![]() |
Fyfan mitt drag helt useless och ditt drag bara otur att det inte blev lucka Lazze!!
|
Bollocks..Ge mig Lufti /Adrian K. bakom vinnaren..=lucka
(B.Goop vet när man skall låsa in rygg) |
Citat:
nu satsar vi på 2 Hugo R.C. som startar långt framför deandra och har haft dåliga lägen på slutet så kan KANSKE rinna undan om man hittar till ledningen i hyffsad tid ej kräver för mycket kraft! :thumbup::thumbup: PS: glöm inte Partanen i V64-3! 10x pengar och MYCKET bra häst |
Är BG så mycket bättre eller villo han inte tala omsina chanser?Sa ju att ingen av hans var segeraktuella idag.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Och vad sysslade pasjasen Haugstad med? Inte var han det minsta intresserad av att vinna i alla fall...
|
MEN VAD HÄNDER MED BG!? VINNER IGEN?! galet....
Hugo höll dock jävligt bra men chanslös mot fenomenala 3...!! |
Citat:
|
Citat:
mm undrar vad han tänkte med? han hade ju sjukt bra chanser denna kväll så han borde varit mer ärlig.... :drunk::drunk: |
En fråga om attityd...
"Världsmästarkusken" skiter i ynka provision på 35 tusen - Goop ser det som en tävling där man oavsett vilken häst han sitter bakom försöker alltid att vinna... och han gör det! |
Citat:
|
Hoppas jag inte luras, Då jag säger att Grant Boko nu vinner och som står i bra odds just nu.. ca 5 ggr men gick nu snabbt ned till 3 ggr...
|
ATG Live Stallsnack: "Nu behöver båda lopp i kroppen och loppet blev stenhårt och vi ligger lite lågt än så länge, säger Marcus Schön."
...och så vinner man... |