![]() |
vilken betaltjänst hade Reo som drag/spik så alla spelade, från 1% till 5% och nästan 10 ggr vinare på bet..
|
Ärligt talat vet jag inte, men jag misstänker spelvärde hade den? Deras rubrik var iallafall:
'Nyklippt, balanslättning och eventuellt nytt huvudlag. "Det lyser form om honom", säger tränaren. Årets mest felstreckade häst?! SPIKEN är spelad till EN procent! ' Så jag bara kollade vem av 1%-arna som drog väg mest i streck och spikade den, snål som man är :P |
Citat:
Lycka till på DD! |
Grattis Xanatha! Inte ofta man får så bra betalt på en V4:a :) Min lilla dubbel var inget att hänga i granen då jag alltid spelar så snålt på dubbeln. Får väl ändra på det :)
|
grattis grabbar
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Själv spikade jag Skylane och hade A på Muffin och Espri. Jag får ta nya tag, men spikfrossan är för tillfället total, då väljer fel konstant. (När jag är rätt på det i övrigt en omgång med vettig eller riktigt bra utdelning.) Den här omgången hade ju inneburit rejält klirr att få till fullt ut. Då gäller det att spika i rätt lopp, när man velat färdigt. Nya tag nästa vecka. V4:2: Imorrn kanske 7 Alba Dove kan vara någonting mot dagens största, nr 4? Längesedan start, men stod för bra avslutningar på gångbara tider flera ggr förra året. 0:an den 30/9 var otur då dragen bakåt. Riktigt fin spurt då 3:a senast. Instängd och diskad för trängning då nr 5 i mål. Starten innan de sista 5, så avslutade A.D. bäst som 3:a på Vaggeryd. Jag tror att Alba Dove föredrar att köras på rulle och sedan försöka plocka så många som möjligt. Spurtade bra bakom Reggae Hall den 20/1! (Lär vara stenklar med såpass merit i ett lopp som det här! :lol:) Typisk häst att följa ett tag som ickefavorit i lättare typ av lopp. Spiken? Vete f-n om jag vågar spika längre. Det känns inte heller tvunget varje gång på V4. Efter lite arkiv så kanske det klarnar lite grand? :) |