![]() |
Rickard Hansson har inlett starkt.
V75-1: 2-9 V75-2: 14 Qatrine Gel V75-3: 5 On Track Piraten V75-4: 1-2-6-7-12 V75-5: 4-5-8 V75-6: 4-6-8-10 V75-7: 2-3-5-6-8-9 |
Svagt av Flemmings att inte kunnat ta tredjeplatsen. Jag har börjat lira lite trio, vilket är rätt kul.
|
On Track Piraten bla.bla.bla tråkigt:cry::cry:
|
ser redan fram mot nuncio-piraten 14/3 Bollnäs oj oj
|
Nu "måste" 10 Carlos Milo vinna nästa..värde=yes thx .V5/Tvilling mm
Dagens mest understreckade (imho) L |
Citat:
Guld går över 2140 så det kan bli intressant. Hade det varit 1640 hade inte Piraten haft nån chans. Helst hade jag sett 2640. |
Citat:
|
Citat:
Hoppas Piraten kan visa sig duga mot de bästa den här sommaren och vinna storlopp då också. Snabbheten måste väl höjas det där lilla extra? Tekno Odin och kallblodseliten nästa lopp på Bjerkekanalen... Smedheim Solan! Unghäststjärnan trivs i regi Hamre. |
Citat:
|
Citat:
|
Man At Work får de väldigt roligt med framöver. Fina hästar även bakom.
|
37,48 fick jag på den trion. Inte dumt med sådana hästar. Och bägge V5-spikarna är hemma.
|
hur blir? jackpot imorgon eller nästa vecka?
|
Citat:
|
"...bara lämnar dem!!!!!!!"
Hahaha... |
Helt perfekt med luckan för ettan!
|
Svante kan passa på att köpa en trisslott när han kommer hem.
|
fel tråd
Äntligen slutar Dala Travets pajas som speaker!
Han har en lång tid varit ett löjets skimmer över Dala travet. Bäst i Sverige enl. Lars Lind, tyvärr även enl. Patrik Skoglund, buksvågrar? |
Citat:
|
Rak DD 6-9 till 15 ggr får bli dagens räddning.
|
Ludde vet hur man tränar och kör häst, men synd att Örjan inte kunde sätta dit nosen som han brukar.
|
Gött Dalhem Express! 3:a är ju bjudodds på plats! :claps:
|
ha ha Ludde är skön, va sa han till Örjan?
|
Inga stora pengar idag, men sju rätt om Örjan sätter sista. V5 sitter om någon av 2,3,5,7 eller 9 vinner.
|
Vilket jävla skit! Jag har spelat Make It Quick på slutet, men tog bort den idag då den inte levererat.
|
6 rätt inför sista och där har jag 2 - 5 - 7 - 9.
|
Citat:
|
Citat:
|
https://www.atg.se/spel/2017-03-11/V75/bollnas/avd3
Var är Nuncio? Förkyld? Vi lär väl hitta honom i ett 30-tusenkronorslopp på Solvalla. |
Citat:
|