sea. Jag spikar Armani V.P. och Fossens Bonus och hoppas att bägge två lyckas ta spets i sina respektive lopp.

putte64 2016-11-17 19:32

Jaa du.
Nato tar väl spets, men vad händer sen ?

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 511372)
V-75 inleds med en hyfsad gulddivision, där fyra hästar får många streck.

1 Nahar har åkt bergh- och dalbana hela året. Kommer tillbaka från Canada, där hans ägare fått besöka vinnarcirkeln ett par gånger. Är som vanligt ett stort frågetecken. Spår 1 är inte bra eftersom han vanligen är trög ut.

4 Thai Broadway har fått tre lopp i kroppen efter långt uppehåll. Örjan med Volstead höll Björn instängd i vinnarhålet senast. Thai B såg ut att ha alla världens krafter kvar i mål. Nu är hästen preparerad för att låta norske ägaren få brassa i vinnarcirkeln. Thai Broadway kommer att vinna många lopp i vinter.

5 Fire To The Rain blir överstreckad med Örjan i vagnen. Har inte så mycket pengar intjänade och jag ser inte hur han ska räcka till vinst.

9 Ivar Sånna skrek jag mig hes på inför SM på Åby mot Mosaique Face. Efter halsoperationen i somras är han som han var som unghäststjärna. Nu radar han upp segrarna.

Just nu känns Thai och Ivar som ett bra lås.
Vem tar ledningen? Är 7 Winmecredit startspjut så att loppet blir taktikkört för stallkamraten Ivar? Vad säger ni? Putte - vårt startorakel?

Speedyearl 2016-11-17 19:48

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 511600)
Jaa du.
Nato tar väl spets, men vad händer sen ?

Jag är iaf övertygad om att Goop kommer sitta i spets ganska omgående.

Känns faktiskt som en mycket sund spik just nu, kan inte se att Ivar går upp i dödens och mosar Thai.

bokis29 2016-11-17 21:14

Hur brukar banan vara på Bjerke om det blir blött för det verkar bli en del regn.

waker 2016-11-17 21:48

Finalklara Fossens Bonus lär väl inte kämpa ihjäl sig i helgen, spik på Tripolini V.P ? :cry:

waker 2016-11-17 21:50

Samma med Next To None Sib i samma lopp som tar på sig en hel del streck just nu.

"Kan han vara trea-fyra får vi vara nöjda, Anton Sverre hos Björn Goop" - Travronden

trance_error 2016-11-17 22:10

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 511573)
Tidig inlämning då jag ska iväg på Rock At Sea. Jag spikar Armani V.P. och Fossens Bonus och hoppas att bägge två lyckas ta spets i sina respektive lopp.

Fossens tar inte spets.

Rakka 2016-11-17 22:25

Jag vet inte vad ni andra säger men V75-4 Wizard of Ousse ser ut att kunna bli en spelvärd SPIK då det kan bli ledning runt om. Pokemon Ås verkar ta på sig en del streck i det loppet (1609m) trots spår 12.

Chrille Krukan var inne på Ragazzo da Sopra i V75-2 som den just nu mest spelvärda spiken.

Jag har även bra feeling för Thai Broadway i V75-1 som jag tror kan hålla ledningen runt om.