![]() |
Skönt att 3an svarar ut veijo för att sedan sluta sist. Bra kört..
|
Wilhelm Paal tillykke med at komme sidst i mål med 200 m
|
Citat:
Gå in på sajten "Familjeliv" istället och få lite värmande rödvinskramar och ryggdunkningar... :innocent: |
Nästan lite väntat det där, Veijo har ALLTID "otur" när han ska köra bakifrån....:evilgrin39:
|
Detta ska ju vara en sida där vi lägger ut våra tankar om hästarna !:)
|
HÄRLIGT med lite tävling.
Wilhelm Paal har väl hört skitsnacket om att jägers är spets och slut bana. |
Jädra skit. Hade spik på Veijo på både bolaget och egna kupongen.
|
Djävlars - nu märks det att det är V86-Express!
|
Veijo hade ju inte behövt köra emot honom iaf så dålig styrning. Fan ska han fram med 2km kvar när han har fin rygg för? Amatör.
|
Ja , jag hade då inte velat ha min häst med han bakom tyglarna, hellre en 5.e plats rygg ledaren på 12 än 200m bakom alla andra
|
Balle. Hur fan kunde jag missa Tinamo idag..
|
Citat:
|
Jösses, med strykningen på VBOTN blir väl Fridericus ganska överspelad? Ovärd, åtminstone.
|
Citat:
Skillnad på tävling och förstöra för andra med en mkt sämre häst |
Citat:
|
Jag bytte utgångshäst från Alvena till Charrua precis innan inlämning. Tur att jag inte hann slå mig själv allt för hårt i huvudet under loppet...
|
Citat:
Vill man vinna miljoner, så kan inte alla favoriter vinna. |
Hehe, Örjan uppfintad på läktaren
Skickat från min iPhone med Tapatalk |
Citat:
Blir bara ledsen i ögat när man ser sånt där. Om jag spelat hade ja såklart gaddat loppet med tinamo å nån till. Veijo och bakspåren. Så överlägsen är inte please Spikarna hade varit bakers ransom, Harry haythrow, brosa am och ka ske deimos i såna fall Harry mer spelad sist än vbotn |
Tror ni veijo är nöjd med Wilhelm? Haha:P
|
Wilhelm skulle du ikke svare igen?
|
Varför har de ens skylten med "Senaste 500 m" i tv-rutan om den ska gå bananas i varje lopp?
I V86 andra avdelning gick första 500 m på 1.11,1. Första 1000 m gick på 1.11,8. Skylten "Senaste 500 m" hissar upp: 1.16,6! Rimligt... |
Citat:
Man kanske borde stänga börsen då....statistiskt får man ju inte in tre vinnare på raken - dessutom lär väl Fridericus vara dagens sämsta vinnarspel? Tror att jag står över den helt. Untersteiners nerstrukna ett spår - nåt att väga in? |
Harry mot 5 och 8 tvilling
|
Citat:
|
Harry var inte frisk, men sen än en gång. Vad gör Christoffer?
|
Nähä. Läggdags sprang dem visst. Bra styrt idag Veijo.
|
hahaha Blir nog skumpa vid valet 2018 :)
|
Citat:
|
Där sjönk Christoffer rejält i mina ögon. Måste få rejäla böter för att han endast kör för att förstöra loppet!
|
VARFÖR kör CE som han gör? Tävling i all ära men han kan ju inte tro att hans taktik tillgodoser sin hästs chanser på bästa sätt...?
|
Mkt sånt idag, sabotagekörningar , huvet i röven styrningar
|
Kan man skapa en tråd där det man tycker det finns TROLL eller idioter som förstör för dom som älskar SHARPS. Tex
DanneKing osv |
External Power var inget att hänga i granen precis.
|
Citat:
|
Dubblar lite
5-6-15 mot deimos Och 5 mot 4-5 |
Fattar inte varför Christoffer kör som en idiot. Precis som Ludde.. Laddar onödigt hårt i detta lopp, kör fan som han stulit hästen..
|
Citat:
V86 Inlämnat: 2016-11-16, 19:31 Solvalla, Jägersro Onsdag 2016-11-16 Start: 20:30 Kostnad: 576,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3, 4, 6, 7, 8, 12 2: 4 Charrua Forlan 3: 4 Bakers Ransom 4: 1, 2, 3, 5, 9, 11 5: 2, 3 6: 2 External Power 7: 1, 2, 3, 5, 8, 9, 10, 15 8: 1, 2, 4, 5 6x1x1x6x2x1x8x4 = 2304 rader. 2304 x 1 x 0,25 kr = 576,00 kr. Totalt: 576,00 kr. Rättningskod: VGZ PTB LLK |
Marcus Lindgren fullkomlig katastrof i sulkyn. Sluta kör själv för fan.
|
Citat:
|