Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Dagens Dubbel Sundbyholmstravet 29/11 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/27729-dagens-dubbel-sundbyholmstravet-29-11-a/)

DanneKing 2016-11-29 20:47

Dagens Dubbel Sundbyholmstravet 29/11

DD1 1-9-10
DD2 7-12-14

Nu tar vi de stora pengarna!!
Skål Sharpsbönder, är ni redan ute och kör skit? (ni är ju inte här inne i alla fall)

:ful::ful::ful::ful::ful::ful::ful::ful::ful::ful:
:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p
:gun_bandana::gun_bandana::gun_bandana::gun_bandan a:
:moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag:

Cyran 2016-11-29 21:01

Citat:

Ursprungligen postat av DanneKing (Inlägg 512687)
DD1 1-9-10
DD2 7-12-14

Nu tar vi de stora pengarna!!
Skål Sharpsbönder, är ni redan ute och kör skit? (ni är ju inte här inne i alla fall)

:ful::ful::ful::ful::ful::ful::ful::ful::ful::ful:
:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p
:gun_bandana::gun_bandana::gun_bandana::gun_bandan a:
:moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag:

Bra spurt av 9an.. Hade nog tatt det med lite längre upplopp

Cyran 2016-11-29 21:07

Är du redan ute o skyfflar skit Danne?

sigh 2016-11-29 21:21

Citat:

Ursprungligen postat av Cyran (Inlägg 512688)
Bra spurt av 9an.. Hade nog tatt det med lite längre upplopp

Han drogs bakåt av Linda Sedström som agerade bromskloss hellre än att försöka få en vettig placering. Vinner troligen om inte Linda går ut med sin slagna häst.

DanneKing 2016-11-29 21:23

Citat:

Ursprungligen postat av Cyran (Inlägg 512689)
Är du redan ute o skyfflar skit Danne?

Nä, jag har inte sett till dig!!:ful::ful::ful:

Melander 2016-11-29 23:30

Citat:

Ursprungligen postat av DanneKing (Inlägg 512692)
Nä, jag har inte sett till dig!!:ful::ful::ful:

Undrar vilken Cyran egentligen:hurt::idiot::omfg::omfg: är verkar inte ha koll:KO::smoke::smoke::claps::claps:

Cyran 2016-11-30 00:53

Citat:

Ursprungligen postat av Melander (Inlägg 512694)
Undrar vilken Cyran egentligen:hurt::idiot::omfg::omfg: är verkar inte ha koll:KO::smoke::smoke::claps::claps:

Hahaha undrar vi ni kommer ifrån. Är ni möjligtvis besläktade eller grannar i någon bondehåla? För du låter precis som Danne, dvs lite :idiot:

Vi håller oss till travet i fortsättningen.

Har ingen större lust att konversera med :ful: om :offtopic:

Melander 2016-11-30 01:48

Jag och Danne är helt normala,men hur är det med dig egentligen:claps::claps::D:D:D:idiot::idiot::lol:: lol:

Cyran 2016-11-30 02:05

Citat:

Ursprungligen postat av Melander (Inlägg 512697)
Jag och Danne är helt normala,men hur är det med dig egentligen:claps::claps::D:D:D:idiot::idiot::lol:: lol:

Helt ärligt vad är det för fel på dig? Var fick du luft ifrån?

Jag skämtade med Danne och han svarade. Slut med det och borde varit slut på tråden också. Men sen kom du in i bilden och sa något helt obegripligt. Det är som någon efterbliven person hoppade in i en skämtsam dispyt mellan två personer och sög luften ur rummet. Hoppas för din egen skull att du bara är full eller hög på nått skit.

Melander 2016-11-30 02:11

Ett tips: Ta inte allt så allvarligt sov nu sött:)Varför bli så våldsam!Det sista du skrev beror nog på att du är hög på något.Sköt om dig.

Cyran 2016-11-30 02:31

Citat:

Ursprungligen postat av Melander (Inlägg 512699)
Ett tips: Ta inte allt så allvarligt sov nu sött:)Varför bli så våldsam!Det sista du skrev beror nog på att du är hög på något.Sköt om dig.

Hade du sagt något roligt eller begripligt hade jag gett dig Sharps istället för att bli "våldsam" (??) Skulle jag tagit allt så allvarligt så hade jag kontrat med :KO: efter att ha läst Dannes svar :p

Jag är hög på V86an, därför jag sitter uppe sent och samlar in data/analyserar loppen.

Melander 2016-12-01 22:38

Jag är aldrig våldsam Cyran, det överlåter jag till andra.Ta nu ett Juuuuupt andetag och sätt sjuan:)

Cyran 2016-12-02 00:06

Citat:

Ursprungligen postat av Melander (Inlägg 512887)
Jag är aldrig våldsam Cyran, det överlåter jag till andra.Ta nu ett Juuuuupt andetag och sätt sjuan:)

Gillar inte att bumpa en gammal tråd med offtopic snack men gör ett undantag för du missförstod mig.

Jag sa aldrig att du blev våldsam, läs vad jag skrev. Jag svarade på din kommentar där du sa att jag blev våldsam. Jag blev aldrig våldsam snarare irriterad för att du svara med ett konstigt inlägg i en tråd som borde varit historia.

Sista gången jag skriver något som inte handlar om trav, då jag är bara här för travets skull egentligen. Inte skämta, snacka skit eller bråka med folk. Det har jag kommit fram till nu.

Så framöver så fokuserar vi båda på att endast sätta full pott. :)