Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Mantorp superjackpott (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/27885-v75-mantorp-superjackpott/)

hestfaust 2016-12-30 22:21

spelvärde V75-löpsedel ;)

V75-1:"Det var sex år sedan som jag senast vann på V75 och det här måste på pappret vara min bästa chans sedan dess." - Visst är det så, men det finns saker som talar emot!

V75-2:Spetsfavorit förvisso, men varför så mycket spelad? Den i rygg är ju betydligt mer intressant! 

V75-3:Uträknat och klart för Attack? Utrustningsändring på Classe? Och hur påställd är Royal Fighter egentligen? Våra intervjuer med tränarna får inte missas! 

V75-4:Pharaon Face borde väl leda det här loppet runt om - eller finns det någonting som talar emot? Klockren lösning!

V75-5:Rivig inledning att vänta och frågan är vem som drar längsta strået i spetsstriden? Här finns ett av omgångens bästa drag!

V75-6:Var det en framtida stjärna vi såg senast? Mycket möjligt! I detta lopp råder det hur som helst ingen tvekan om att segerchansen är god!

V75-7:Det bästa sparas till sist - omgångens bästa spik har bra chans även från dödens och borde vara tämligen klar favorit!

mocka 2016-12-30 22:56

Citat:

Ursprungligen postat av Grant (Inlägg 515442)
16:20 har kostat många miljoner för ATG.

Kör 14:30 och sen är det bara att jobba in den.
Men rivningen kan ta år att reparera.

Mvh Uffe

Utgår ifrån att du har statistik som belägger ditt uttalande!

Hur många miljoner handlar det om?

denfete 2016-12-31 00:36

Ryan Kronos i avd. 7 kommer att strykas.

spalato 2016-12-31 01:56

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 515467)
Är inte Attack Diablo rätt lusig av sig? Tycker den blir väl hårt spelad?

Ett plus är väl kusken som är i knallform. Kuskseger nu ?

oggeb 2016-12-31 04:50

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 515474)
Med tre hårdingar i fältet (Usain Henna, Royal Fighter och VBOTN) känns det osannolikt att han inte blir synad. Det är inte en kuse som tål speciellt mycket massage längs vägen.

Tror du verkligen att någon av dom vill göra jobbet då? Usain Henna känns som den enda på förhand som har något eget att vinna på att han får göra jobbet då han ändå inte är speciellt speedig.. Men visst fan känns djävulen bräcklig som favorit.. helt klart

Jockepo 2016-12-31 09:10

Vem tar spets i avd6?! Vem kör i ledning?

jocklon 2016-12-31 09:23

Citat:

Ursprungligen postat av Jockepo (Inlägg 515493)

Diora Sound är snabb ut och med springspår är hon klar spetsfavorit. Tränaren vill dessutom köra i spets. Haft springspår 1 gång tidigare och tog då spets. Annars borde Anna ta spets om Diora missar.

Grant 2016-12-31 10:34

Citat:

Ursprungligen postat av mocka (Inlägg 515477)
Utgår ifrån att du har statistik som belägger ditt uttalande!

Hur många miljoner handlar det om?

StatistikJens skriver om detta varje gång.

Mvh Uffe

dingo1337 2016-12-31 10:42

Citat:

Ursprungligen postat av Jockepo (Inlägg 515493)

Anna har bra spetschans och vill gå i spets också. Har skrällvunnit från spets tidigare!

draken 2016-12-31 11:17

Omgången känns svår. Känns som att jag försöker göra det mkt svårare än det troligen kommer att bli. 7 kan ju ge rätt skapligt idag fast det inte blir så många skrällar som jag verkar vilja ha det till. Känns som att jag borde ta med såna där chanslösa som Attack Diablo oxå

trance_error 2016-12-31 11:34

Nån som vet om Önas Igor springer med jänkarvagn eller vanlig vagn?

BroderH 2016-12-31 11:36

Vet spetsar i sista?

draken 2016-12-31 11:44

Skulle inte bli förvånad omLincoln lawyer trycker sig till spets. Därifrån ska den slås. Inte lätt

mackpeter 2016-12-31 11:48

Här är årets sista bolagssystem, som jag konstruerat. Systemet har under året genererat ett netto på 30 000 kr + det vi förhoppningsvis tar in idag.

1) 3,15 r9-14 (detta är ett svårt lopp som kräver tio streck för att vara någorlunda säker. Om 3 går felfritt vinner han. Hoppar han är värsta motståndaren 15, som dock fått ett uselt spår. Om den dåliga Åbyinsatsen senast var ett undantag kommer dagens långa distans att sluta i dur)

2) 1,2,9 r6-5 (jag hade länge tänkt låsa på 2 och 9. Men efter Björnkollen streckas även 1. PU säger till de flesta, att 2 är hans bästa vinstchans /min information säger att han har ännu bättre i sista/. 9 får smakstart i rygg på favoriterna 1 och 2. Felfri är han fältets bästa streck. Ett fynd till bara sju %. Egentligen tror jag inte på 1 - men Björn har väl bättre koll än jag har)

3) 2,6,7,8,12 r9-1 (storfavoriten 2 har inte visat prov på några stordåd. Har visserligen formkusk och tar den värdefulla ledningen. Tryck från någon hårding som t ex 6 och 7 bäddar för favoritsänkning. 12 med Örjan är understreckade till sex %)

4) 6 r3-5 (en eller många. 6 är startsnabb och fältets bästa häst. Kommer från tre raka segrar. Skall normalt vinna detta)

5) 1,2,3,4,5,6,7,8,11,12 r9-10 (vem som helst kan vinna här)

6) 1,2,3,4,7,8,9,10,11,15 r13-5 (ursvårt lopp. Gardera efter plånboken - inte hjärnan)

7) 2 r6-3 (PU:s bästa chans enligt min källa. Får bli nyårspresent till alla på sharps)

Kostar 1500:-. Gott Slut På Det Gamla Året! Hoppas någon påläst - helst på sharps - tar hem jackpot idag. Jag unnar inte någon inhoppad "sömmerskeamatör" att vinna våra surt hopskrapade extrainsatser.

Tack alla sharpsare för era kunniga synpunkter - ibland uttryckta med rusig emfas. Särskilt tack till bl a SO, putte, Olle, spalato, dado, hugotheboss, Helge, Varulv, Oskar Svanberg, Karlsson73, doob, klanke, asgaya, robfri och ni andra. Det låter, som det Oscarstal jag hoppas hålla för er i natt!

Manprinsen 2016-12-31 11:52

Citat:

Ursprungligen postat av oggeb (Inlägg 515486)
Tror du verkligen att någon av dom vill göra jobbet då? Usain Henna känns som den enda på förhand som har något eget att vinna på att han får göra jobbet då han ändå inte är speciellt speedig.. Men visst fan känns djävulen bräcklig som favorit.. helt klart

Risken finns att ingen gör något. Tror man får lyssna lite hur det låter på motbuden när sändningen drar igång. Jag är dock tveksam till att den där kusen har respekten med sig att få sitta i fred om det finns någon i fältet som känner att dom har häst att köra med för dagen.