Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Kalmar (jackpot) (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/29089-v75-kalmar-jackpot/)

The_One 2017-06-24 21:59

Citat:

Ursprungligen postat av hugotheboss (Inlägg 531942)
Alla vet att Rekord Rune vinner ;)

kVACK KVACK.......:sleep:

The_One 2017-06-24 22:17

Har ni undrat någon gång varför atg alltid packar ihop sitt spel strax innan start!

LOTTOINSPEKTIONEN dansar runt stången och skiter i oss spelare Glad Midsommar

dingo1337 2017-06-24 22:30

6 Re Doc har vunnit en silverfinal i år och var spelad till storfavorit i finalen för två starter sedan där han blev påkörd och aldrig fick tävla. Nu blir han spelad till 4% mot i stort sett samma gäng...? Jag förstår ingenting och spelarna har verkligen kort minne. Omgångens i särklass mest felspelade häst enligt mig och klar förstahäst. Att sprintern Tjacko Zaz blir spelad till megafavorit i ett lopp över full väg pga en insats... Ja kanske är han bara bäst! Men jag kan lova att Nurmos nog hade toppat formen ganska enormt inför elitloppet och det är väldigt ofta det kan bli bakslag efter en sån toppning. Re Doc har sprungit över en sekund snabbare än Tjacko Zaz över full väg och det är faktiskt bara en häst i det här gänget som har tjänat mindre pengar också. Men det kan gå undan i starten av det här loppet och urstarke 12 Bravo Navarone som egentligen kanske är för bra för klassen kommer att kliva förbi många över det långa upploppet.

kire1111 2017-06-24 22:45

Lämnar in en chansrad idag, lika bra för i morgon kommer atg krångla o jobbar hela dagen, god tur alla och hoppas ni vinner stora stålar...

V75
Inlämnat: 2017-06-24, 22:40
Kalmar
Söndag 2017-06-25
Start: 16:20
Kostnad: 756,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5, 9 (2, 4)
2: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 10, 12 (5, 9)
3: 6, 9 (7, 15)
4: 5, 9, 11 (4, 1)
5: 8 Rushmore Face (4, 11)
6: 2, 3 (5, 12)
7: 2, 3, 4, 5, 6, 8, 12 (1, 9)

2x9x2x3x1x2x7 = 1512 rader.
1512 x 1 x 0,50 kr = 756,00 kr.
Totalt: 756,00 kr.
Rättningskod:

Cleon_9 2017-06-24 23:44

Känslan börjar smyga sig på att Örjan hittar 2a eller 3e par utvändigt med 5 Indoor Voices i V75-1. Sedan måttar han in sådär äckligt retfullt som bara Örjan kan.

Kocken14 2017-06-25 08:18

Avd 1 - 2 Geisha Sund som näst sist var bländande,visar hon samma form idag vinner hon enkelt.

Avd 2 - 3 Maremma Sock 5 %. Veijo låter uppåt gör det enkelt här och tar 3 och 12 Gomez

Avd 3 - 6 Nobel Amok som spetsar och vinner med en gäspning.

Avd 4 - 8 Rekord Rune, ny favvohäst hade fint lås och tvilling sist med Tesio 105 ggr..
Idag står Rune hårt inne och möter några för hårda hästar men streckas givetvis. Pokemon Ås, Sapajou (spets) Ymer Brick och Talassio är givna på kupongen.

Avd 5 - Skriiiik inte ut denna... Men här vinner väl 7 Gravity Falls med Örjan 6%.

Avd 6 - 6 Heders Harry till spets, släpper till 5 El Mago Pellini och får luckan (Ludde brukar ju ge luckan) då kan skrällen vara ett faktum, har ingen känsla för 2 Canari Match

Avd 7 - Här synar vi 5 Tjacko Zaz.
Spitcam Jubb, Re Doc, Bravo Navaronne har ju varit hårt spelade i Silver och är inte mycket streckade... Och glöm inte 9 This is it NO som vann enkelt från dödens 2% idag..

Bästa Spik
Avd 3 - 6 Nobel Amok

Miljondragen
Avd 5 - 7 Gravity Falls
Avd 6 - 6 Harry Haythrow
Avd 7 - 9 This is it NO

Fidus 2017-06-25 10:14

Citat:

Ursprungligen postat av dingo1337 (Inlägg 531951)
6 Re Doc har vunnit en silverfinal i år och var spelad till storfavorit i finalen för två starter sedan där han blev påkörd och aldrig fick tävla. Nu blir han spelad till 4% mot i stort sett samma gäng...? Jag förstår ingenting och spelarna har verkligen kort minne. Omgångens i särklass mest felspelade häst enligt mig och klar förstahäst. Att sprintern Tjacko Zaz blir spelad till megafavorit i ett lopp över full väg pga en insats... Ja kanske är han bara bäst! Men jag kan lova att Nurmos nog hade toppat formen ganska enormt inför elitloppet och det är väldigt ofta det kan bli bakslag efter en sån toppning. Re Doc har sprungit över en sekund snabbare än Tjacko Zaz över full väg och det är faktiskt bara en häst i det här gänget som har tjänat mindre pengar också. Men det kan gå undan i starten av det här loppet och urstarke 12 Bravo Navarone som egentligen kanske är för bra för klassen kommer att kliva förbi många över det långa upploppet.

Nja, Tjacko såsom endast sprinter...
Det var en övertygande vinst med Erik i jollen 26/12, 2140m.
Nu tycker jag det vimlar av fina hästar i loppet, så jag vill inte tro kusen är överlägsen alla dar i veckan.

Spitcam utmanade elittrio in på linjen i Sweden Cup-finalen.
Bravo N. är hästen som var grym elitloppshelgen förra året. Håller hög klass.
Monark Newmen har varit gångbar i tuffa årgångsgäng på slutet. Torrt spurtkrut på den, minst sagt.
(Tre personliga favorithästar.)

3 Amazing Man lämnade ett intryck senast, som gör att den bara måste streckas nästa gång ut. Bytte från vanl till am vagn då.
Gick med Bravo N fint i rygg in i mål gången innan senast. Nu med flera lopp innanför västen.

This Is It N.O. vann behärskat på fin tid senast och nu 2%.
Tänk om Erik, Björn eller Örjan suttit upp. Tänk vad alla experter höjt hästen i ranken då...

Orion Tilly känns totalt chanslös.

Mitt försök till lösning kommer bli tre utvalda djur:

1 Spitcam Jubb har uppenbarligen rejält höga toppar. Ingen Volstead emot här inte, eller? Bra spår och förmodligen gynnad av överpace.
3 Amazing Man måste med på intrycket senast! Käkar upp dem i ett nafs?
5 Tjacko Zaz. När Nurmos säger att det är en elithäst, så brukar det vara just vad det handlar om. Radat segrar och då vunnit med en gäspning mest hela tiden.

Självklara spikvalet:

...borde vara 6 Nobel Amok idag. Hästen har ju vunnit på imponerande vis. Står framvolt.
12 Umberto Axe (2%) för de tippare som garderar.
Vilket upplopp på Vermo! En Love You:are helt i min smak!

:)

dingo1337 2017-06-25 10:26

Citat:

Ursprungligen postat av Fidus (Inlägg 531959)
Nja, Tjacko såsom endast sprinter...
Det var en övertygande vinst med Erik i jollen 26/12, 2140m.
Nu tycker jag det vimlar av fina hästar i loppet, så jag vill inte tro kusen är överlägsen alla dar i veckan.

Spitcam utmanade elittrio in på linjen i Sweden Cup-finalen.
Bravo N. är hästen som var grym elitloppshelgen förra året. Håller hög klass.
Monark Newmen har varit gångbar i tuffa årgångsgäng på slutet. Torrt spurtkrut på den, minst sagt.
(Tre personliga favorithästar.)

3 Amazing Man lämnade ett intryck senast, som gör att den bara måste streckas nästa gång ut. Bytte från vanl till am vagn då.
Gick med Bravo N fint i rygg in i mål gången innan senast. Nu med flera lopp innanför västen.

This Is It N.O. vann behärskat på fin tid senast och nu 2%.
Tänk om Erik, Björn eller Örjan suttit upp. Tänk vad alla experter höjt hästen i ranken då...

Orion Tilly känns totalt chanslös.

Mitt försök till lösning kommer bli tre utvalda djur:

1 Spitcam Jubb har uppenbarligen rejält höga toppar. Ingen Volstead emot här inte, eller? Bra spår och förmodligen gynnad av överpace.
3 Amazing Man måste med på intrycket senast! Käkar upp dem i ett nafs?
5 Tjacko Zaz. När Nurmos säger att det är en elithäst, så brukar det vara just vad det handlar om. Radat segrar och då vunnit med en gäspning mest hela tiden.

Självklara spikvalet:

...borde vara 6 Nobel Amok idag. Hästen har ju vunnit på imponerande vis. Står framvolt.
12 Umberto Axe (2%) för de tippare som garderar.
Vilket upplopp på Vermo! En Love You:are helt i min smak!

Jag formulerade mig kanske lite dåligt. Jag menar på inget vis att Tjacko är oduglig på något annat än sprint, bara att det är på sprint han har gjort sina absolut bästa insatser och ibland inte hållt hela vägen över full väg. Ett annat litet minus kan vara att vissa hästar går riktigt bra på vintern men har otroligt svårt att vinna på sommaren. Tjacko har 0 segrar på 13 starter under sommaren (maj-september)..
Håller med om This Is It N.O som dessutom borde hamna bra på det med startsnabb rygg! Jag kommer att ta många hästar här och just nu är 6 hästar streckade.

Fidus 2017-06-25 10:49

Citat:

Ursprungligen postat av dingo1337 (Inlägg 531961)
Jag formulerade mig kanske lite dåligt. Jag menar på inget vis att Tjacko är oduglig på något annat än sprint, bara att det är på sprint han har gjort sina absolut bästa insatser och ibland inte hållt hela vägen över full väg. Ett annat litet minus kan vara att vissa hästar går riktigt bra på vintern men har otroligt svårt att vinna på sommaren. Tjacko har 0 segrar på 13 starter under sommaren (maj-september)..
Håller med om This Is It N.O som dessutom borde hamna bra på det med startsnabb rygg! Jag kommer att ta många hästar här och just nu är 6 hästar streckade.

Ok...då möter jag dig på halva vägen och tar med Re Doc. Hästen verkar ju kunna ta spets ifrån alla spår när det laddas. Singelprocent när ledarhästen brisar undan är alltid jobbigt att missa. 4 djur.
(...jag vet om att ta spets blir inte enkelt, men gick bra på Lunden med annan resa, så det kanske fixar sig ändå. En Love You:are dessutom!)

Kolla in Monarkens senaste två lopp om du målar på vidare. Det är inga bluffinsatser det handlar om. Full kraft och styrka över linjen!

Shabrak 2017-06-25 11:31

Avd 6 ett ganska klent guldlopp, upp till bevis för Canari Match, men här tror jag det trots distans är dags för 5 El Mago Pellini!

mackpeter 2017-06-25 11:40

Jag har valt att spika Nobel Amok och Canari Match. Med några 10-%-are kan utdelningen bli 70' och över. Ingen form hos stall Kolgjini. Garderar därför Rushmore Face och streckar inte stallets övriga hästar. Så här blev bolagssystemet.

1) 1,2,4,5,9 r6-8 (2 Geisha Sund tar ledningen och kan leda ro. Redén säger, att 4 In Toto Sund skall garders och absolut inte spikas. Walmann menar, att 5 Indoor Voices borde vara favoritspelad och undrar om inte experter och spelare sett hästens insatser på slutet. 9 Treasure Kronos är härdad mot stentuffa hästar i Europa. 1 Evin Boko blir mitt lyxstreck)

2) 1,2,3,4,6,7,8,12 r10-5 (gardera så länge plånboken räcker)

3) 6 r15-7 (för 6 Nobel Amok är det vinna eller försvinna. Bergh tar en lugn start från sitt springspår och körs till ledningen. Spik)

4) 3,4,5,9,11 r2-1 favoriten 4 är inte så startsnabb. Här bör man strecka några stycken. Stig H låter uppåt på 2 Sapajou på sin hemsida men är bara streckad till 4 %. Kom dock inte med på mitt system)

5) 4,5,7,8,11 r3-5 (8 Rushmore Face är bästa hästen med dåligt spår. Stallformen? Garderas)

6) 2 r3-5 (2 Canari Match har acklimatiserat sig sedan någon månad hos Redén). Hästen är bara fem år och under kraftig utveckling. Startsnabb och leder runt om. Spik)

7) 3,5,8 r2-1 (jag valde mellan att ha många streck i andra eller i detta. 5 Tjacko Zaz startade i Elitloppet. Campbell körde honom ytterst ovårdat i starten och Tjacko svarade med en hejdundrande galopp. Kan vara överlägsen i denna silverdivision. 3 Amazing Man är ingen bluff och har imponerat i de två senaste starterna i Sverige. 8 Monark Newmen har uselt spår men enorm kapacitet. Dessa tre prioriteras på min kupong. 6 Re Doc blev stekhet i ledningen senast och hoppade näst senast som favorit. 12 stallformen?)

Kostar 1500:-. Lycka till att ta del av jackpoten!

Fidus 2017-06-25 12:39

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 531965)

6) 2 r3-5 (2 Canari Match har acklimatiserat sig sedan någon månad hos Redén). Hästen är bara fem år och under kraftig utveckling. Startsnabb och leder runt om. Spik)

Det vill till att Canari är startsnabb idag för direkt ledning.
Al Dente, Harry och Target vill nog samtliga hitta plankan? Target för att stanna där?

Gamen99 2017-06-25 12:51

Kuskändringar på Bravo och Target. Adrian kör inte dem. Men står kvar på Rashmoreface

Executive 2017-06-25 12:59

Citat:

Ursprungligen postat av Fidus (Inlägg 531970)
Det vill till att Canari är startsnabb idag för direkt ledning.
Al Dente, Harry och Target vill nog samtliga hitta plankan? Target för att stanna där?

Alltså, i min värld är det inget snack om att någon annan än Fire to the rain tar ledning!

Oscar 2017-06-25 13:04

Citat:

Ursprungligen postat av Gamen99 (Inlägg 531971)
Kuskändringar på Bravo och Target. Adrian kör inte dem. Men står kvar på Rashmoreface

Ändrat nu med. Ludde

Skickat från min iPhone med Tapatalk