![]() |
Ytterligare en stolpe ut, Phototoy kunde inte hålla till en plats. Ska det bli en sådan dag igen? Men snacka om förändrade förutsättningar minuten innan start med strykningen...
|
Hade hoppats på att Persson och Westholm skulle köra ihjäl varann.
|
Dags för V5. Spikat Test Drive och Fossens Bonus.
|
Så sjukt värdelöst att förutsättningar för ett lopp ska ändras så extremt pga sen strykning som man omöjligt kan ta hänsyn till medans man gör bongen...
|
Spelvärde levererar en kanon spik, tackar
|
Citat:
Värdet över 500 spänn, efter att det bränts med två "kommunare" - Fossens Bonus och Carabinieri kvar.... |
Fan vilka löss Tarzan har nuförtiden, ingen skalle alls.
|
Att sexan skulle sitta i spets stod klart. Jag trodde dock att Örjan skulle ta ner den, men den var för bra med sina 20 tillgodo.
|
Bra Kihlström! Satt och tittade utåt med bakvänt spö??
|
Citat:
|
Citat:
|
Den där kommer aldrig vinna på V75 såvida inte Tarzan skickar upp den till Norrland.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
V5
Inlämnat: 2017-06-03, 16:53 Mantorp Lördag 2017-06-03 Start: 17:05 Kostnad: 200,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 3, 4, 6, 7, 10, 11, 12, 13, 15 (2, 8) 2: 1, 4, 5, 6, 9 (7, 3) 3: 1, 3 (7, 6) 4: 1, 3 (9, 10) 5: 10 Carabinieri (1, 6) 10x5x2x2x1 = 200 rader. 200 x 1 x 1,00 kr = 200,00 kr. Totalt: 200,00 kr. Rättningskod: DAGENS RÄDDNINGSPLANKA SOM KOMMER SJUNKA |
Trodde att min spik Dear Money skulle hålla ut Jaques Noir i starten. Det var en grov felbedömning. Hoppas någon annan här kan ta jackpotpengarna. Vi andra får trösta oss med att det även är utdelning på sex och fem rätt:sad44::cheers:
|
Citat:
|
Hoppas Springfield är i ordning nu.
|
Jag vill se revansch för Örjan. Test Drive felfri och till spets vore fint.
|
Citat:
Nä, han kämpade inte på. Alls. |
200 V/P Cingvar TT
100 TV U 2 H 3.9 En rejäl chansning, köör nu Åsa Nisse!! |
Jäkla fin häst Test Drive! första V5-spiken inne. :claps:
|
Ingen lus där inte, imponerande!
|
Lars I Nilssons hästar duger tydligen bara när det är V64 på jägers.
|
Nu får Jakobsson hålla upp ledningen i nästa och leda runt om.
|
Den hade BRA SKALLE
|
F-n, 5-7 på tvillingen ger inte ens 50ggr pengarna. Kanske provar 3,4,5,7 runt om.
|
Fan vad värdelös Re Doc var, herregud...
|
Vilket surt jävla lopp. Goop ger frivilligt bort spets till Bergh och Fossen hamnar omöjligt till. Jag tvivlar inte på att Fossen vunnit om han kunnat hålla upp spets.
|
Citat:
|
Citat:
|
Hade en tia på Kim
|
Räknade korrekt med att Fossens skulle missa ledningen. Garderade med fyra streck. Men vad var det här för häst, som kom helt mörkad från Frankrike. Samma ägare till uppstimmade Aron The Baron med Björn i jollen. Ibland har vi spelare en mer eller mindre omöjlig uppgift.
|
Citat:
|
Citat:
|
1,10 i nästa, 10 spik i sista, för sju rätt. Slutar nog på 5 rätt som vanligt :)
|
Citat:
Men härligt när spelarkollektivet är helt fel ute. Öppnar upp för kunskapsspelare. |