Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Gävle 27 november (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/27721-v75-gaevle-27-november/)

tompa87 2016-11-27 16:34

Lurad av den där tomten i studion... fan åxå! Var sugen på narold innan men man tror ju aldrig på sig själv efter så mycket förlorade pengar.. :-/ plockade 5 galopper istället, klockrent

mackpeter 2016-11-27 16:36

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 512562)
Tellmeastory är chanslös! Hästen är inte så bra som Veijo säger och Jorma vinner inte på V75 när taktik och reaktioner är ett måste....! Spara era pengar!

Tack! Sparade min hundring.
Ser att ditt bolagssystem är kvar på V75. Håller tummarna för 6 och 12 nu.:thumbup:

Manprinsen 2016-11-27 16:49

Snyggt Classe!! :claps:

Om Pettersson kör som en man i första så sitter min välförtjänta sjua.

Dalle82 2016-11-27 16:50

Studion lika packade som vanligt! 3 ser dålig ut nla bla bla tack o bock för det vinnarspelet. Spela alltid hästar som studion dissar :)

doob 2016-11-27 16:54

Man får gråa hår.... Hur klar var inte Goop 500 kvar? Trodde jag....

Stankarn 2016-11-27 16:56

Citat:

Ursprungligen postat av Dalle82 (Inlägg 512568)
Studion lika packade som vanligt! 3 ser dålig ut nla bla bla tack o bock för det vinnarspelet. Spela alltid hästar som studion dissar :)

Ahmen...Claes Sjöström? Nu sprack jag på V5an (och 10 papp) men det är inte det som stör mig.

Varför köra som en sopa i ett helt år för att i årets sista start plötsligt köra för vinst?

"kan inte spetsa" sa han väl i intervjun?

Varför sa han inte "idag kommer jag att för första gången på V75 ladda ordentligt från start och försöka vinna loppet, för en gångs skull..."?

Dalle82 2016-11-27 16:56

Har helt ärlig spelat vinnare på var och varannan häst dom sista 3 veckorna som studion dissat hästar och ligger bra plus. Ha en fin söndag kamrater

Dalle82 2016-11-27 16:57

Citat:

Ursprungligen postat av Stankarn (Inlägg 512571)
Ahmen...Claes Sjöström? Nu sprack jag på V5an (och 10 papp) men det är inte det som stör mig.

Varför köra som en sopa i ett helt år för att i årets sista start plötsligt köra för vinst?

"kan inte spetsa" sa han väl i intervjun?

Varför sa han inte "idag kommer jag att för första gången på V75 ladda ordentligt från start och försöka vinna loppet, för en gångs skull..."?

Lite extra sharps till dig eftersom telefonen fick frispel hehe

shjuve9le 2016-11-27 17:08

Han sa även att formen var på väg ner, hissade sin 4. Tyson istället.

Han lurade alla , lastade in själv. Sicket svin

monimaker1 2016-11-28 10:13

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 512483)
Dagens bästa spik:

12 Tekno Odin självklart. Svår att gå emot faktiskt. Dock ska man beakta statistiken som bla Spelarservice nämner! Tekno Odin brukar tappa form den här årstiden och har på tre år inte vunnit en enda start runt november månad. Nu behöver den knappast vara på topp för att vinna ändå och packet är inte ens i närheten av Tekno´s speed så jag hamrar som alla andra in spiken här!

Dagens bästa lås:

Kör med enbart en spik och några lås då det ser överkomligt ut i övrigt!

Lås 1: 5 Officer C.D och 3 Sugarmakesmecrazy. Officeren flyger till spets och skall slås där! OM det blir lite mothugg så kommer Sugarmakesmecraxy till slut! När tempot lägger sig parkerar sig Erik i dödens och utmanar hårt! Räcker så!

Lås 2: 6 Forecast och 12 Västerbo Hard Cash. Forecast är formstarkast i loppet och Örjan lotsar mot vinst! Björn aviserar racerbalans men läget suger! Hade varit en spik från bättre spår. Nu kan det bli svårt rå på Örjan som avslutar i 10-fart!

Dagens piprensare:

9 Tortuga - 6% har gått som fan senaste starterna. Fast med mkt sparat sist! Står distans och är med dom i mål!

11 Luckyline America - 2% spikade jag sist på V64! Har en mkt tung spurt och toppform! Alldeles för bortglömd! Se upp!

4 Alorac Mathbell - 3% kommer gå upp då tjänsterna skriker om den men balansförändringarna känns superintressanta. Bra läge och galet lite streckad!

5 Limoncelli och 12 Raz Mackenzie till 4 respektive 6% är sanslöst! Örjan upp på Limoncelli som smyger sarg och lirar ut speed sista 300! TOPPFORM och har absolut skrällchans här! Monstret Raz har toppform och står distansen. Jättefin från spets sist och totalt tappad idag. Tesio ser inte rolig ut i travet och kan fela precis när som helst. Överstreckad! Part Nan Angelen kan också flyga direkt på "kör" och rent allmänt tycker jag det ser öppet ut! Narold Vox kan ALLT ibland och förändrar lite med huvudlaget. I guld sist.

Mina viktigaste tankar...

Tack doob! Satte v7an tack vare dina tips! Plockade med 3 Sugarmakesmecrazy i sista stund.

DanneKing 2016-11-28 11:06

Claes Sjöström kan man alltid lita på, dagens dubbel i hamn tack vare denna goa kille.
Tack Claes!!!
Visst är livet härligt alla Sharps-bönder!!!!
:p:p:p:clap::clap::clap:
:drunk::drunk::drunk::drunk::drunk:

biddybye 2016-11-29 15:24

Citat:

Ursprungligen postat av DanneKing (Inlägg 512586)
Claes Sjöström kan man alltid lita på, dagens dubbel i hamn tack vare denna goa kille.
Tack Claes!!!
Visst är livet härligt alla Sharps-bönder!!!!
:p:p:p:clap::clap::clap:
:drunk::drunk::drunk::drunk::drunk:

Nu ljuger du, du satte inte den.

doob 2016-11-29 15:47

Citat:

Ursprungligen postat av monimaker1 (Inlägg 512583)
Tack doob! Satte v7an tack vare dina tips! Plockade med 3 Sugarmakesmecrazy i sista stund.

Vad roligt!! Grattis! Det är därför detta forum är så bra! Vi slår våra kloka huvuden ihop! Jag var rätt bra på det själv och nästan helt säker på att Goop skulle ta sista 500 kvar men nu är det tredje helgen i rad jag har sex rätt... Glömde "feta" Narold Vox men den varnade jag också för!

Det vill sig inte riktigt ända fram men snart så.... Proppen ur!

Grattis till fina Jul-pengar! :KO::cheers::hattenav: