![]() |
Inte Calle Crown heller,,, riktigt fin den också:hattenav:
|
Christoffer Eriksson tar för sig mer och mer, han närmar sig den absoluta toppen bland Sveriges kuskelit....
|
Testar en TV i avd 4 lopp 6
6-4 x 50kr ca 70ggr |
KOMPIS körning DELUX
|
Synd att dom gasade sönder loppet första varvet , synd att Jörgens fin kupp inte gav seger.
|
Barfota och bike ffg på Untersteiners hästar. Inte första gången det innebär vinst. Sen ska han speciellt hyllas för att han till skillnad från många andra tränare alltid går ut med sådan info i väldigt god tid till spelarna.
|
Nya insatser
TV 12-7 50kr Vinnare 7 Ramon Dekkers 100kr Lite TT drag :claps: |
Tack för den travnet
|
Ja, grymt av Berglund att lyfta upp den 3 procentaren så.
|
Citat:
|
Hur ska vi ha det med nedflyttningar framgent?...mm...
|
DD
6-9 35ggr är taget ! |
Citat:
För övrigt härliga lopp såhär långt. Lite tugg: F-rbannat kul med Lucifer Lane! "Okänd" kusk och "lilla" tränaren, härligt! Vamp och Run Chica övertygade stort. Amalia får tapperhetsmedalj (Lookslikeaqeen såg fulltankad ut bakom muren av hästar vid målgång.) Varför går det aldrig att spela trio till just lopp 8 på Bjerke under onsdagen? (Jag hade ju min V5-spik in där...) DD I: 2,3,4,7,9,10 II: 12 Listas Spartacus ...mest för att jag tänkt lira hästen en del under året. :popcorn: Red: Star var jättebra. Missade Kim!:whoco5: Halvt-om-halvt godkänt på Lill-Unters efter fin resa. Nära, nära... Lastar in en tvillingutgång på Listas för att ha ett lir även under loppet. |
Tog Kim det ?
|
Citat:
Fast jag har 100kr på 6-3 iaf... |