![]() |
Citat:
Känns lite överanalyserat...33% vinster går alltid med skor vunnit på lång dist.var ensam A-häst på min bong.. |
Hade trean på V5, men inte fan hjälpte det.
|
Citat:
Dock sällan bastarderna vinner på v7. |
Tack ,han gick i tid...
|
HÄRLIGT BJERRING!!!! Levererar!
|
Stark häst det där och bra spik. Synd att det blev så mycket lir på den på slutet.
|
Citat:
Rolig häst Mo S. när man ser han trava......Bästa distansen är nog 3000m + då det tar nån km innan han travar ,sen bättre o bättre |
Citat:
|
Spelarservice är kvar efter 4 lopp. Tyvärr bara 6 rätt. Inga träd växer till himlen.De har kvar. lopp 5. 2-3-6-8-1-10-11 "vinnare 3" lopp 6. 5-2-15 "vinnare 5" lopp 7. 7-3-1-5 "vinnare 9" Grattis om det håller till slut. :cheers: |
Citat:
|
När ska Peter Andersson få kicken? Glada Hudik expert.
|
Forecast jävla lus helvete. Till slakt
|
Tack ,torskfrossa när Malla skriker ut den..(A-häst ,hade 3,10)
|
Citat:
|
Citat:
Hade mycket sparat senast och har mycket bra form. Pass upp!" |
Citat:
Tycker att R.Wallman är en dryg jävel så undviker att spika hans kusar(speciellt när han påstår att en häst som ej är favorit är "bästa " chansen...(well ,blev favorit efter han yttrade sig..) |
Mkt trist omgång. 7 rätt kommer att ge bra men sen ingenting. Jackpot på 5 om global vinner sista
|
Excalibur!!!!
Svärdet finns i vinnarcirkeln!:cheers: |
Citat:
|
Citat:
Hoppas på 2X under 6% nu =bra betalt |
Rak DD: 13-3.
|
F-n, först Haugstad sen Sjöström, fattas bara att FB Larsson får till det också på V75 så har man sett allt...!
|
Citat:
Kör 8-12 mot 7-9 till glada odds.. Gäller att jobba bort Wallman/Örjan nu .Om Forecast var en bättre chans så är dom väl glada för sistapengen... |
Fy fan så man sparar pengar på att ta bort Tillman på sina system
|
Bah...
|
Det var inte bra för sexorna.
|
Man måste ju försöka välta en såndär...
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Härligt Classe!!! Synd att du vann med en omöjlig häst tidigare.
|
Citat:
|
Cut him some slack "njaa han kändes inte lika bra som sist, banan är sämre , för hård" vi får se säger Claes. Sen i segerintervjun"han har sån form långsammaste startryggen jag trodde massor på honom blabla.
Det svänger fort när man bettat att par tuss |
Citat:
Kenzi blev dock för svår får V5 och V75.:cheers: |
Citat:
|
Åkte också givetvis på 6:an i andra, hade spikat Drabant Hornline där, surt att de strök honom men säkert helt rätt beslut av kusken när nu banan var opassande. Men nog fan hade den haft riktigt bra segerchans i det loppet när nu de båda favoriterna var oväntat bleka.
|
Jag hävdar att det där med Nurmos och bortaplan inte är någon myt.
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
Citat:
Han har haft många bra drag i Vass eller Kass också. (Han var väldigt stel och kantig i början vad jag minns i liven. Det var då det.) Några bra i atglive: Peter, Emil och Patrik är tre i Atg-live jag håller högt. Hockeykillen och Anders är bra att lyssna på vad gäller tips också, bara med i vass eller kass, tror jag. Cut Him Some Slack!:hattenav: Form slår klass!:cheers: |