Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-05-16, 10:01   #1
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 690
Sharp$: 37595
Standard

V75 Gävle 20/5


Det här är inte en helt lätt nöt att knäcka, men vi får göra ett försök. Nu har vi i alla fall en tråd att skriva i och bara en sån sak ...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+1), abstruse (+1)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-16, 10:46   #2
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Hur ska vi se på Poet Broline. Han blir betrodd på ena handens fingrar i procent.
Han slog Twister Bi och Target Kronos för en månad sedan på Färjestad och har slagit dem förr.
Untersteiner måste tro rejält på honom eftersom han tog honom till Vermo, där han hoppade bort sig. Ett roligt streck.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-16, 10:54   #3
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 690
Sharp$: 37595
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Hur ska vi se på Poet Broline. Han blir betrodd på ena handens fingrar i procent.
Han slog Twister Bi och Target Kronos för en månad sedan på Färjestad och har slagit dem förr.
Untersteiner måste tro rejält på honom eftersom han tog honom till Vermo, där han hoppade bort sig. Ett roligt streck.
Jag tror det blir svårt över 1609 från niondespår.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-16, 11:12   #4
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 534
Sharp$: 3295
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Hur ska vi se på Poet Broline. Han blir betrodd på ena handens fingrar i procent.
Han slog Twister Bi och Target Kronos för en månad sedan på Färjestad och har slagit dem förr.
Untersteiner måste tro rejält på honom eftersom han tog honom till Vermo, där han hoppade bort sig. Ett roligt streck.
Har varit inne lite på Poet Broline också. Det är ju en startsnabb spetshäst men här lär det bli ordentlig körning på de flesta håll från start och det kommer nog att bli en sjuk öppning. Jag tycker vem som helst kan vinna det här loppet och den som får finast resa och kan spara lite speed till slut vinner. Jag kommer nog att helgardera och hoppas på skräll.
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-16, 19:52   #5
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Önas i sista är min stenklara spik.
Hoppas procenten håller sig så låg den bara kan
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-18, 10:55   #6
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Hittar Örjan till bra position med Beppe AM så vinner han.
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-18, 11:48   #7
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 694
Standard

Jag kör det berömda badkaret lopp för lopp.

avd1.
Spetsstriden tar Floyd P Boko som är en startkatapult, Han öppnade bra från spår fem utan att ha någon utanför sig i årsdebuten, har även visat snabbhet vid snäva spår tidigare. Prickar Örjan starten så bör de sitta i spets per omgående och då kör de nog där så länge lampan lyser. Daniels hästar går som jehun och detta är nog inget undantag, hästen har höjt sig flera snäpp sedan han kom till Redens stall. Han ger ett flegmatiskt intryck men svarar bra på komandon och vi vet inte hur bra denna häst är även om det nu sägs att han går upp i klass. Han är redan ikvaad till elitlopps helgen nästa vecka. Men om jag känner örjan rätt så vill han vinna alla lopp och jag tror att ekipaget får bestämma i 16 fart för en dödens utmanare hittar jag inte i listan. bakom Pass upp för So Go Ikaros som mötte övermakten på umåker och svepte paket via en rejäl långspurt, näst senast avslutade han nedåt 11 sista varvet med fin spänst.
Frisco Flame klättrade i rygg på Great King Wine senast och klockan stannade på 11,2 på varvet med gott om kräm kvar. Scarlet Ribb pressade tufft för att nå fronten senast in mot sista sväng i sin comback och det var bra med 14 sista varvet, hästen är härdad i dessa sammanhang och är inte golvad om min etta är dålig.
Walle West har varit rejäl från dödens i två starter på raken inte bättre motstånd nu men desto sämre läge.

Ändringar: Walle West och Scarlet Ribb går med vanlig vagn, jänkarvagn senast. Mattias Djuse har inte bestämts sig hur med nr 12 avvakta och se.
Västerbro G gick med helstängt och utryckare ff gg senast men det blev mosatt effekt nu återgår man till gammal utrustning.

Vem drar tåget? Jag tror Walle West får börja ta ett insiativ om han skall få chansen..


Överspelad: Explosive River brukar ha svårt att hävda sig i den här typen av lopp och blir troligen för hårt spelad. Borde ligga under 5%..


Rank avd1.
A 6 B 5-4-9-11-12 C Resten

Senast redigerad av Klanke den 2017-05-18 klockan 11:50.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-18, 12:17   #8
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Men om jag känner örjan rätt så vill han vinna alla lopp och jag tror att ekipaget får bestämma i 16 fart för en dödens utmanare hittar jag inte i listan.

Walle West har varit rejäl från dödens i två starter på raken inte bättre motstånd nu men desto sämre läge.
Sådär!
Du hade ju visst hittat en dödensutmanare i listan.

För övrigt så såg Walle West riktigt bra ut i Finland som slagen av 2 smygkörda på en låg 13-tid från dödens.

För övrigt så hoppas jag för egen del att Mads sänder till dödens snarast då jag överväger att lägga en del tyngd på ekipaget och jag tror det är bästa hästen i fältet.
Spår 12 på Gävle är annars iskallt om man inte som jag hoppas kör framåt omgående
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-18, 13:04   #9
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 694
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Sådär!
Du hade ju visst hittat en dödensutmanare i listan.

För övrigt så såg Walle West riktigt bra ut i Finland som slagen av 2 smygkörda på en låg 13-tid från dödens.

För övrigt så hoppas jag för egen del att Mads sänder till dödens snarast då jag överväger att lägga en del tyngd på ekipaget och jag tror det är bästa hästen i fältet.
Spår 12 på Gävle är annars iskallt om man inte som jag hoppas kör framåt omgående
Det är den enda men jag tror de sänder för sent, walle måste nog dra taget först, lockar kanske ut någon före men som 6an sätt ut och på dagens snabba banor blir det nog svårt. Daniel tror ju att hästen kommer hävda sig väl även senare i bättre konkurrens. Spets är inte alltid bäst på Gävle så jag får fundera lite hur jag skall göra. Örjan har en vettig chans att rinna undan måste dock se vad han själv säger i kommentar på sin sida om han uppdaterar den..
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-18, 15:41   #10
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 171
Sharp$: 1035
Standard

Veckans två spelvärde spikar


Hello. Jag tror på spets efter en bit på båda mina spikar denna vecka. Avd 3 sete och avd 4 vestpol gladiator.
pesven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-18, 15:53   #11
 
Reg.datum: jun 2011
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 321
Sharp$: 2397
Standard

Tror mkt på Donatella Center i v75 7 med Juhani P.Den har varit mkt bra på slutet och är värd en seger.Vore kul för J:P att vinna v.75.
lelle_16 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-18, 17:19   #12
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Thaiger är 11% vilket skämt..
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-18, 17:37   #13
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 422
Sharp$: 1201
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Jag kör det berömda badkaret lopp för lopp.

avd1.
Spetsstriden tar Floyd P Boko som är en startkatapult, Han öppnade bra från spår fem utan att ha någon utanför sig i årsdebuten, har även visat snabbhet vid snäva spår tidigare. Prickar Örjan starten så bör de sitta i spets per omgående och då kör de nog där så länge lampan lyser. Daniels hästar går som jehun och detta är nog inget undantag, hästen har höjt sig flera snäpp sedan han kom till Redens stall. Han ger ett flegmatiskt intryck men svarar bra på komandon och vi vet inte hur bra denna häst är även om det nu sägs att han går upp i klass. Han är redan ikvaad till elitlopps helgen nästa vecka. Men om jag känner örjan rätt så vill han vinna alla lopp och jag tror att ekipaget får bestämma i 16 fart för en dödens utmanare hittar jag inte i listan. bakom Pass upp för So Go Ikaros som mötte övermakten på umåker och svepte paket via en rejäl långspurt, näst senast avslutade han nedåt 11 sista varvet med fin spänst.
Frisco Flame klättrade i rygg på Great King Wine senast och klockan stannade på 11,2 på varvet med gott om kräm kvar. Scarlet Ribb pressade tufft för att nå fronten senast in mot sista sväng i sin comback och det var bra med 14 sista varvet, hästen är härdad i dessa sammanhang och är inte golvad om min etta är dålig.
Walle West har varit rejäl från dödens i två starter på raken inte bättre motstånd nu men desto sämre läge.

Ändringar: Walle West och Scarlet Ribb går med vanlig vagn, jänkarvagn senast. Mattias Djuse har inte bestämts sig hur med nr 12 avvakta och se.
Västerbro G gick med helstängt och utryckare ff gg senast men det blev mosatt effekt nu återgår man till gammal utrustning.

Vem drar tåget? Jag tror Walle West får börja ta ett insiativ om han skall få chansen..


Överspelad: Explosive River brukar ha svårt att hävda sig i den här typen av lopp och blir troligen för hårt spelad. Borde ligga under 5%..


Rank avd1.
A 6 B 5-4-9-11-12 C Resten
Vi har ungefär samma syn på den avd, en jag blir lite sådär sugen på är västerbo grosbois till 2 procent. Har ju kapaciteten men har stannat i ledningen.
biddybye är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-19, 06:37   #14
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 694
Standard

....

Senast redigerad av Klanke den 2017-05-19 klockan 10:41.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-19, 07:39   #15
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 942
Sharp$: 2739
Standard

Tror mig ha ett vasst drag i andra avdelningen, nämligen 5 Chenin Blanc.

1) Stark som brännvin, vann årsdebuten den tuffa vägen.
2) Oberoende av löpningsförlopp. Van att göra jobbet ute i spåren om det behövs.
3) Det bästa spåret, i synnerhet i en spårtrappa.
4) Segerprocent så hög som 45, vilket är ovanligt bland ston. Märrar som har över 20-25 i segerprocent är ofta något extra.
5) Kusken Kenth Åkerlund kör vårdat och får alldeles för få chanser på rikstoton, med tanke på hur väl han förvaltar dem.

På minuskontot hamnar väl att hon inte är särdeles kvick ur groparna, men tror som sagt att det inte behöver vara avgörande för den här hästen. I ett vidöppet lopp känns det helt rätt att spika sig loss.
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td