Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 23 november (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/27690-v86-23-november/)

Manprinsen 2016-11-23 20:46

Det var mäktigt att se. Spets och Slut med stora S.

Cyran 2016-11-23 20:47

Till er nötter här på forumet som tror jag måste skriva för att det ska passa er i smaken. Ni är fullständigt rubbade. Detta är ett forum, jag har rätt att kritisera hästar/kuskar hur fan jag än vill, speciellt när jag är uppenbart frustrerad över att ha spruckit i första loppet.
Man skulle tro ni är ett gäng kärringar herregud.

Om_sommaren 2016-11-23 20:49

Citat:

Ursprungligen postat av Cyran (Inlägg 512184)
Till er nötter här på forumet som tror jag måste skriva för att det ska passa er i smaken. Ni är fullständigt rubbade. Detta är ett forum, jag har rätt att kritisera hästar/kuskar hur fan jag än vill, speciellt när jag är uppenbart frustrerad över att ha spruckit i första loppet.

försöker bara lära dig lite om trav. verkar som du inte vet så mycket.

levin1891 2016-11-23 20:50

Citat:

Du har all anledning att tycka och uttrycka vad du vill. Men då måste du ju kunna ta att få mothugg också. Som du själv sa, så är detta ett forum. Det gäller åt båda hållen.

Jag sprack också i första loppet. Sånt händer.

Spiritus 2016-11-23 20:52

Citat:

Visst får du gnälla på kuskar, men att klaga på en situation som inte går att påverka är knappast särskilt vettigt. Du kan ju skylla på att månen inte stod i rätt fas också... Det vore ungefär lika konstruktivt.

Att kalla en kusk för kräk på grund av en styrning är aldrig rimligt och säger mer om dig än någon annan.

Cyran 2016-11-23 21:03

Citat:

Ursprungligen postat av Spiritus (Inlägg 512188)
Visst får du gnälla på kuskar, men att klaga på en situation som inte går att påverka är knappast särskilt vettigt. Du kan ju skylla på att månen inte stod i rätt fas också... Det vore ungefär lika konstruktivt.

Att kalla en kusk för kräk på grund av en styrning är aldrig rimligt och säger mer om dig än någon annan.

Gråt lite mer! Fyfan för sån kärringa känslighet. Har du aldrig blivit riktigt förbannad och hävt ur dig en massa skit? Man är inte människa om man inte gjort det..

I detta fall hade jag garderat första loppet och trodde jag satt säkert. Resten av systemet kändes riktigt bra också, hade höga förvätningar denna gång vilket jag normalt sett aldrig brukar ha..

Kunde aldrig föreställa mig en sådan öppning, det är extremt ovanligt att se på v75/v86 speciellt över den distansen. Kom som en chock. Sen känns det alltid bättre att rikta kritiken mot kusken än på hästen, det måste ni kunna inse själva också..

Tror knappast Andre Eklundh läser detta forum så vem bryr sig att jag kalla honom för kräk, herregud..

Manprinsen 2016-11-23 21:06

Men herrejävlar vilket lallande!! Var det verkligen Sveriges samlade kuskelit i detta lopp?

Cyran 2016-11-23 21:07

Citat:

Ursprungligen postat av DanneKing (Inlägg 512164)
Tror betydligt mer på Jessica i samma lopp!!!:ful::moneybag:

Snyggt Danne, hade själv känsla för Jessica. Nöjde mig med att låsa på 10,12.

Cyran 2016-11-23 21:10

Herrejävlar 78 system som återstår efter 4 lopp haha. Hoppas verkligen det blir jackpot så vi får en saftig pot till nästa vecka.

Manprinsen 2016-11-23 21:11

Citat:

Ursprungligen postat av Cyran (Inlägg 512192)
Herrejävlar 78 system som återstår efter 4 lopp haha. Hoppas verkligen det blir jackpot så vi får en saftig pot till nästa vecka.

Trots att omgångens megalampa levererat. Då är det svårfunna vinnare...

Stankarn 2016-11-23 21:13

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 512190)
Men herrejävlar vilket lallande!! Var det verkligen Sveriges samlade kuskelit i detta lopp?

Jag satte ett par hundra på Kihlström, drog in lite stålar i V86:1. Han ska ju vara världens bästa kusk, enligt trav-Sverige. Jaha, han som alltid hamnar i andra par utvändigt - nä, nu kommer han minsann helt punch på det, sist utvändigt.

Men va bra, de kör skiten ur sig där framme! Och favoriten sätter sig i vinnarhålet! fan, tror kontio att han kör på Åby eller!?

Och vad gör Kihlström i det läget..? Kör invändigt! *suck

sigh 2016-11-23 21:16

Hehe taktikern Ingves. Svarar den som vill svara ut storisen bara för att inte stöta sig med Veijo

Manprinsen 2016-11-23 21:16

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 512194)
Jag satte ett par hundra på Kihlström, drog in lite stålar i V86:1. Han ska ju vara världens bästa kusk, enligt trav-Sverige. Jaha, han som alltid hamnar i andra par utvändigt - nä, nu kommer han minsann helt punch på det, sist utvändigt.

Men va bra, de kör skiten ur sig där framme! Och favoriten sätter sig i vinnarhålet! fan, tror kontio att han kör på Åby eller!?

Och vad gör Kihlström i det läget..? Kör invändigt! *suck

Örjan borde ta en lång semester, känns segertrött. Svårt att klandra honom efter året han haft.

Jorma går bort helt och hållet, där är det nog dags för livslång semester. Tack för allt och 10k+ segrar men det går inte att pausa tiden. Det ena felbeslutet efter det andra, känns som det går lite för fort för honom.

Stankarn 2016-11-23 21:22

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 512196)

Jorma går bort helt och hållet, där är det nog dags för livslång semester. Tack för allt och 10k+ segrar men det går inte att pausa tiden. Det ena felbeslutet efter det andra, känns som det går lite för fort för honom.

Du tror inte att han sätter dit Duffman i nästa? Äh, fega inte ur nu, sätt en femhundring vinnare åtminstone....:evilgrin39:

Om_sommaren 2016-11-23 21:38

Dd

Låter som det kan bli körning i dd1 och då kliver hank von håleryd in i matchen till slut.

Bonbon mearas tror jag kan få fuska bort en bit och rinner undan från spets

rak dd till runt 30ggr testas