![]() |
Banan??? Regnprognoser, hur blir den ikväll? Lycka till!
|
Citat:
|
Citat:
|
Tror det kan vara dags för Sjö Odin att skrälla ikväll :)
|
Kolgjini strök favoriten 4 Platon Face i lopp 4. Varför?
|
Citat:
|
Citat:
|
1: spik på 12 medveten att 2 ofta vinner loppet men chansa på galopp emot 12 krossa sen från dödens
Avd 2 och 3 utgång på 7 och 4 adielsson eller Bergh vinner från spets i något av loppen några skrällar där bakom 4: 6 och 15 bra spår och kuskar ta även med 10 5: spik 7 båth och racerbalans 6: lås 5 och 9 roligt med 5 runt om annars tempo och Kihlström på linjen 7: 2,6,9 pengarna ska fördelas |
Inget regn i Boden och börjar tom skina upp enl Forsgren på Liven. Låter bra även om det förstås är en stor besvikelse för Olle.
|
Är det fler än jag som inte kan spela för närvarande?
|
Ett oförutsett tekniskt fel
har inträffat jag väntar på ett spel som jag nte kan lösa ut |
Citat:
|
Citat:
|
Kan inte spela i Chrome "Ett oförutsett tekniskt fel" men funkar med microsoft edge för mig.
|
Nu har de lagt in meddelande på telefonsvararen om att de har tekniska problem med hemsidan. Brorsan fick in V75:an i alla fall, så det verkar som att den del kan lira och andra inte.
|
Det verkar funka om man startar om datorn.
|
Full laddning på DD:n
8-2.6 Onboard B sätter nosen först efter perfekt styrning av Kim! Valfria odds |
Funkar ej
Fan hinner jag inte få in mitt V75 system |
Uppehåll just nu, men det kommer garanterat bli regn när tävlingarna drar igång för det är en hel del mörka moln på himlen.
Bodens travbana brukar bli ganska kladdig vid riklig mängd regn. Boden brukar alltid ha otur med regn/åska just denna dag. Förra året undantaget då var det strålande sol. :) |
Citat:
|
samma skit igen på atg
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
http://www.bilddump.se/bilder/201706...219.174.32.png |
Kommer de skjuta upp starten så man kan spela tro?
|
Citat:
|
Nu kom jag in igen. Vilket skämt!
|
Dom kommer nog skjuta på start
På v75 Det funkar ju inte ännu |
F-n, jag har helt plötsligt obegränsat med kapital på mitt ATG-konto, hur har de snurrat till det nu...?
|
Citat:
|
Rån?
Jag kan inte spela och inte se mitt saldo. Är den nån hacker
som håller på att råna alla atg.se-spelare?? |
Citat:
|
Börjar bli stressad jävla ATG ibland alltså
|
Tillsammans-sajten fungerar märkligt nog.
Fick skapa ett eget lag med mig själv som enda medlem för att få in en V75-kupong :cry: |
Sitter med mitt slutliltiga system efter en dags grunnande
med två goa spikar: Polar Northug och Lady Zappa. Surt om man inte kan lämna in det........ |
Gick inte ens att ladda in ett system från joker när jag provade precis. Omsättningen inte ens 70 mkr så måste vara mer än några få som inte kan spela.
|
Citat:
|
Stängde datorn och omstartade. Inte f-n funkar det.
|
Omgången kommer att göra skäl för namnet Midnattstrav i alla fall :rolleyes:
|