Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Dagens Dubbel Eskilstuna 15/11 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/27650-dagens-dubbel-eskilstuna-15-11-a/)

Stall 4 2016-11-15 20:26

Känns inte som om Örjan är så het för tillfället. Har några vinster senaste månaden men då oftast varit favorit under 2 ggr.
Finns det någon som håller med?

DanneKing 2016-11-15 20:30

Citat:

Ursprungligen postat av Stall 4 (Inlägg 511399)
Känns inte som om Örjan är så het för tillfället. Har några vinster senaste månaden men då oftast varit favorit under 2 ggr.

Örjan vinner INTE i DD2, det gör Catch the Cash med Jacobsson:ful:

DanneKing 2016-11-15 20:31

Citat:

Ursprungligen postat av tomtom2 (Inlägg 511395)
Haha, knappast, spelar inte V64 längre, tycker det har blivit ett riktigt skitspel. Brukar dock spela en dubbel dåoch då när jag har någon idé. ikväll är det spik på Temperament i 1:a DD avdelningen, lämpliga förutsättningar tycker jag. Annars ligger fokus på V75 och i viss mån V86.
Det händer väl att Tillman slinker med när jag garderar nån DD avdelning med 4-5 hästar, men det är mer ett undantag än en regel.
Jag brukar se det som ett olycksfall i arbetet när hon kommer med.......:D

Temperament har inte en chans att ta en längd på 1 o 2, körning mellan dessa bäddar för Tillman (annars kan jag bädda för Tillman ;-)

Cyran 2016-11-15 20:55

Citat:

Ursprungligen postat av DanneKing (Inlägg 511400)
Örjan vinner INTE i DD2, det gör Catch the Cash med Jacobsson:ful:

Tror knappast det. Catch the Cash går barfota fram nu. På 7 försök med den balansen har den aldrig vunnit, inte ens blivit två eller trea. 43% galopp också med den balansen.

tomtom2 2016-11-15 20:57

Temperament riktigt usel----

hoola 2016-11-15 20:58

Citat:

Ursprungligen postat av Stall 4 (Inlägg 511399)

Då vinner han förstås...

Cyran 2016-11-15 21:05

Citat:

Ursprungligen postat av tomtom2 (Inlägg 511405)
Temperament riktigt usel----

Kan inte begära för mycket av en travhäst som är 12 år..

Cyran 2016-11-15 21:15

Citat:

Ursprungligen postat av Cyran (Inlägg 511404)
Tror knappast det. Catch the Cash går barfota fram nu. På 7 försök med den balansen har den aldrig vunnit, inte ens blivit två eller trea. 43% galopp också med den balansen.

Där kom galoppen..

edit: Härligt vinnarspelet satt på Danne Edel

Shizznit 2016-11-15 21:26

Citat:

Ursprungligen postat av Cyran (Inlägg 511408)
Där kom galoppen..

edit: Härligt vinnarspelet satt på Danne Edel

ATG-oddset blev riktigt uselt på den. Men bra kört av Haugstad (!), jag misstänker att han ville släppa spets fast ingen dök upp... Hade den varit favorit så hade Haugstad fått sitt klassiska hybrisspatt igen och kört 1.03 första halvvarvet för att därefter undra varför hästen inte vann :) Är jag bitter? Japp! Jag har i princip aldrig med Haugstad, favorit eller ej. Och nu satt man med multibongar med fem hästar i sista och hade börjat räkna in goda pengar... Heltäckt, trodde jag.

Cyran 2016-11-15 21:40

Citat:

Ursprungligen postat av Shizznit (Inlägg 511409)
ATG-oddset blev riktigt uselt på den. Men bra kört av Haugstad (!), jag misstänker att han ville släppa spets fast ingen dök upp... Hade den varit favorit så hade Haugstad fått sitt klassiska hybrisspatt igen och kört 1.03 första halvvarvet för att därefter undra varför hästen inte vann :) Är jag bitter? Japp! Jag har i princip aldrig med Haugstad, favorit eller ej. Och nu satt man med multibongar med fem hästar i sista och hade börjat räkna in goda pengar... Heltäckt, trodde jag.

Surt. Spela du V6?