![]() |
Indoor Voices, uppskrytna jävla lus.
|
Ludde är en stor taktiker! Glider till spets, bestämmer och drar sönder fältet. :thumbup: Det blir bra nu när den har lopp i kroppen.
|
Den där jävla muppen Kontio! Sluta kör för i helvete och gå i pension! Driiiiv någon jävla gång din passiva föredetting! Så jävla sopslut! Lirar honom ALDRIG men nu helgarderat så då jobbade jag på honom men som vanligt... Passiv!! Fy faaan lika dålig i sulkyn som på svenska!
|
Det såg ut som att Pasithea höll undan på liven, sen blir man lite orolig när Malla lyckas övertyga kompisen att Jorma tog det. Tid hos optikern bokad?
|
Herregud vilken tur man har. Trodde inte att Luddes kunde kontra. :sweatdrop:
|
Citat:
|
Bra start ,krav 1X Ahäst inne (trodde murphys skulle knuxxx mig..)
|
Livens och Luddes snack idag om att Pasithea skulle vinna går tvärt emot alla speltjänster jag sett. Är någon tjänst kvar efter första?
|
Citat:
|
I nästa avgörs det (iaf min V75:a)
5 New Flame spik..och en liten tv måste man lägga= TVILLING Inlämnat: 2017-02-25, 16:33 Eskilstuna Lopp 6 Lördag 2017-02-25 Start: 16:42 Kostnad: 75,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 2, 7, 9 Utgångshästar 5 New Flame 3 x 25,00 kr = 75,00 kr. Totalt: 75,00 kr. Rättningskod: MFW DTR EATMYSHORTS L |
Citat:
|
Härligt , malla haussar 4 :an...:clap: inget för mina bongar..
Kompleterar med TVILLING Inlämnat: 2017-02-25, 16:40 Eskilstuna Lopp 6 Lördag 2017-02-25 Start: 16:42 Kostnad: 20,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 10, 12 Utgångshästar 5 New Flame 2 x 10,00 kr = 20,00 kr. Totalt: 20,00 kr. Rättningskod: DDP JTS EATMYSHORTS |
Mäster-Örjan sätter sig i dödens och kontrollerar loppet. Så vackert.
|
Vet inte om jag är mest förbannad att jag sprack eller på ATG´s live (frös i sista kurvan ,ej 1:a gången..)
|
Synd att Simb Senta inte fick fritt. Den såg fin ut. Tråkig vinnare då det nu riskerar att bli låg utdelning.
|