![]() |
Citat:
Vilket värde han tillför? Typ strecklistan. Men han har en snygg näsduk. |
Citat:
|
20 ggr fläsket hos legolas bet.
|
Smiskperra
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Fick 8.45 på ATG |
Mycket ändringar till jänkarvagnar och annat i avd 5. Det känns som det enda loppet som alla kan vinna idag.
|
Streckfavoriter gör ingen spelare glad - eller rik
Citat:
Prova att ta bort nån streckfavorit nån gång! |
Är mer än nöjd + ca 4k på insats 290kr
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Har du koll på V spelet hos Bet365? Gällande Snow A Hann inte se oddset |
Ska vi lasta 6-5 på DD eller?
|
Här är Athos Race helt överlägsen - blir dunk på denna som jag ej visar här, hehe! Spets och slut!
|
Om man har med alla streckfavoriter är det svårt att få med skrällarna
Citat:
Men tror att det är bättre om du läser mitt inlägg en gång till och försöker förstå vad jag avsåg. Jag hade med vinnaren - på alla system. Men inte streckfavoriten. Tror/helt säker på att motsatsen gäller för dig. Men kan ju ha fel, naturligtvis.... |
Ouch!
|
Skit att Gute Band hoppade. Hade tvilling på den och det öppnade sig fint invändigt annars.
|
Citat:
|
Citat:
|
Enjoy the Life var ju en besvikelse, fullständigt......
|
Citat:
|
Citat:
|
Nej, nu får vi ladda om för en fin skräll-DD ist! Högst odds vinner va?? :)
|
Citat:
Sådana som du och jag har över 100.000 travlopp i hjärnan. Vet inte vilka du hoppades på, Stefan Persson, Tillman, Åke guldtanden? Nä, merparten av hästarna i det här loppet hade piassavakvastar i sulkyn... |
4.10 mot 6.10 kööör
|
Chansar på att Ludde tar hem DD1.
Ludde säger att han kör i ledning och ska försöka hålla ut alla, hästen e bra o kan dra i hårt tempo väldigt länge kanske håller det hela vägen. Mosaique Face go go go go |
Nästan 8000 plus från tidigare (redovisat) spel.
Dags för dagens sista torskspel. Tvilling 1 mot 2,3,4,7,10,12. Står över favoriten. Lägger en extrapeng på 1,2,12. Lycka till! |
Thomas Dalborg - årets kusk!!!
Citat:
|
Citat:
|
DD: 10-4.
|
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2017-07-08, 17:56 Halmstad Lördag 2017-07-08 Start: 18:20 Kostnad: 100,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3 Deuxieme Picsous 2: 2, 4, 5, 6, 10 5 x 20,00 kr = 100,00 kr. Totalt: 100,00 kr. Rättningskod: ALEXANDER LUKAS |
Funderar på Iago Zon - ligger lite plus.
Men kusken!?!?!? En total kattttastroooof! Visade sina begränsningar med långskubbaren senast. |
Har fått flera "travkort", gratis inträde 2017...
HAHAHA.....
Skicka namn och adress i PM så får du mitt inträdeskort...kortet funkar inte på en enda travbana som kör streckspel, men kanske kan vara bra att ha om du blir pissnödig.... |
Hela vägen nu Ludde!
|
Barfota runt om på den och kusken var ju positiv.
|
Jisses vilken insats . Nästa lördag favoritdistans. Första barfota runt om någonsin enligt en betaltjänst som kollat alla starter i utlandet med.
|
Haha.....dagens andra prestation ringostar.....det här finns ju inte, var har han varit de senaste fyra åren? Hagets lugn och sparar sig inför Malta eller?
|
Helt överlägset! Ringostarr Treb PISSADE på Cruzado Dela Noche! Couranterna får krypa tillbaka till sin håla.
|