![]() |
Knutsson sa att Camp Nou var kraftigt missgynnad av omstarterna, så insatsen var helt okej med tanke på det. Han menade ju att chansen var körd därmed.
|
Spets och slut på Ludde nu så blir jag glad.
|
Man brukar inte vinna V75 från dödens och definitivt inte på 2640
motbuden i ledning resp 2a utv Då är det bara undanflykter att inte inse att vinnaren var bäst i avd 1 |
Sista hästjäveln man plockar bort, sällan...
|
Vore ju trevligt om Uhrberg skräller i nästa.
|
7 eller 10 nu tack:thumbup:
2 Kash Brodda galopp i ingången till 1:a sväng.. |
HA HA!!½
|
Helvete den där var ju omöjlig att hitta?:cry:
|
Fel skräll vann loppet. Andra gången den här går barfota och vinner.
|
Citat:
Well ,skall man missa så gör jag det helst på en 1%:e.. |
Citat:
|
Ofattbart att Kash B blev dagens största favorit med senaste loppen i åtanke..
|
Dax och se antal rävar bakom Luftis öron...
|
Har haft feeling för Explosive de Vie hela veckan.
|
Ska Royal Fighter vinna något lopp så är det idag. Barfota trots allt. Testar att spika på V5.
|
Explosive D V
bakifrån ? sist den bakifrån var okt 2015 kräver nog en del tur |
Citat:
|
Jag har inte betalat för Tillman idag. Bara därför så vinner hon väl... :thumbdown:
|
Ja den van till 1,50 på Axevalla det var bakifrån.
Men visst kan ju bli körning och inte värsta gänget, Explosive DV är väl van vid hårda gäng. |
Spring Erom ser kanonfin ut och stenklar!!! Över 7 ggr fläsket är oerhört bra. Allt över fem ggr är bra...
|
mår dåligt, tog bort bantade bort bananas cirka 16:10 ::sad44::
|
Fan vad jag hade unnat Springerom en seger här. Så jävla orättvist...
|
Ludde fixar vinsten åt Västerbo...suck..
|
Det var ju bra att jag tog Västerbo istället för Spring Erom på V75 i alla fall.
|
Citat:
|
Bög ATG.
Försökte lägga in cash å dra en v5a....Händer inget. Godkänner insttni g. Men inga pengar. Såklart så vinner 9 som var mitt drag..... |
Citat:
|
Citat:
Japp, Ludde är uppfriskande, men inte nu, hehe! Hur kör han egentligen? Hade han "smugit" fram hade han varit med i segerstriden... |
Väntar Ludde och får ryggar i tredje så klipper han dom med den speeden..
|
[QUOTE=shjuve9le;521329]Bög ATG.
Försökte lägga in cash å dra en v5a....Händer inget. Godkänner insttni g. Men inga pengar. Såklart så vinner 9 som var mitt drag.....[/QUOTE Samma här, pengarna dras från kontot men inget saldo på atg :( |
Mycker märligt med värdet!?
Hur kan 10%-1%-10% bara ge 20000kr i värde vid jackpott omgång?? Är det gigantiska system i utlandet som härgar igen:thumbdown: |
Citat:
|
Per K Eriksson måste vara en av Sveriges dummaste travtränare. Gång på gång låter han Jennifer Tillman sitta och och göra bort sig bakom hästen Royal Fighter!!!
|
Typiskt med idiotskräll i andra när man hade 10an som A-häst i första och VOTN som andra rankad....
|
Citat:
|
Räddningsplanka i Umberto Axe - dunk!
|
Citat:
10%-1%-10% biter nästan alltid exakt som det ska i RAD-högen. Men ATG redovisar inte antal kvarvarande rader förutom inför sista avdelningen ( och då oftast i efterhand ). Det är dock aldrig meningsfullt att diskutera om bra eller dåligt system-rens jämfört med spelprocenten ( systemvärdet beror på kvarvarande system, spelprocenten visar andelen RADER på resp häst ). Ungefär som päron och grillkorv. |
Ludde fixade det. Där rök min V75:a. Annars hade Peter vunnit.
|
Chanslöst, var ordet! Kapabel kuse detta...
|
Bra kuskinsats av Ludde för en gångs skull.
|