![]() |
gott nytt år .. tack för underbart år här med Er allihoppa..
|
Detta blev liret idag, bara att hoppas på lite återbäring.
Finns bra med potential bara det ramlar in några av mina skrällar som jag tyckar är alldeles fellirade: Nils Oscar Blanche Nothing But Class Thaitec Wallaby Diora Sound - dagens bästa, spets o slut! 1: 3 Bowling Triple X. 2: 1, 2, 3 3: 2, 6, 9 4: 3, 5, 6, 13 5: 2, 4, 7 6: 1, 7, 8, 9, 11 7: 2 Frankie Brodde 1x3x3x4x3x5x1 = 540 rader. 540 x 1 x 0,50 kr = 270,00 kr. |
T.Jansson tar över tyglarna på 9 Going Press i avd 2 istället för Jorma. Missa inte den vid gardering. Den kan mycket om det blir körning.
|
Citat:
|
Otroligt spännande med på förhand svåra lopp och mega jackpott. Blir dagen till ära flera system för mig med olika spikar/scenarion. Känns som att Peter Untersteiner kan vara nyckeln ändå med flera goda chanser. Alla Tre Lövgren hästar måste också med då bägge tränarna har form! Gäller att välja rätt spik/ar av deras chanser i framförallt avd2, 5 eller 7 bara.
Gott nytt år! |
Tänk på att med den här jättejackpotten så kommer de kuskar/tränare där storspelare har goda kontakter ha stort tryck på sig att leverera de "rätta" vinnarna och att förlora med de "rätta" betrodda hästarna.
|
Citat:
|
Svårt att argumentera med en konspirationsteoretiker. Dessa finns överallt. Jag tror mig bara veta (gamla envisa rykten, nej nämner inte namn) en kusk som möjligen bränner/vinner utifrån sitt egna spel då han själv är speltorsk men han kör tack och lov inte idag.
|
Kan Flex Lane hålla upp ledningen? Dom lät sugna på att prova den i ledning om kommer dit.
|
Citat:
|
Citat:
|
Kan Björn spetsa med Flex Lane? Är det ens tänkbart?
|
|
Citat:
|
Citat:
|