![]() |
Citat:
|
V75 raden
6u,4u,8u,5,9,11,2
6 2,7,12 11,10,7,1,12,2 10 1u,7,4,5,8,9,6 5,2,9,4,8,3,10,1 Krav 1u + minst 100k i utdelning. |
Citat:
:cheers: |
Jag kommer att börja med två spikar. 6 Floyd P. Boko SoS.
Är ingen beundrare av Jörgen W - men han och stallet skriker ju, att 6 First Love Boko bara vinner. Alternativet är att strecka många här Med dessa spikar blir det möjligt att gardera i övriga lopp för att få vettig utdelning. |
Spikar båda Bokosarna i början och så Regent Zet. Låser på Twister och Shadow i guld, sen målar vi på i övriga avd.
|
Gunga nu då, Örjan...!
|
Citat:
|
...och så fort lallarna tror att de har nåt att köra med så kör de loppet i halsen på Örjan...
|
Härligt ÖRJAN!!
Dvärg-Danne fick ge sig |
Lätt vunnet! Inga problem:claps:
|
Fan vad tråkigt att Claes Sjöström kör som en idiot med en chanslös häst och gör att favoriten kan vinna. Frisco Flame gjorde dock den klart bästa insatsen imo med tanke på den utdragna öppningen. Nya tag!
|
Suck ..körs i halsen på favven.....
|
Så skönt att spika första! hoppas det håller i sig
|
är experter tys nu hahahaha:clap:
|
Skulle inte förvåna mig om Örjan sopar in 4 vinster till idag. Om han inte har bästa hästen så kör de andra ihjäl sig för att de tror att de har nåt att åka med. Så jävla pisstråkigt.
|
Nu får vi se om Westholm kan leverera med sin "stenklara".:sweatdrop:
|
Man ska dock ge Örjan en eloge för segern som vanligt när han kör dödens. Han gör som han brukar och drar tillbaka sin häst till knappa längden bakom ledaren i slutsvängen och i början på upploppet trycker gasen i botten och ger hästen det mentala övertaget att se att den tar in på ledaren första halvan av upploppet och tömmer sig då helt till mållinjen. Att inte fler kuskar använder sig av den taktiken är för mig oförståeligt
|
I nästa 6:an endast 30 % ....Stenklar i min bok..
LK |
Får hoppas att det inte blir så. Ser på förhand ut att ge ett par tusen på 7. Vi måste sänka några favoriter;)
|
Citat:
|
Nu slog jag sönder något.
|
Och KLART!!!
Well....wtf Och tjejen är bra.... |
Citat:
|
Bara å inse att man inte kan spika Jörgen.
|
Där ser man hur en usel kusk felbedömde och åker dit av en elitkusk.
Andra avdelningen var en kuskseger. |
Jag kan inte se att den där torskar med en riktig kusk?
|
Asgarv! Pajas-Westholm gör som vanligt. Grattis alla som gick på hans svammel om klartecken. Sätt upp valfri annan kusk så vinner hästen med ett bösshåll, men med blydaggen i vagnen blev det som vanligt.
|
Körde mot fel häst såg det ut som. Hästen hade nog kunnat vinna som den ville men inte kusken:p
|
Citat:
|
Varför låter han inte Oskar köra fler hästar? Måste ju vara Sveriges dyraste hobby som karln sysslar med när han kör själv.
|
Måste ge en eloge till Kommentator-Julia, som tjatat om Oceanic Clearance hela eftermiddagen.
|
Citat:
|
Var länge inne på spik på örjan med vågade inte pga mongo-jörgens uttalande i v75 mixen
Han fick ett spiklopp till att gå till en gardering på 5 hästar |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Sete är en ö strax utanför Marseille. Dit drar hästen och lämnar Westholm till Främlingslegionen, där han hör hemma.
|
Erik har lekstuga idag. Jörgen fick harva i 3:e spår som väntat och sen kall i dödens.
|
Citat:
|
V5
Inlämnat: 2017-05-20, 16:55 Gävle Lördag 2017-05-20 Start: 17:05 Kostnad: 192,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 3, 5, 6, 7, 9 (1, 8) 2: 6, 10, 11, 12 (1, 3) 3: 4 Regent Zet (10, 3) 4: 6 Volstead (5, 4) 5: 1, 2, 4, 5, 6, 8, 9, 10 (11, 7) 6x4x1x1x8 = 192 rader. 192 x 1 x 1,00 kr = 192,00 kr. Totalt: 192,00 kr. Rättningskod: JULIA ÄR HET I LIVEN |