![]() |
Citat:
|
Citat:
Hehe, nej ingen aning och ja - från och med 1 juli så är det enklare att byta namn i Sverige om du känner för det... :cheers: |
Prins Daniel kanske? ;)
|
Citat:
Skiter väl totalt i vad en AFA-ist och rödvinsvänsteranhängare som dig tycker om min logga! Gå nu och lägg dig! :KO: |
Tekno Eld såg dock grym ut...så Tjomslands får nog vara bra, men det kanske den är...
|
Citat:
|
Inget att bry sig om muppar som inte fattat/fattar vad ett Forum är......
|
Nu fick Ural visa klassen.
|
U-rtråkigt. Favoriten var för bra tyvärr jajaja.....
|
Citat:
|
Surt, efter en bra början så har jag spelat tre raka galoppörer. Jag säger det igen - det får INTE börja för bra, hehe!
|
Tombo On Line såg riktigt läcker ut som storskräll...
PLATS Inlämnat: 2017-07-03, 19:35 Rättvik Lopp 3 Måndag 2017-07-03 Start: 19:35 Kostnad: 100,00 kr Vadet gäller startnummer 3 Tombo on Line 1 x 100,00 kr = 100,00 kr. Totalt: 100,00 kr. Rättningskod: JVZ XHL KXZ |
Ingen riktig bike som i Boden på Lugnets Sardonyx om jag såg rätt och spelvärdet försämrades radikalt sista timmen. Men favoriten överlägsen. Blir nog inga stora pengar idag.
|
Någon som behöver ett glas rödtjut ;)
Min spik Dante körde Örjan inte en meter med i början och så här i efterhand vara det väl bäst. Lyckas slå sig in nu som två. Skall bli intressant att nu i V64-2 med 3-åriga kallisar. Hoppas på en tok skräll |
Jag tror att min spik på Sjö Gull tog det.
|