![]() |
Citat:
|
Nån som har koll på Nurmos hästar? Hur såg Going for Gold Zaz ut när han kom till Nurmos stall. Iordningställt?
|
Du har ALDRIG haft fel angående MC.
Jag kommer ALDRIG ifrågasätta din koll där, jag garderar ENBART för att du gör det. :D Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Vet att du har full koll på travet , men vill gärna höra varför du rankar ner 2 Hades Håleryd ? Och vad anser du om 1 Digital Archives chanser? Den kan ju t o m ta ledningen ! |
Citat:
|
Citat:
Vid en samlad bedömning under kvällen funderar jag så här. 1 kan hålla ledningen men är inte supersnabb från start. Sannolikt tar 2 ledningen med 1 i vinnarhålet. Bästa hästen 5 får nog dödens, trots att Puro inte vill detta. 5 har en enorm vinnarskalle, men går inte med optimal utrustning. Därför ska han garderas denna gång. 1 kom senast från tre raka segrar, var spelad till 1,60 och får chansen på OS. 2 är en av Peter Untersteiners bästa chanser - tillsammans med Magic Happens - och får fyra getingar. Det känns som ett bra lås med 1,2 och 5. Möjligen kan man lägga till 9. Jag har med andra ord tänkt om vad gäller 2 Hades Håleryd. |
Hades Håleryd måste väl ha bra chans om Master Crowe inte ska "offras" inför finalerna nästa vecka. Om inte MC pressar i dödens så får Untersteiner bestämma hur han vill där framme...1an kommer att få en vilsam löpning till skillnad mot de två senaste...blir farlig....allt surr om 9 Aron Palema förstår jag inte...de lopp han gjorde i höstas där han var så jävla bra var b a r f o t a runt om...skor nu...dessutom uppe i brons och inte vilket bronslopp som helst...Lås 1-2
|
Funderar starkt på att spika 6.Valla D'estino i första avdelningen för det här är ingen skit som Veijo har fått till sitt stall.Största plusset idag måste väl ändå va att hästen får körspö.Tro den kan bli en stjärna i Veijostallet och den skall passa direkt.
Jobb i November https://www.youtube.com/watch?v=PAq0mthMCT8 |
6 Whega i V75 3 är min chansspik idag. Hoppas Jansson prickar starten... Lycka till!
|
Citat:
|
Anna Isabelle Karlsson vinner väl inte nu när det är V7, vågar man plocka bort Rafiki Fri helt?
|
Citat:
Men vilket ekipage är snabbast i mål? Nog så viktigt. Mvh Uffe |
Citat:
Det som kan anses viktigt är väl den fastställda ordningsföljden i mål? Mvh Fidus |
Hur ser banförhållandena ut på Åby idag?
|