![]() |
|
Vad ska man säga? Kom själv snett på omgången igår och var aldrig nära.
1. Hur i helvete kan dom låta bli att diska Ingves??? Hade man haft 7 rätt och Conny Sisu hade jag velat spränga hela domartornet i luften, fy fan!!! 2. Värmningsögonen - lika illa som vanligt, man måste stänga av ljudet innan man lämnar in. 3. PU - gav klart på att INTE strecka 10 i sjunde.....undrar vilka som gjorde deg på den igår.....det är fan skillnad på avslag och avslag. Men som sagt, skillnad mellan 7 och 8 rätt igår är 1,5-2 millar och hur man kan komma undan det här vill jag ha svar på? Onekligen ljuger måldomaren om hur dom såg på bilderna, syns tydligt hur 3 kör på 4. Hur kan det bli fel? Vem tar ansvaret? |
Citat:
Tyvärr fick jag 7 rätt |
Citat:
|
|
Citat:
|
Citat:
|
Nej DIF, de påstår sig inte haft tillgång till ATGs bilder.
|
Citat:
|
Om det verkligen är så att de inte ser på egna bilder så måste ju frågan lyftas vafan de ser på bilderna egentligen. De måste ju se ALLT för att kunna göra en bedömning, annars så borde de inte få arrangera tävlingar.
|
Citat:
Hur ser de bilderna ut? Hur kan man hänvisa till något som omöjligt kan stämma? Hur kan dom INTE ha tillgång till de bilder/filmer som hela Sverige såg direkt? Tycker det är en av största bluffarna någonsin. Den som fick 8 rätt pga detta - den som fick 7 rätt pga detta - vi snackar 1-2 miljoner i skillnad. |
http://www.travnet.se/blog/2017/01/2...skt-felbeslut/
Här erkänner dom att dom felat. Ska inte vara möjligt. Helt jävla otroligt faktiskt. Det är inte bara erkänna sedan är det glömt. Dom ska avgå och det med omedelbar verkan. |
Förmodligen jävligt mycket rappakalja från domarteamet. När det är V86 så ska allting gå så in i helvete fort. De har missat det, troligtvis för att de hade problem med att se vem som var först i mål att de sen glömde av incidenten. Björn Persson borde avgå bums!
|
Blir inte många domare kvar, oavsett sport, om alla ska avgå vid ett misstag...
|
Citat:
|