![]() |
Nån som vet om Önas Igor springer med jänkarvagn eller vanlig vagn?
|
Vet spetsar i sista?
|
Skulle inte bli förvånad omLincoln lawyer trycker sig till spets. Därifrån ska den slås. Inte lätt
|
Här är årets sista bolagssystem, som jag konstruerat. Systemet har under året genererat ett netto på 30 000 kr + det vi förhoppningsvis tar in idag.
1) 3,15 r9-14 (detta är ett svårt lopp som kräver tio streck för att vara någorlunda säker. Om 3 går felfritt vinner han. Hoppar han är värsta motståndaren 15, som dock fått ett uselt spår. Om den dåliga Åbyinsatsen senast var ett undantag kommer dagens långa distans att sluta i dur) 2) 1,2,9 r6-5 (jag hade länge tänkt låsa på 2 och 9. Men efter Björnkollen streckas även 1. PU säger till de flesta, att 2 är hans bästa vinstchans /min information säger att han har ännu bättre i sista/. 9 får smakstart i rygg på favoriterna 1 och 2. Felfri är han fältets bästa streck. Ett fynd till bara sju %. Egentligen tror jag inte på 1 - men Björn har väl bättre koll än jag har) 3) 2,6,7,8,12 r9-1 (storfavoriten 2 har inte visat prov på några stordåd. Har visserligen formkusk och tar den värdefulla ledningen. Tryck från någon hårding som t ex 6 och 7 bäddar för favoritsänkning. 12 med Örjan är understreckade till sex %) 4) 6 r3-5 (en eller många. 6 är startsnabb och fältets bästa häst. Kommer från tre raka segrar. Skall normalt vinna detta) 5) 1,2,3,4,5,6,7,8,11,12 r9-10 (vem som helst kan vinna här) 6) 1,2,3,4,7,8,9,10,11,15 r13-5 (ursvårt lopp. Gardera efter plånboken - inte hjärnan) 7) 2 r6-3 (PU:s bästa chans enligt min källa. Får bli nyårspresent till alla på sharps) Kostar 1500:-. Gott Slut På Det Gamla Året! Hoppas någon påläst - helst på sharps - tar hem jackpot idag. Jag unnar inte någon inhoppad "sömmerskeamatör" att vinna våra surt hopskrapade extrainsatser. Tack alla sharpsare för era kunniga synpunkter - ibland uttryckta med rusig emfas. Särskilt tack till bl a SO, putte, Olle, spalato, dado, hugotheboss, Helge, Varulv, Oskar Svanberg, Karlsson73, doob, klanke, asgaya, robfri och ni andra. Det låter, som det Oscarstal jag hoppas hålla för er i natt! |
Citat:
|
gott nytt år .. tack för underbart år här med Er allihoppa..
|
Detta blev liret idag, bara att hoppas på lite återbäring.
Finns bra med potential bara det ramlar in några av mina skrällar som jag tyckar är alldeles fellirade: Nils Oscar Blanche Nothing But Class Thaitec Wallaby Diora Sound - dagens bästa, spets o slut! 1: 3 Bowling Triple X. 2: 1, 2, 3 3: 2, 6, 9 4: 3, 5, 6, 13 5: 2, 4, 7 6: 1, 7, 8, 9, 11 7: 2 Frankie Brodde 1x3x3x4x3x5x1 = 540 rader. 540 x 1 x 0,50 kr = 270,00 kr. |
T.Jansson tar över tyglarna på 9 Going Press i avd 2 istället för Jorma. Missa inte den vid gardering. Den kan mycket om det blir körning.
|
Citat:
|
Otroligt spännande med på förhand svåra lopp och mega jackpott. Blir dagen till ära flera system för mig med olika spikar/scenarion. Känns som att Peter Untersteiner kan vara nyckeln ändå med flera goda chanser. Alla Tre Lövgren hästar måste också med då bägge tränarna har form! Gäller att välja rätt spik/ar av deras chanser i framförallt avd2, 5 eller 7 bara.
Gott nytt år! |
Tänk på att med den här jättejackpotten så kommer de kuskar/tränare där storspelare har goda kontakter ha stort tryck på sig att leverera de "rätta" vinnarna och att förlora med de "rätta" betrodda hästarna.
|
Citat:
|
Svårt att argumentera med en konspirationsteoretiker. Dessa finns överallt. Jag tror mig bara veta (gamla envisa rykten, nej nämner inte namn) en kusk som möjligen bränner/vinner utifrån sitt egna spel då han själv är speltorsk men han kör tack och lov inte idag.
|
Kan Flex Lane hålla upp ledningen? Dom lät sugna på att prova den i ledning om kommer dit.
|
Citat:
|
Citat:
|
Kan Björn spetsa med Flex Lane? Är det ens tänkbart?
|
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Alla vet att många lopp görs upp på förhand men inte alltid det funkar som de har tänkt men väldigt ofta offras en häst som dragare av tåg eller krossare av spets. Det vet alla och ser alla men måste få förekomma annars överlever inte så många i branchen
|
Tänk om Jörgen S Eriksson inte hade varit så jävla dålig...
|
Citat:
Tycker väl att häst/kusk skall kunna diskas även om de ej vinner (inte ens nära lucka) |
Citat:
Skulle bli förvånad om det är inte är samma summa som vanligt och absolut inte mer än 1 miljon i kontanter på banan, precis som vilken V75-dag som helst. |
Citat:
|
Citat:
http://piclair.com/data/3x1ph.jpg |
Citat:
|
Citat:
|
Attack Diablo... :innocent:
|
Jag tror spelarna är helt knäppa, nästan 3 ggr så mycket spel vad det gäller insatsfördelningen på Royal Fighter med Tillman som på Claes Boko med Kihlström. Som doob brukar skriva " Folk måste va fulla" .....redan ;)
|
Fan på BG att han inte räckte till men är det någon som kan vinna från alla spår så är det kilström så den hade man ju på v5 allafall
|
Och jag som skrev att attack var chanslös men dubblade insatsen istället för att spika klas haha. Nästan tur att jag råkade glömma bort 4 an i andra o redan var black annars hade jag blivit förbannad
|
Fan va jag äcklar mig själv, hade spikarna klara
3 bowling 12 Claes Boko 6 pharaon oc tänkte även spika hall of fashion Spikar bowling och thaitec istället...... Man ska fan alltid lita på sin intuition. Nu blir det bara 6 rätt istället.....bög |
Hvor är Claes Svensson Kan slå dem från de flesta positioner" pajas,pajas,
|
Rak DD 2-2 till 19 ggr.
|
Haha, jävla Örjan nu får du väl lägga av gubbjävel. :claps::lol:
|
Dags för Zacke att gå i pension. Horribel styrning med chanslös bara för att jävlas
Skickat från min iPhone med Tapatalk |
Dålig utdelning med tanke på 80millar extra? Tycker utdelning känns låg
|
Varför. Typ spelarnas ettor i var o vart annat lopp. Själv får jag jobba för 6 på nyår haha. Låter ju iaf småtrevligt men 6 rätt p v75 blir man sällan lycklig av
|