Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 1 februari (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/28129-v86-1-februari/)

Cyran 2017-02-01 21:11

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 518596)
IG för kollektivet där, 50ggr (missade jag att se såklart, hade bara ögon för tvillingen). Moberg vinner stadigt över 30% av loppen för pappsen och hästen har bra läge.

Kim Moberg har kört hästen de 5 senaste starterna. 3 av de har varit galopper. Struken senast. Endast 2 segrar på 31 starter.

Helt rätt av kollektivet. Man kan inte blunda för faktan, spelarkollektivet är inga spågummor.

Manprinsen 2017-02-01 21:12

Sen ska ju Eclipse Boko vinna detta med loppet nerkört i halsen om han ens har 10% form. Dock verkar det vara 0% för tillfället.

Gasellen 2017-02-01 21:14

Spår 5 är ett toppspår i autostart, Johan bättrar på statistiken i nästa och i avd 7?

Bluesmith66 2017-02-01 21:14

Vinner Valentin nu då, eller får vi säga som Ernst-Hugo Jägerté efter loppet ?
Danskjävlarrr !!

Jo, jag vet att han hette Järegård...men inte lika roligt. ;-)

Stekel 2017-02-01 21:19

Citat:

Ursprungligen postat av Cyran (Inlägg 518599)
Kim Moberg har kört hästen de 5 senaste starterna. 3 av de har varit galopper. Struken senast. Endast 2 segrar på 31 starter.

Helt rätt av kollektivet. Man kan inte blunda för faktan, spelarkollektivet är inga spågummor.

Nej och man behöver inte vara spågumma som sagt, att titta på statistiken och dra den enkla slutsatsen att tränaren ställer iordning lite extra när dottern ska köra (som nog de flesta skulle göra). 1,2,3,d,d,d är facit för Moberg på hästen för övrigt. Och kommentaren från tränaren ("behöver lopp") är en kraftigt överskattad kommentar man ska lägga liten eller ingen vikt vid, det är sen gammalt.

Bluesmith66 2017-02-01 21:22

Nästan lika stenklar som Rapide du Pommeau...men bättre kusk !

Manprinsen 2017-02-01 21:23

Han var inte utskiten av kalk och vatten? :D

Cyran 2017-02-01 21:30

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 518604)
Nej och man behöver inte vara spågumma som sagt, att titta på statistiken och dra den enkla slutsatsen att tränaren ställer iordning lite extra när dottern ska köra (som nog de flesta skulle göra). 1,2,3,d,d,d är facit för Moberg på hästen för övrigt. Och kommentaren från tränaren ("behöver lopp") är en kraftigt överskattad kommentar man ska lägga liten eller ingen vikt vid, det är sen gammalt.

Vem som helst som är någorlunda insatt i trav förstår att k,d,d,d är väldigt avskräckande och talar knappast för någon form. Inte så konstigt den blev en enorm outsider. Det du pratar om är bs, att tränaren skulle ställt i ordning hästen extra denna gången haha. Varför har han inte gjort det dem senaste 4 starterna då? Vad ska få en att tro att hästen är magisk nu helt plötsligt?

Sluta vara efterklok.

EDIT: Enda positiva idag var spår 5 inget annat. Ska man börja spela alla outsiders som har de bästa spåren då är det nog bäst att ha en jävligt fet plånbok.

mackpeter 2017-02-01 21:35

Provar DD 5-6,9 till 11 resp 17 ggr fläsket.

Eller skall vi spika Flemming i första:idiot:

dingo1337 2017-02-01 21:36

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 518532)
Tufft att spika en häst där de klart & tydligt meddelat från stallet att hästen stått över jobb, ska köras snällt & att man siktar V75-finalen nästa helg.

Önskar att man hade stake att stå kvar vid sina egna idéer...

Gasellen 2017-02-01 21:45

Stolpe ut igen, hade spikat Johan på DD...
Gonatt!:sleep:

Dalle82 2017-02-01 21:45

7 i DD 1 ser riktigt bra ut! Likaså nummer 8. Båda galopperar och ännu en gång så undrar jag vad dom sk experterna i studion kollar efter hahaha. Sj så tyckte jag dom såg skit ut :) väldigt ofta dom i studion plussar för hästar som sen gör bort sig. Bra procent på det har dom alla fall experter jo tjääna

mackpeter 2017-02-01 21:51

Missade att lämna in min DD med Johan U spik i första. Upptäckte det efter målgång.

Då lirar jag trio 6-7,9 en rejäl sudd. Känns som gratis extrachans.

blondinrobert 2017-02-01 22:14

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 518612)
Missade att lämna in min DD med Johan U spik i första. Upptäckte det efter målgång.

Då lirar jag trio 6-7,9 en rejäl sudd. Känns som gratis extrachans.

35x pengen, snyggt lirat!

Stekel 2017-02-01 22:15

Citat:

Ursprungligen postat av Cyran (Inlägg 518607)
Vem som helst som är någorlunda insatt i trav förstår att k,d,d,d är väldigt avskräckande och talar knappast för någon form. Inte så konstigt den blev en enorm outsider. Det du pratar om är bs, att tränaren skulle ställt i ordning hästen extra denna gången haha. Varför har han inte gjort det dem senaste 4 starterna då? Vad ska få en att tro att hästen är magisk nu helt plötsligt?

Sluta vara efterklok.

EDIT: Enda positiva idag var spår 5 inget annat. Ska man börja spela alla outsiders som har de bästa spåren då är det nog bäst att ha en jävligt fet plånbok.

1. Spår 4.

2. Han har rätt dåligt med startpoäng så nog är det viktigt att det inte blir fiasko.

3. Jag har kastat fakta på dig som visar att Moberg konsekvent får bra styrningar av sin far, jag ser inte riktigt hur du bara kan bortse från det? Alternativet är att hon är något alldeles extra talangfull, och det må så vara då, men då är ju det ett plus i sig som talar för ekipaget.

Jag har några punkter till men tycker det räcker. Kunde sagt på förhand att 50ggr var ett riktigt grovt överodds, men kunde aldrig fantisera om att det skulle komma i närheten av det.