![]() |
Nån som vbet om det går att lämna in tillsammans spel?
|
Jag har sökt svar,men inget fått.Någon vet väl hur långt före start man måpste lämna skoinfo?
|
Citat:
Citat:
|
|
Citat:
|
Jag tvekar, lägga pengar på det här?
Näää Spar dom till nästa vecka. Kramar hustru vid Mello istället Hustru Ok Mello mer tveksamt satsar en tia på Nano /N |
Blir banan så mycket bättre vid åttatiden ?
Väderprognosen säger minus två grader räcker det för tjänlig bana ? |
Citat:
|
Men hur blir banan? Hård/Lerig?
|
Takter ska ner och köra i Nice imorgon kl 16:05. Kör han ändå OTP idag?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
När kommer besked om skor och annat? Borde inte vara en timme innan. Borde vara typ tre timmar före så man kan göra annat under tiden.
|
Jörgen Westholm la ut ett klipp på twitter nu, där han värmde Carelin. Han lovordade banan massor och sa att den blir riktigt fin.
|
Citat:
|
De säger att banan kommer bli fin! Men jag kommer fokusera mitt spel på hästar som inte är beroende av beroende av barfota och fin bana ändå
|
|
Kunde inte hålla mig flerchansbong
Mello drar inte sååå mycket Hustrun får kramas efter;) V75 Inlämnat: 2017-03-11, 19:04 Bollnäs Lördag 2017-03-11 Start: 16:20 Kostnad: 120,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3 Ajlexes Cubano 2: 6, 7, 8, 10 3: 1, 2, 7 4: 4 Vestpol Gladiator 5: 5 Mitica 6: 1 Bellino B. 7: 3, 7 1x4x3x1x1x1x2 = 24 rader. 24 x 10 x 0,50 kr = 120,00 kr. Totalt: 120,00 kr. Rättningskod: xxxxxxxxxxxx + två enklare reducerade system /N |
Citat:
|
Citat:
|
Härligt att se PROFFS JOBBA . Banan är kanon.
Tror inte han får rösta , måste vara 18år . |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
mackpeter !
Host, host fast sex lopp kvar, har inga större förhoppningar trots bra start :drunk: /N |
Citat:
Booom! Bra start! |
Citat:
|
Happio lyckades platsa med Stupido siso. Måste anses som en bedrift ändå.
|
Vad hände med Raffinos? Extremt uppsnackad för ingenting. Beppe fram i spåren, då satt Kenneth H snällt kvar med stallets andrahäst ... Kass form hos Wahlman.
|
Sahara Sun fixade inte lättningen. Blev för rulligt.
|
Så jäkla vackert Lalle...men inte alltid man fått strö superlativer över dig:lol:...
|
GRATTIS Nollkollisten. Du kommer att hänga med även över tredje.
Hoppas du slipper Mellon. Hustrun kan du ta hand om senare.:yes: |
Fan att Westholm satt och sov....
|
Citat:
Stavas Walmann - norska vettu:cheers: |
Tack mackpeter, men i lopp fyra börjar elddopet ;)
/N |
Citat:
|
Citat:
|
Johnny sitter inte fast invändigt iaf, men svettigt blev det.
Bra insats av Poochai |
svante hade nåt i tanken om ponchai därför han strök inte
|