Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V64 Färjestad Snack (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/28339-v64-faerjestad-snack/)

capone 2017-02-27 09:52

V64 Färjestad Snack
 
ikväll jackpot
Draget KILERAUEN
Spiken WILD CARD

Fagerdahlen 2017-02-27 10:43

Vem fasen är "Canary" som startat EN gång och är favorit?

Klanke 2017-02-27 13:43

tankarna kommer under dagen.
www.miljondragen.bloggo.nu
även bolag till kvällens jackpot. ;)

mackpeter 2017-02-27 16:01

Citat:

Ursprungligen postat av Fagerdahlen (Inlägg 520928)
Vem fasen är "Canary" som startat EN gång och är favorit?

I hennes debut på Valla imponerade hon genom att visa löpskalle och regelrätt slå både ston, hingstar och valacker på upploppet. Amatörtränaren Berne Gustavsson är en gedigen, rutinerad hästkarl, som alltid har sina starthästar i god författning. Canary MÅSTE därför streckas idag. Hon MÅSTE dock inte spikas.

V64-4 är bäddat för en skräll. Om jag spelar skulle det sannolikt bli 3,5,6,9,11,13 och 14.

yoozoo 2017-02-27 16:05

Citat:

Ursprungligen postat av Fagerdahlen (Inlägg 520928)
Vem fasen är "Canary" som startat EN gång och är favorit?

Saxat ifrån Travnet:


Spetsanalys: Canary klev iväg bra senast och med ensamt springspår och dessutom struken häst innanför finns massor av plats att vända och det måste vara bra spetschans.

Loppanalys: Jag spikar 6 Canary som jag gillade intrycket på vid dödenssegern på Solvalla senast. Det blev inte så stor marginal, men det var klart bra sättet hon satte press på ledaren och kopplade retfullt enkelt grepp. Det tog emot lite, men känslan var att hon inte gör mer än hon behövde och inte var trött. Perfekt läge med ensamt springspår och hon såg ut att kunna öppna ännu bättre senast och det måste vara toppchans till spets och sedan är det normalt över i skralt gäng.

Utgång blir det på mitt system

shjuve9le 2017-02-27 16:09

Citat:

Ursprungligen postat av capone (Inlägg 520925)
ikväll jackpot
Draget KILERAUEN
Spiken WILD CARD

Kilerauen (V64-2) har vi haft problem med och hästen har fått stå över en del jobb. Jag är osäker på formen och den här starten är en test vad han står, samtidigt så behöver han ha lopp i kroppen Jag väljer därför att ligga lågt, säger Stian Eilefsen till Equus

Dahle 2017-02-27 16:56

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 520940)
I hennes debut på Valla imponerade hon genom att visa löpskalle och regelrätt slå både ston, hingstar och valacker på upploppet. Amatörtränaren Berne Gustavsson är en gedigen, rutinerad hästkarl, som alltid har sina starthästar i god författning. Canary MÅSTE därför streckas idag. Hon MÅSTE dock inte spikas.

V64-4 är bäddat för en skräll. Om jag spelar skulle det sannolikt bli 3,5,6,9,11,13 och 14.

Jag streckar bara 5 och 6 i det loppet. Tycker 6 var bra vid dödens vinst sist men travet kanske inte var den bästa.
Björns 5 tycker jag inte är mycket sämmre och jag dubblar
Spikar Loveboat och Une di P

mackpeter 2017-02-27 17:21

Sorgligt att se hur otränad Björns var i första. Usel andrafavorit.

1William 2017-02-27 17:34

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 520940)
I hennes debut på Valla imponerade hon genom att visa löpskalle och regelrätt slå både ston, hingstar och valacker på upploppet. Amatörtränaren Berne Gustavsson är en gedigen, rutinerad hästkarl, som alltid har sina starthästar i god författning. Canary MÅSTE därför streckas idag. Hon MÅSTE dock inte spikas.

V64-4 är bäddat för en skräll. Om jag spelar skulle det sannolikt bli 3,5,6,9,11,13 och 14.

Du förväxlar TRÄNAREN , detta är BENGT. bara så du vet.

Klanke 2017-02-27 18:14

https://pinracer.se/systems/bmtlwlqn...-q-4vgd/shared (inlämnad)

Roliga spiken:
Wisky Akema som såg riktigt fin ut i sin comback senast, öppnar bra och övertar ledningen, loppet i kroppen har flyttat fram formen. Bra spik till knappa 17%

AVD1,
Afur växer en klass i från ledningen. där han har raden 1-2-1-1 och kan mycket väl rinna undan. 8 Västerbo Loveboat vann guldlopp näst senast. Kan bli tufft att plocka in 40 meter på fältet? given etta ändå!

avd2.
1 Hadland Stjernen kan mycket väl leda loppet runt om men jag tycker att Löpeld har en fin uppgift på pappret och kan ta dem på styrka.

avd3.
5 All Star Man har lite feeling för denne idag. Ruggig i spåren senast i Norge, fint läge och tuggar ner allt igen?


avd4.
Vidöppet! Draget har en formkusk och flyger förbi många upploppet ned. Passa Per som brukar få flyt i loppen (nr 14)

avd5.
Omgångens bästa spik övertar ledningen sedan skall det vara toppchans!


avd6.
Öppet! Björn kan trolla bort dem men avsaknad av lopp gör att garderingen måste med...

shjuve9le 2017-02-27 18:47

aifur vinner på 1.17 bra kört med loveboat.
senast 1.12.9 ? 1.13 innan.

bra uffe. idiot, bara gå fram å döda ....

dingo1337 2017-02-27 18:50

Skönt att få den med på två hästar! Fin start

shjuve9le 2017-02-27 18:53

Javisst var det en fin start för dom som tar med den. Jag spelade inte men om jag spelat så hade jag såklart spikat loveboat. Uffe körde fel. enkelt. gynnade endel, missgynnade fler

1William 2017-02-27 18:54

Tycker Ulf O , är en kopia på Erik Hamren, = stolpskott

shjuve9le 2017-02-27 19:58

Hur äre med att bryta ut på upploppet ?

Får man styra ut hur många spår som helst ?



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved