![]() |
Dagens spikar är Now Or Never Flair och Sauveur.
|
Harry, Reggae, Sheriff och Spitcam till start! Klart att det är kul när favorithästar ska ut i lopp. Frågan är om jag tar med någon av dem idag?
Jag finner stor behållning av att följa avd 2 , där kanske Jocke eller Peter kan utmana guldtanden? Jag har sett båda dessa utmanare live på slutet och de såg vassa ut. Trehästarslås för min del. Spikfunderingarna är just nu en trolig och en rolig: ... 4 Moni To Spare. som jag lade i facket för måste spikas nästa gången ut och ...6 Sugarmakesmecrazy, som Erik inte alls begärde skulle kämpa för bästa placering senast. Racerutrustningen är på och endast tredjehandare gör att jag testar spika nu, innan den eventuellt visar sig duga fullt ut i klassen? Bestämt tvåhästarslås blev 5 och 7 i Guld. Tror dessa är tuffa djur i slutstriden och båda siktas väl mot start Elitloppshelgen? Sen ska jag hitta några skrällar i garderingsloppen också, men saknar känslan för någon speciell. Reggae och Spitcam kan jag unna mig att strecka! (Jackpotdraget går såklart att finna i kvällens V65:4, nr 11 Sign Me Up Too (13%). Vad var det för insats i ny regi senast? Blåser ner allt? Tredjehandare, spår 6 på tilläggsvolten och schysst rens i kuponghögen? Det känns lovande.) :) |
Go natt
|
Bottom of the world
|
Så då kan man ägna tiden åt annat...
|
God natt betaltjänster.
|
He he...Top of the world hade aldrig vunnit idag från ledningen..(oförklariigt att den var favorit med tanke på senaste insatser)
|
Härligt Lennartsson! 9 %. Bra början. :clap:Tack
|
Citat:
|
Queer Fish var värd att få vinna loppet. Trist när första reserven slår av den, men jag är van.
|
V75:2 , nästa favoritfall..Blir uppkäkad sista 500
(Hoppas på revansch för Kaj! Magic Gwin tack) |
Oh yeah!;)
|
Citat:
|
Härligt Kaj - du vinner rätt lopp ur min synvinkel. 5 %.
|
Citat:
|
Fin revansch för Kajan. Dante Boko i nästa vore fint.
|
Citat:
|
2-5-7 i nästa tack..
|
Experter överallt SKREK ut Top of the World och Athos Race. Efter målgång? Tyst som möss. Noll självrannsakan.
|
Citat:
|
Oh Yeah igen! (och osannolikt bra Dante...)
|
Härligt! Dante var verkligen fin idag.
|
Tattarstyrning av Goop i första sväng när han trycker ut Uffe. Underbart att han fick en iskall häst!
|
Härlig insats av Dante Boko! (När ska Dante köra Dante?):thumbup:
Harry visar toppform! Det värmer ett travhjärta. En läpp ifrån att nå pik och sedan klättrandes i ryggar över upploppet med till synes mycket sparat.:claps: |
Stall Kolgjini, KUNG!
Undrar hur många som hånar mej nu :) |
Fan vad bra Dante var! :D
V5 Inlämnat: 2017-05-06, 16:57 Örebro Lördag 2017-05-06 Start: 17:05 Kostnad: 96,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 6, 7, 11 (7, 11) 2: 1, 5, 6, 7 (4, 3) 3: 7 Mr Perfection (4, 10) 4: 1, 2, 4 (3, 12) 5: 7, 14 (9, 10) 4x4x1x3x2 = 96 rader. 96 x 1 x 1,00 kr = 96,00 kr. Totalt: 96,00 kr. |
Då var man torsk då efter en bra start...
Ett sista försök att minimera dagens förlust med en DAGENS DUBBEL Avd 1: 1, 2, 4, 5, 9 Örjan får luckan i sista sväng och hinner fram? 2: 14 Sauveur Bara elva kvar att runda. |
Inget V7-lopp har vunnits från spets ännu (det var väl bara första loppet på V4 som gav en spetssegrare också). Dags för Oskar J att dundra runt hela vägen?
|
5 tar ledningen nu. Inte 1 som alla tror.
|
För varje år som går lär jag mig vikten av att inte läsa eller lyssna på självutnämnda experter.
|
Jävla ÖRJAN!
|
Citat:
|
Citat:
|
Now Or Never Flair var en liten besvikelse. Må vara att det är svårt att ta något sista biten, men lite mer tycker jag han ska kunna.
|
Kan ju bli lite på 6/5 rätt idag..Mitt sys=
Spoiler:
|
Mr Perfection now .Cmon Murphy!
|
Öppet lopp där jag tror att Adrian har en hygglig chans till.
|
V5
Inlämnat: 2017-05-06, 16:53 Örebro Lördag 2017-05-06 Start: 17:05 Kostnad: 192,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 7 Dante Boko (2, 5) 2: 4 Now Or Never Flair (1, 7) 3: 3, 4, 6, 7, 8, 10 (11, 2) 4: 3, 4, 5, 11 (1, 2) 5: 1, 7, 8, 9, 10, 13, 14, 15 (2, 3) 1x1x6x4x8 = 192 rader. 192 x 1 x 1,00 kr = 192,00 kr. Totalt: 192,00 kr. Rättningskod: ALDRIG RÄTT PÅ DET |
Kör i spets nu Larsson!!!!
|
Bra jobbat Lars D
|