| mackpeter |
2016-12-31 11:48 |
Här är årets sista bolagssystem, som jag konstruerat. Systemet har under året genererat ett netto på 30 000 kr + det vi förhoppningsvis tar in idag.
1) 3,15 r9-14 (detta är ett svårt lopp som kräver tio streck för att vara någorlunda säker. Om 3 går felfritt vinner han. Hoppar han är värsta motståndaren 15, som dock fått ett uselt spår. Om den dåliga Åbyinsatsen senast var ett undantag kommer dagens långa distans att sluta i dur)
2) 1,2,9 r6-5 (jag hade länge tänkt låsa på 2 och 9. Men efter Björnkollen streckas även 1. PU säger till de flesta, att 2 är hans bästa vinstchans /min information säger att han har ännu bättre i sista/. 9 får smakstart i rygg på favoriterna 1 och 2. Felfri är han fältets bästa streck. Ett fynd till bara sju %. Egentligen tror jag inte på 1 - men Björn har väl bättre koll än jag har)
3) 2,6,7,8,12 r9-1 (storfavoriten 2 har inte visat prov på några stordåd. Har visserligen formkusk och tar den värdefulla ledningen. Tryck från någon hårding som t ex 6 och 7 bäddar för favoritsänkning. 12 med Örjan är understreckade till sex %)
4) 6 r3-5 (en eller många. 6 är startsnabb och fältets bästa häst. Kommer från tre raka segrar. Skall normalt vinna detta)
5) 1,2,3,4,5,6,7,8,11,12 r9-10 (vem som helst kan vinna här)
6) 1,2,3,4,7,8,9,10,11,15 r13-5 (ursvårt lopp. Gardera efter plånboken - inte hjärnan)
7) 2 r6-3 (PU:s bästa chans enligt min källa. Får bli nyårspresent till alla på sharps)
Kostar 1500:-. Gott Slut På Det Gamla Året! Hoppas någon påläst - helst på sharps - tar hem jackpot idag. Jag unnar inte någon inhoppad "sömmerskeamatör" att vinna våra surt hopskrapade extrainsatser.
Tack alla sharpsare för era kunniga synpunkter - ibland uttryckta med rusig emfas. Särskilt tack till bl a SO, putte, Olle, spalato, dado, hugotheboss, Helge, Varulv, Oskar Svanberg, Karlsson73, doob, klanke, asgaya, robfri och ni andra. Det låter, som det Oscarstal jag hoppas hålla för er i natt!
|