![]() |
Nu är omsättningen på P54an redan högre än i Halmstad i torsdags med en knapp halvtimme till spelstopp. Inte alls samma spelvärde som igår därmed men fortfarande gigantiskt mycket högre än på svenska atgs V75 spel om man som jag tror på låg utdelning idag. Men håller ner insatsen idag till några hundra.
|
|
Citat:
|
Det var skönt med en liten rensare i alla fall.
|
Tack och godnatt...... :(
|
Gudomliga lökar på skötaren.:popcorn:
|
Citat:
|
Citat:
Varför misslyckas Legolas? Produkten är mycket dålig, för dålig? Mvh Uffe |
Kom igen nu Untersteiner!!!!!!!!!:gun_bandana:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Jaja, vi får se hur den här går då....
V5 Inlämnat: 2017-07-09, 15:07 Jarlsberg Söndag 2017-07-09 Start: 15:12 Kostnad: 60,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1 Poet Broline (5, 7) 2: 1, 2, 3, 4, 5, 7 (10, 6) 3: 7 Ferrari B.R. (2, 3) 4: 3, 7 (9, 8) 5: 1, 2, 4, 7, 8 (12, 5) 1x6x1x2x5 = 60 rader. 60 x 1 x 1,00 kr = 60,00 kr. Totalt: 60,00 kr. Rättningskod: |
Citat:
|
Och i samma ögonblick jag lämnade in, så får jag höra att Malla spikar Poet Broline.....då vet vi hur det här kommer gå då....
|
Citat:
|
Underbart att Djali gick iväg idag.
V5 Inlämnat: 2017-07-09, 15:07 Jarlsberg Söndag 2017-07-09 Start: 15:12 Kostnad: 105,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1, 2, 9 (5, 7) 2: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 10 (6, 8) 3: 7 Ferrari B.R. (2, 3) 4: 9 Lionel (3, 8) 5: 1, 4, 7, 8, 12 (2, 5) 3x7x1x1x5 = 105 rader. 105 x 1 x 1,00 kr = 105,00 kr. Totalt: 105,00 kr. |
Äntligen Djali Boko. Underbart att se den fantastiska hästen funka igen. Åbergs nästa?
|
Citat:
|
Citat:
Sen handlar inte bidraget till travet om % utan om pengar. ATG och ST är kassa men Legolas är sämre. En förändring är inte alltid en förbättring. Mvh Uffe |
Citat:
|
Citat:
Men inget streckspel blir bra utan stora pooler. |
Dags för dagens första torskspel:
Tvilling 3,4,7,10 - valfri insats men ger minst 3ggr pengarna tillbaka. |
Citat:
Räcker för att åtminstone jag ska dra åt mig öronen. Att Malla spikade förvånar mig inte, han har väl inte hittat en vettig vinnare sen Sundsvall brann? |
Citat:
|
Promo Kemp var duktig, men jag förstår inte att man vill starta treåringar i så pass tuffa lopp.
|
Ett förslag - kan vi hålla Legolastugget i tråden som finns för det?
Bara en tanke. :popcorn: |
Citat:
|
Högt ställda förväntningar på Ferrari BR nu. Gör oss inte besvikna nu
|
Citat:
|
Jackpot om Frode Hamre vinner sista. Men låg omsättning. 25,6 mkr och stor del av dom från Norge. Så blir nog inte mycket kvar av de 6,6 mkr i femrättspoolen att flytta till Årjäng på lördag. Dessutom fonderas 10 procent av ev jackpotpengar till Bergsåkers V75a i slutet av augusti. Denna V75a i så fall lika usel för spelarna vad gäller återbetalning som Halmstads i torsdags.
|
Ska bli spännande att se om det sitter bike på Saveur och Twister Bi nu i provstarterna.
|
5,65 på 8 Sauveur? Dags för dagens andra torskspel.
Tvilling 8 mot 2,7,9 ger också över 10 papp in på kontot. Lycka till! |
Inte haft nån feeling alls för dagens omgång men får lira en hundring på DD: 8-8
|
Rak DD: 9-7. Men jag hoppas mest att 12:an ska vinna sista om nu Lionel tar hem det här.
|
Men oj vilken kross!
|
Lionel tar inte stryk en gång till av Twister Bi, jojo!!!
|
Inget upphetsande storlopp direkt. Twister Bi ensam på banan. Riordan är ju helt grym just nu. Åbergs kan bli ett grymt lopp.
|
Citat:
|
Jävlar...fantastisk utväxling i den där. Stapplade i mål i två starter för att sedan vara helt överlägsen senast och sen idag, vilken jävla uppvisning.
Snyggt jobbat Riordan! |