![]() |
Rolig spik.
Jumle ås tar spets och körs väl där? kan inte tänka mig att Peter släpper till värsta motståndaren i nr3 som visat sisådär form på slutet. 15% Rolig spik nr2. Gäller och ta ställning och här valde jag till slut M.T.Kingofthehill som känns tuffare.. Dragen: Magnifik Brodde Real Masterpiece Vice President Origo Tilly Skrällar: Victor Ruda Floyd Fortuna Ready For Money Taffy Time Machine |
Citat:
|
Dagens spikar är M.T.Kingofthehill, Antonio Tabac och Rondine D'Asolo. Sitter de så kan det bli riktigt trevligt.
|
Tja 30sharps för TT eller Spelvärde idag om nån har
|
Citat:
|
Dagens enda spel blir ett vp på 8 Floyd Fortuna i lopp 8 på valla. Avd 4 på V86. Bra skrällspår och vad jag förstår är Stig optimist. Antagligen har jag fel så de som ser detta som ett avslag behöver inte vara fel ute ;)
|
Använder inte sharps, men lägger ut spelvärde efter jag käkat
|
Någon annan hann före
|
Stänkarns´Stänkare:
V86:8 - 4 Elit Håleryd Kanonläge för första gången på länge, har varit ute i stenhårt sällskap och gjort det bra, får nu kanonkusk i sulkyn och om favoriten hamnar snett på det, då kan vem som helst vinna. 4%! Highspeed Call och Al´s Winnermede är väl för lågt rankade? V86:5 - 8 Dream Honey Sämsta läget men nu rycks det skor. Har gått 11-tid på kort och 13-tid på medel, hamnar sämst 3-4 ut här och sen ska det bli intressant! Tycker dessutom att 3 Snyting står i bra vinnarodds, ingen stänkare men 10 ggr är väl ok. Örjan K upp ikväll, förmodligen inget minus. |
V86:1 2-12
V86:2 9 Georgie Mae V86:3 12-14 V86:4 13 Valeur V86:5 5-8 V86:6 7 Antonio Tabac V86:7/DD1 5-8-11 V86:8/DD2 1-6-8 Okej Sharpsbönder, ni vet vad som gäller!!!;) :D:evilgrin39::drunk::innocent: |
Citat:
Bästa sättet att mäta seriösitet är annars att redovisa förhandare, alltså spel redovisade innan start. Mvh Uffe |
Citat:
|
1: 2 3,8
2: 1 Jumble Ås 3: 1, 2, 7, 13 4, 6, 12 4: 14 13 5: 7 Evil Enok ME 6: 4 1, 2, 3, 5, 7, 9 7: 8 Malgomaj B 8: 4 1, 2, 3, 6, 8, 12 Minst 2 av 5 fetmarkerade. Minst en vinnare av Magnifik Brodde och October Kronos. 184,50kr. |
Fan vad fint!
|
Hur tänkte Uffe där? Att han skulle ta ledaren på speed?
|