![]() |
Skulle vara kul att höra från Oscar vad han tror om Nocturn Broline i sista. Hästen är ju startsnabb så med spårtrappa har han ju ett bra läge om han kan komma till från start, rent av ledningen?
|
Avd4 riktigt skitlopp alla eller spika
Jag spikar mig ur med JAZZA HÅLERYD |
Citat:
Jag kommer i alla fall inte strecka såvida inte Oskar kommer med några monsterrapporter |
Lägger atg till 20 miljoner extra i sjurättspotten eller lägger dom till de som saknas upp till 20 miljoner. Nån som vet hur de ligger till?
|
Citat:
|
Jaha, PU strök precis UF. Andover, många streck kommer väl hamna på DC, vad har vi annars i lopp 7?
|
Citat:
Men herregud vad tråkigt. 70 % på DC lär det väl bli med turordningen. Lutar åt att ta med alls andra då bara för värdet Skickat från min iPhone med Tapatalk |
Ja PU hade en spetsfavorit på Örebros ultrakorta upplopp, rimlig storfavorit och en av de jag tänkte spika. Nu kmr Donatella Center att bli en ännu större favorit förmodligen, från spår 15 auto. Jag kommer att få göra om mitt system rätt mycket...
|
Donatella var ju det roliga motbudet mot storfavoriten. Perfekt att de strök den för nu är loppet öppet och det blir till att ladda på med ett gäng skrällar. :)
|
Jag hoppas verkligen den resande cirkusfamiljen får smaka på egen medicin i andra v75.
Petter till spets. Svara skiten ur alla ev kommande hästar. Sen snällt släppa till Syrran när hon kommer med bästa hästen. Cirkusfamiljen = Catchdrivers som bjuder varandra på fördelar varje tävlings dag. |
Spelvärde spikar Rafiki Fri och Aron the baron
|
Citat:
|
Citat:
|
............
|
Nån som har några roliga vinnare i V75-4? Känns som "alla" ska helgardera eller i alla fall ta väldigt många där. Roliga idéer i avdelning 5 och 7 är också välkommet.
|