Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Färjestad 14.04.17 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/28645-v75-faerjestad-14-04-17-a/)

Fulsprit 2017-04-12 09:59

V75 Färjestad 14.04.17
 
Vi drar väl igång en tråd för V75 på långfredagen på Färjestadstravet... Bör jar endast med att säga att tävlingarna är högklassiga, men ack så svåra att bena ut. Färjestad är en speedwaybana om banan är fin och spetshästarna kommer ha en stor fördel, som alltid - banan tål massor av vatten, nu för tiden. OM det inte regnat flera dagar i sträck. En dag är inga problem.

Att hitta spikar blir inte lätt i dessa jämna och klassiga lopp - då kör vi!

Lycka till och ge bra tips nu, det behöva...

:)

Fulsprit 2017-04-12 10:42

På mitt system så kommer troligtvis inte Dice Man med - någon som vet mer om denne? Amerikanare som stått över i ett halvår, ny distans, nytt land och orutinerade kusk. Nja, låter som ett magplask för mig. Dåligt spår, dessutom. Amerikanare behöver ju oftast ha ett par lopp i kroppen för att acklimatisera sig.

Schas! (tror jag, hehe)

:p

mackpeter 2017-04-12 11:47

Min 88-årige vän tillbringade natten med sin 20 år yngre älskarinna. På lördag morgon väckte han henne. Jag har plats för ett streck till i sista - vilket? Sex kved hon. Jag vill ha mer sex. Han tog med 6. Som naturligtvis vann. Kvitterade ut 29'. Gick till resebyrån och köpte två resor till Kanarieöarna.

I V75-5 säger jag bara en sak. 6. Schatzi Fayline. Spik. SoS.

Klanke 2017-04-13 00:30

Troliga spiken:
Pasithea Face möter ingen Delicous nu borde vara klar... ;)

Dragen:
R.K.King förvisso favorit men enbart 20% möter enklare nu!

Myhreng Brage Björn juckar in den till 5%?

Mellby Espiri
låter Lövgren mycket nöjd med, tränar starkt inför detta.

Alandias face gör nog allt för att svara ut nr 3. Leder länge!?

Candor Hall får bli en utgång. 22% jag varnar dock för tokern: Adrians girl som inte är så tokig men möter för bra hästar nu?

Target Kronos kan få revanch och är spelad på 12% given etta för min del ;)

God tur!

dingo1337 2017-04-13 11:01

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 524806)
Min 88-årige vän tillbringade natten med sin 20 år yngre älskarinna. På lördag morgon väckte han henne. Jag har plats för ett streck till i sista - vilket? Sex kved hon. Jag vill ha mer sex. Han tog med 6. Som naturligtvis vann. Kvitterade ut 29'. Gick till resebyrån och köpte två resor till Kanarieöarna.

I V75-5 säger jag bara en sak. 6. Schatzi Fayline. Spik. SoS.


Det blir nog min spik också då Veijo håller denna häst extremt högt och har stallet på gång. Men sos kan du nog tyvärr bara drömma om för han är inte ett dugg startsnabb.. 2 eller 3 i spets och förhoppningsvis lite körning mellan dessa

mackpeter 2017-04-13 15:07

Citat:

Ursprungligen postat av dingo1337 (Inlägg 524899)
Det blir nog min spik också då Veijo håller denna häst extremt högt och har stallet på gång. Men sos kan du nog tyvärr bara drömma om för han är inte ett dugg startsnabb.. 2 eller 3 i spets och förhoppningsvis lite körning mellan dessa

Tack! Jag blandade ihop Veijos uttalande mellan fredagens V75-5, där han vinner med 6 Schatzi Fayline och söndagens V75-2, där han vinner med 1 Mitica sos. Mitica kanske skall garderas med 5 och 10 för den som vill känna sig säker. Den analysen gör vi på lördag.

Däremot tror jag man kan spika Schatzi Fayline, som inte blir favorit. Hon förbereds för Stochampionatet - vi minns Veijos deltagare förra året. Bra att en luddehäst startar så vi får vettigare odds på Veijo.

Torstens 2017-04-13 20:33

Lyssnade på björnkollen och tycker att den faktiskt är riktigt matnyttig numera. Björn låter onekligen uppåt på 2 Alandias Da Vinci i avd 5 men misstänker att det var före strykningen av 1 Always on My Mind? Håller han upp innerspåret?

dingo1337 2017-04-13 20:39

Schatzi Fayline kommer nog att vara favorit vid spelstopp imorgon, som hon absolut borde vara!

Pasithea face borde ha toppchans efter strykningar men jag har svårt att tro att Adrian klarar att behålla ledningen och då finns det en liten risk att de blir fast. Personligen vill jag helst inte spika Adrian men får se hur jag gör imorgon..

I kallblodsloppet tror jag det kan smälla då det finns många segerdugliga som knappt är spelade.

Det finns fortfarande ett par lediga andelar till laget både till fredag och söndag. Mest troligt blir det ett reducerat system med en spik imorgon.


https://tillsammans.atg.se/inbjudan/879U-ZD7E-28493

dingo1337 2017-04-13 20:41

Citat:

Ursprungligen postat av Torstens (Inlägg 524962)
Lyssnade på björnkollen och tycker att den faktiskt är riktigt matnyttig numera. Björn låter onekligen uppåt på 2 Alandias Da Vinci i avd 5 men misstänker att det var före strykningen av 1 Always on My Mind? Håller han upp innerspåret?

Det blir nog körning mellan han och Adrian där och Adrian brukar ju inte vara den som ger sig...

Skaegget 2017-04-13 21:12

Färjestad. Oförnuftigt många ggr så vinner hemmakuskarna nåt/några lopp på Långfredagen. Omöjligt att sia om vilka, men bra att ha i baktanke....

Spetsochslut 2017-04-14 05:47

Untersteiners Tour Knight, Poet Broline där den första få loppet efter Luddes tempo och där den andra får köra i spets.

Spetsochslut 2017-04-14 05:54

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 524913)
Tack! Jag blandade ihop Veijos uttalande mellan fredagens V75-5, där han vinner med 6 Schatzi Fayline och söndagens V75-2, där han vinner med 1 Mitica sos. Mitica kanske skall garderas med 5 och 10 för den som vill känna sig säker. Den analysen gör vi på lördag.

Däremot tror jag man kan spika Schatzi Fayline, som inte blir favorit. Hon förbereds för Stochampionatet - vi minns Veijos deltagare förra året. Bra att en luddehäst startar så vi får vettigare odds på Veijo.

Snygg "räddning"! :lol:

putte64 2017-04-14 05:56

Aldrig varit enklare: https://gyazo.com/880792e9d45a2e7c0c999f3a60fef60b

putte64 2017-04-14 05:58

Hamnar sist, och är sämre än Peters.
SCHAAAAS !

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 524913)
Tack! Jag blandade ihop Veijos uttalande mellan fredagens V75-5, där han vinner med 6 Schatzi Fayline och söndagens V75-2, där han vinner med 1 Mitica sos. Mitica kanske skall garderas med 5 och 10 för den som vill känna sig säker. Den analysen gör vi på lördag.

Däremot tror jag man kan spika Schatzi Fayline, som inte blir favorit. Hon förbereds för Stochampionatet - vi minns Veijos deltagare förra året. Bra att en luddehäst startar så vi får vettigare odds på Veijo.


Spetsochslut 2017-04-14 07:18

Det blir till att fundera in i det sista, tidiga idéer i snöoväder blir lätt bakhalt. Bra chans för fin utdelning däremot.



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved