![]() |
Dagens Dubbel Sundbyholmstravet 29/11
DD1 1-9-10
DD2 7-12-14 Nu tar vi de stora pengarna!! Skål Sharpsbönder, är ni redan ute och kör skit? (ni är ju inte här inne i alla fall) :ful::ful::ful::ful::ful::ful::ful::ful::ful::ful: :p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p :gun_bandana::gun_bandana::gun_bandana::gun_bandan a: :moneybag::moneybag::moneybag::moneybag::moneybag: |
Citat:
|
Är du redan ute o skyfflar skit Danne?
|
Citat:
Han drogs bakåt av Linda Sedström som agerade bromskloss hellre än att försöka få en vettig placering. Vinner troligen om inte Linda går ut med sin slagna häst. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Vi håller oss till travet i fortsättningen. Har ingen större lust att konversera med :ful: om :offtopic: |
Jag och Danne är helt normala,men hur är det med dig egentligen:claps::claps::D:D:D:idiot::idiot::lol:: lol:
|
Citat:
Jag skämtade med Danne och han svarade. Slut med det och borde varit slut på tråden också. Men sen kom du in i bilden och sa något helt obegripligt. Det är som någon efterbliven person hoppade in i en skämtsam dispyt mellan två personer och sög luften ur rummet. Hoppas för din egen skull att du bara är full eller hög på nått skit. |
Ett tips: Ta inte allt så allvarligt sov nu sött:)Varför bli så våldsam!Det sista du skrev beror nog på att du är hög på något.Sköt om dig.
|
Citat:
Jag är hög på V86an, därför jag sitter uppe sent och samlar in data/analyserar loppen. |
Jag är aldrig våldsam Cyran, det överlåter jag till andra.Ta nu ett Juuuuupt andetag och sätt sjuan:)
|
Citat:
Jag sa aldrig att du blev våldsam, läs vad jag skrev. Jag svarade på din kommentar där du sa att jag blev våldsam. Jag blev aldrig våldsam snarare irriterad för att du svara med ett konstigt inlägg i en tråd som borde varit historia. Sista gången jag skriver något som inte handlar om trav, då jag är bara här för travets skull egentligen. Inte skämta, snacka skit eller bråka med folk. Det har jag kommit fram till nu. Så framöver så fokuserar vi båda på att endast sätta full pott. :) |