Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Årets "klaraste" DD!!?? (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/29029-arets-klaraste-dd/)

Alanya 2017-06-08 22:20

Årets "klaraste" DD!!??
 
DD östersund imorgon o jag väljer som synes att dra igång den här tråden tidigt...

DD:n ser nämligen "stenklar" (i undertecknads ögon) ;) ut på förhand...


DD-1

Förhoppningsvis drar duon 13 Nahar (sjunger väl på sista versen nu va...) samt "cirkushästen" 3 Platon Face en hel del spel på sig i detta långlopp. Den förstnämnde tror jag är chanslös att plocka sina tillägg och den sistnämnde tror jag faktiskt inte duger även om han skulle sköta sig o trava hela vägen... 6 Trovatore är en KANON!! och jag drar det så långt som att att tillskriva denna uppgift som en STRAFFSPARK med en slips som målvakt... Tidigt i täten är mitt "favoritscenario" o då är det stenslut, men ärligt talat tror jag han vinner detta med "valfritt" upplägg av S.S!!!

DD-2

Om Trovatore har den nyss nämnda straffsparken med "en slips som målvakt" så har väl Wild Honey en straffspark utan slipsen ifråga.... Sandra Eriksson är dessutom bästa kusken i detta damlopp, och mot dessa (i sammanhanget) löss!, vinner hon förstås hur det än blir kört... W.H behöver förstås ingen närmre presentation varpå jag helt enkelt stannar där.... :)

6-4 på DD imorgon kväll således!! Vågar man hoppas på 4 ggr??, (O.B.S! Sällan jag "rekar dubblar" till odds som detta, men ärligt talat.... Jag kan helt enkelt inte se det gå fel.... ;)

blondinrobert 2017-06-09 16:51

Bottnas Commandur är i toppform och klättrade grymt i ryggarna på harpers efter strul.
Montdore har nu fått lopp i kroppen och har övertygat vid sina starter, blir svärstoppad?
Så straffspark på trovatore känns tveksamt..

Alanya 2017-06-09 17:06

Tror ingen av ovan nämnda tar sina respektive tillägg på Trovatore... men vi får se :)

StefanL 2017-06-09 17:21

Dubbeln ger 4.25 hos Betsafe fast odds, men just nu 5ggr på atg

Altoc 2017-06-09 17:45

Citat:

Ursprungligen postat av Alanya (Inlägg 530603)
DD östersund imorgon o jag väljer som synes att dra igång den här tråden tidigt...

DD:n ser nämligen "stenklar" (i undertecknads ögon) ;) ut på förhand...


DD-1

Förhoppningsvis drar duon 13 Nahar (sjunger väl på sista versen nu va...) samt "cirkushästen" 3 Platon Face en hel del spel på sig i detta långlopp. Den förstnämnde tror jag är chanslös att plocka sina tillägg och den sistnämnde tror jag faktiskt inte duger även om han skulle sköta sig o trava hela vägen... 6 Trovatore är en KANON!! och jag drar det så långt som att att tillskriva denna uppgift som en STRAFFSPARK med en slips som målvakt... Tidigt i täten är mitt "favoritscenario" o då är det stenslut, men ärligt talat tror jag han vinner detta med "valfritt" upplägg av S.S!!!

DD-2

Om Trovatore har den nyss nämnda straffsparken med "en slips som målvakt" så har väl Wild Honey en straffspark utan slipsen ifråga.... Sandra Eriksson är dessutom bästa kusken i detta damlopp, och mot dessa (i sammanhanget) löss!, vinner hon förstås hur det än blir kört... W.H behöver förstås ingen närmre presentation varpå jag helt enkelt stannar där.... :)

6-4 på DD imorgon kväll således!! Vågar man hoppas på 4 ggr??, (O.B.S! Sällan jag "rekar dubblar" till odds som detta, men ärligt talat.... Jag kan helt enkelt inte se det gå fel.... ;)

Visst vinner Wild Honey, men att kalla kuskar som Susanne Osterling, Karin Nilsson, Kajsa Frick, Angelica Holm för löss. Då bör man läsa på!

Klanke 2017-06-09 18:08

Kastar in en liten..

V64
Inlämnat: 2017-06-09, 18:58
Östersund
Fredag 2017-06-09
Start: 19:25
Kostnad: 50,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 5 (6, 4)
2: 1, 2, 5, 10, 13 (8, 7)
3: 3, 5, 12, 13, 14 (7, 6)
4: 9 Björlifanner (11, 1)
5: 13 Nahar (6, 8)
6: 4 Wild Honey (1, 3)

2x5x5x1x1x1 = 50 rader.
50 x 1 x 1,00 kr = 50,00 kr.
Totalt: 50,00 kr.
Rättningskod: Gnägg,Gnägg


DD1. 13
DD2. 4
* 150

DD1. 3-4
DD2. 4
* 50

Tankar:

Tasteofchockolatier är snabb ut bakom bilen och spetsade från spår 7 näst senast. Leder loppet länge om kanske hela vägen. avd1,

Karlängs Linda var ute mot tuffa hästar senast, går ner i klass nu och kan utmana om segern med lite flyt under vägen. avd2

Spaceman startar inte så ofta det beror ofta på hans frachör men han känns fin nu och detta är en mycket kapabel häst som kan vinna även den tunga vägen. avd3

Björlifanner var finalist i kallblodskriteriet i fjol, Uffe känner hästen väl och med loppet i kroppen bör han vara ännu bättre nu. Vinner!? avd4

Nahar känns kanonfin i jobben och det blir barfota runt om.. avd5

Wild Honey sitter tidigt i ledningen. Vinner!

mackpeter 2017-06-09 18:11

På V64 är det väl lika bra att spika de två "klara" i DD.
Jag börjar med alla i första. Spikar också favoriten 5 Power Broline i tredje. Så får det bli garderingar i andra och fjärde.

hotshotknick 2017-06-09 18:17

Jag håller med om att det måste vara ruggig chans på favoritdubbel, men så som Montdore sett ut efter operation.... Hua!

mackpeter 2017-06-09 18:21

Så här blev det

1) alla
2) 1,2,5,10,13
3) 5
4) 1,2,4,9,11
5) 6
6) 4
Kostar 125:-. Det är imorgon det gäller på V75.

Alanya 2017-06-09 18:50

Citat:

Ursprungligen postat av Altoc (Inlägg 530627)
Visst vinner Wild Honey, men att kalla kuskar som Susanne Osterling, Karin Nilsson, Kajsa Frick, Angelica Holm för löss. Då bör man läsa på!

Det var hästarna jag åsyftade o inte kuskarna....

Altoc 2017-06-09 19:21

Citat:

Ursprungligen postat av Alanya (Inlägg 530633)
Det var hästarna jag åsyftade o inte kuskarna....

OK.

StefanL 2017-06-09 19:58

Trovatore chanslös från dödens tyvärr...

oinkk 2017-06-09 19:59

Hmm, varför inte still i dödens Stefan??

Alanya 2017-06-09 20:00

Citat:

Ursprungligen postat av StefanL (Inlägg 530638)
Trovatore chanslös från dödens tyvärr...

Yes, bara att medge sig slagen... Konstigt vfr han ger Platon den toktryckaren mitt i loppet, men hade inte gått ända.... Nya tag...

eveton 2017-06-09 20:35

Citat:

Ursprungligen postat av Alanya (Inlägg 530603)
DD östersund imorgon o jag väljer som synes att dra igång den här tråden tidigt...

DD:n ser nämligen "stenklar" (i undertecknads ögon) ;) ut på förhand...


DD-1

Förhoppningsvis drar duon 13 Nahar (sjunger väl på sista versen nu va...) samt "cirkushästen" 3 Platon Face en hel del spel på sig i detta långlopp. Den förstnämnde tror jag är chanslös att plocka sina tillägg och den sistnämnde tror jag faktiskt inte duger även om han skulle sköta sig o trava hela vägen... 6 Trovatore är en KANON!! och jag drar det så långt som att att tillskriva denna uppgift som en STRAFFSPARK med en slips som målvakt... Tidigt i täten är mitt "favoritscenario" o då är det stenslut, men ärligt talat tror jag han vinner detta med "valfritt" upplägg av S.S!!!

DD-2

Om Trovatore har den nyss nämnda straffsparken med "en slips som målvakt" så har väl Wild Honey en straffspark utan slipsen ifråga.... Sandra Eriksson är dessutom bästa kusken i detta damlopp, och mot dessa (i sammanhanget) löss!, vinner hon förstås hur det än blir kört... W.H behöver förstås ingen närmre presentation varpå jag helt enkelt stannar där.... :)

6-4 på DD imorgon kväll således!! Vågar man hoppas på 4 ggr??, (O.B.S! Sällan jag "rekar dubblar" till odds som detta, men ärligt talat.... Jag kan helt enkelt inte se det gå fel.... ;)

Sjukt jobbigt att "årets klaraste DD" inte heller sitter... hur f-n ska det gå i övriga???



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved