Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 Åby JACKPOT (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/28635-v86-aby-jackpot/)

Fagerdahlen 2017-04-10 09:18

V86 Åby JACKPOT
 
Då ska vi lite jaga pengar igen.

Känns sådär på rak arm som att Shadow Woodland är en vettig spik, dvs om han håller upp spets från spår 1 ?

Ferarri B.R vågade jag inte spika mot Ulisse Kronos senast, nu gör jag inte det misstaget.

V86 - 7 - Tumble Dryer till 3% känns lockande - honom har jag jagat ett tag nu.

Coenic 2017-04-10 18:41

Lite tidiga skrälltankar:
V86-1: 2 LA DIVA ROSSI
V86-3: 2 MAREMMA SOCK ;Blir riktigt farlig om Veijo rycker skorna!
V86-8: 10 DIGGER LORD

Shadow Woodland känns som en bra spik, även Dragster blir nog spik för mig.

Gotland 2017-04-10 21:01

Citat:

Ursprungligen postat av Fagerdahlen (Inlägg 524620)
Då ska vi lite jaga pengar igen.

Känns sådär på rak arm som att Shadow Woodland är en vettig spik, dvs om han håller upp spets från spår 1 ?

Ferarri B.R vågade jag inte spika mot Ulisse Kronos senast, nu gör jag inte det misstaget.

V86 - 7 - Tumble Dryer till 3% känns lockande - honom har jag jagat ett tag nu.

Attans vad vi tänker lika! Nåväl, jag får väl finta bort dig i någon av de andra avdelningarna. Eller så delar vi potten helt enkelt vilket vore helt ok för mig! :D

Gotland 2017-04-11 23:01

Då närmar vi oss onsdag och lappen klarnar allt mer.

Minst en av de stora måste garderas och jag brukar vilja fälla åtminstone två en sådan här omgång men jag hittar inte tillräckliga minus på vare sig Ferrarin eller Shadow. Visst är procenten höga men det blir nog att gå på tre spik i stället.

Lutar just nu åt DDs Preserverence som gjorde en fin insats senast bakom Coffie U.N.G.
Örjan upp och även om jag tycker han varit lite småsval på senaste så tror jag på seger.

Visst finns det motbud, främst i 13 och 8 samt även 7, men på min lapp lutar det åt tuff öppning med spik spik.

Fagerdahlen 2017-04-12 09:42

Citat:

Ursprungligen postat av Gotland (Inlägg 524702)
Attans vad vi tänker lika! Nåväl, jag får väl finta bort dig i någon av de andra avdelningarna. Eller så delar vi potten helt enkelt vilket vore helt ok för mig! :D

Gärna för mig ;)

capone 2017-04-12 13:48

Kan MY SWEET DEVIL vara kvällens skräll

hugotheboss 2017-04-12 15:08

Chansar på att inleda dagens omgång med 6 Ferrari B R och 6 D D's Perseverance antingen är det en bra start på dagen eller så kan man ägna kvällen åt ngt annat.

Dagens drag:
5 Frankie Fivefingers avd 5
3 Valeur avd 6 (mest för att det är den enda som vunnit på Valla av de fyra mest streckade)
2 Apapmand avd 7

chompipe 2017-04-12 15:16

Staro interstate..spännande häst idag..kan gå väggen.

shjuve9le 2017-04-12 15:20

Valeur är ingen häst för dessa lopp. Max 40 tkr är hans melodi, klass 2 typ är mer hans melodi. En häst som inte klarar dödens alls är ingen elithäst. Iofs motståndet här är väl inte elithästar än, dragster och Hades. Det ska stå mellan dem. Ska vara om dom kör galopp eller om dom är sjuka. Då kan valeur med ett fegsmyglopp vinna.

shjuve9le 2017-04-12 15:22

Citat:

Ursprungligen postat av chompipe (Inlägg 524826)
Staro interstate..spännande häst idag..kan gå väggen.

Enda in i väggen kanske :)

Tror igen på rekat å klart. Trög ser han ut att vara men ändå. Men är Gustavo förbättrad så vinner den med 20-40 meter. Inte många som har 13.5 tider i kroppen

sjukstuga 2017-04-12 16:40

Spikarna kommer att falla på Ferrari B.R., Gustavo Boko och Pointillist.
Första spiken är bara bäst. Vinner det här loppet hur det än blir kört och vart han än hamnar.

Gustavo är bra för klassen, Veijos hästar vinner hela tiden just nu. Känns som att han kan ha så pass mycket respekt med sig att han kan få överta relativt enkelt just för att det är Åby, det är Veijo och det är 2640. Tror han får bluffa bort loppet och rinner undan med lagom många längder på upploppet.

Sista spiken, Pointillist är lite mer av en chansning just för att man inte riktigt vet var man har hästen formmässigt. Det är dock bästa hästen i loppet och skulle den fungera och kunna hamna andra tredje ytter har den bra chans. Kommer den rent av till ledning så måste det vara en jättechans så länge formen inte är på väg ner.


Skrällarna ikväll är några till antalet.

Gillar snacket runt Nose Gear och brukar alltid dra öronen åt mig när jag hör att Melander ska köra bfro och helstängt. Så blir det mest troligt ikväll och då får den plats på min lapp till i skrivande stund 3%.

Victoria Knick i den tredje avdelningen känns det som att det kan vara proppen ur för. Såg förvånansvärt fin ut bfro senast och i ett öppet lopp så känns den rolig till 3% på samma balans som senast.

Om det blir (hög)utdelning eller ej, för mitt system, kommer att avgöras i fjärde avdelning. Där jag plockar med Coldtown och Västerbo Highflyer . Den sistnämnda tror jag är så pass bra att den kan vinna från utvändigt på kort distans faktiskt. Men att jag garderar beror också mycket på att hästen(Shadow Woodland) har efter fina årsdebuter plumpat i andra starten efter vila. Plus att han startar från innerspår och det kan jag inte se att han har gjort tidigare, i Sverige i alla fall, vilket medför en högre galopprisk.

DIF 2017-04-12 16:51

Känner mig besviken efter gårdagens v64, där jag spelade v6 och fick 5 rätt.
Kändes jävligt trist att spricka i 3:e loppet på favoriten som tappade 50-70 meter i sin startgunga, för att sen hämta upp till andra platsen.
Kunde blivit massvis igår utan den gungan, och pga v6 fick jag nu inte ens dela på femmor och fyror....surt så in i helvete.
Frågan är hur man ska ta revansch på detta?
Kanske spik på Sugar Daddy ikväll?

Shooter 2017-04-12 17:00

Ferrari och Shadow Woodland är ju två toppchanser och bara att spika. Sedan är jag inne på att Peter sätter dit Electric Light.

Klanke 2017-04-12 17:38

Troliga Spiken:
Hades Hålleryd - Erik upp, tar spets och är ute på rätt distans. 40% ;)

Dragen:
Sobel Conway - från PU formstall...

Tayson Bi - Uffe upp ff gg. "ide!"

Maremma sock - Rycker vejo skorna, "ide isåfall"

Coldtown är riktigt på gång och nu enbart 7%

Cocktail abb kommer ge favoriten en rejäl match om segern 5% FYND!

Electric Light gör en mycket intressant debut för PU - vinner direkt?

Pointillist hade halsinfektion senast, går bäst i spets och lär strida...

Prisvärda skrällar:
Pacific W.f
Mellby Caddy

DIF 2017-04-12 19:17

En bedrift av Oskar J att lyckas komma sist i mål av de 15 ekipagen...overkligt dåligt



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved