Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Årjäng (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/29277-v75-arjaeng/)

hugotheboss 2017-07-13 23:31

Citat:

Ursprungligen postat av Fulsprit (Inlägg 534682)
Tar spets lätt - om han sedan väljer att köra där är en annan sak, men det tror jag att han gör - om nu inte Adrian får tokspel...

Risken är väl överhängande att Adrian gasar för fullt. Dante Boko är sista möjligheten för Kolgjinis att få med ngn till Hugo Åbergs. Den har tränat fantastiskt i veckan och maxas i utrustningen. Så det är "bara" galopp mot full gas så länge soppan räcker från Adrian.

chompipe 2017-07-14 03:30

Some summit spets och slut

monimaker1 2017-07-14 08:30

Citat:

Ursprungligen postat av Bluesmith66 (Inlägg 534679)
Hur stor chans tror ni BBS Sugarlight har att hålla spets i Årjängs Stora, och kan det hålla hela vägen om han lyckas ?
Såg han inte rappare ut än på länge i senaste starten ?
Kanske inte räcker till ändå.....

:popcorn:

Tror det finns en liten chans att hålla ledning nu när formen ser bra ut. Min förstahäst i loppet, blev förvånad då den är streckad så lite.

monimaker1 2017-07-14 08:35

Citat:

Ursprungligen postat av hugotheboss (Inlägg 534689)
Risken är väl överhängande att Adrian gasar för fullt. Dante Boko är sista möjligheten för Kolgjinis att få med ngn till Hugo Åbergs. Den har tränat fantastiskt i veckan och maxas i utrustningen. Så det är "bara" galopp mot full gas så länge soppan räcker från Adrian.

Har galopperat 3% så den risken känns inte så stor. Ifs högre om den tokladdas.

sjukstuga 2017-07-14 09:22

Citat:

Ursprungligen postat av hugotheboss (Inlägg 534681)
Tittade också på den innan, men noll vinster och 43% galopper från bakspår och noll vinster på distansen blev rätt så "avtändande"

Oj, så djupt hade jag inte dykt när jag skrev det där. Såg dock senast då han var ute på samma distans och vinner ju det loppet rätt enkelt om han får lucka tidigare.

Men det oroar såklart med det du skriver. Med på lappen som en gardering i alla fall för det är full form.

hugotheboss 2017-07-14 09:44

Totalt off topic, men Delicious opererad i tarmarna. Ser tyvärr ut som hon inte överlever...

hugotheboss 2017-07-14 10:08

Citat:

Ursprungligen postat av monimaker1 (Inlägg 534694)
Har galopperat 3% så den risken känns inte så stor. Ifs högre om den tokladdas.

Ja risken är liten, det väsentliga i infon är väl mest att det är svårt att se att BBS får ligga still i ledningen. Risken/chansen är väl ganska stor att de kommer att bjuda in t ex Propulsion p g a för hård körning.

Spiken64 2017-07-14 10:32

Hade Monfalcone varit en lördagshäst hade jag spikat direkt för det lär bli offensiv styrning.

Fulsprit 2017-07-14 11:24

Citat:

Ursprungligen postat av hugotheboss (Inlägg 534698)
Totalt off topic, men Delicious opererad i tarmarna. Ser tyvärr ut som hon inte överlever...

Var har du hört detta? Låter riktigt trist, såklart...

Migge 2017-07-14 11:32

Citat:

Ursprungligen postat av Fulsprit (Inlägg 534706)
Var har du hört detta? Låter riktigt trist, såklart...

Än så länge verkar allt bra utefter rådande omständigheter?

http://www.stallzet.se/nyhetslista2.html?news=42001

sjukstuga 2017-07-14 12:28

2 PHARKPHUMCHAI i avd 2 känns rolig med Erik upp ffg. Rätt så snabb ut och lära hamna ganska bra på det. Kör dom lite hårt om spets och Erik kan få krypa ner i rygg så känns 3% väldigt roligt.

Empab 2017-07-14 12:38

Citat:

Ursprungligen postat av chompipe (Inlägg 534692)
Some summit spets och slut

Många som skriker ut som en klar spik, är det så självklar?

hugotheboss 2017-07-14 14:15

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 534707)
Än så länge verkar allt bra utefter rådande omständigheter?

http://www.stallzet.se/nyhetslista2.html?news=42001

Skönt att höra, enligt vänner på kliniken var det rätt kritiskt ett tag.

hugotheboss 2017-07-14 14:25

Kan man redan nu utnämna 9 Emmet Brown avd 5 till omgångens kommunare?

21 starter inom rikstoto 0 vinster och bara 6 ggr på plats. Johan har 2 vinster med hästen på 14 starter. Hästen har vunnit 1 gång fr bakspår på 11 försök. Är det så många som bryr sig om att Eskil tippar Untersteiner???

Cleon_9 2017-07-14 15:05

Citat:

Ursprungligen postat av hugotheboss (Inlägg 534689)

Det är väl iofs mer regel än undantag att Kolgjinis hästar "känts fantastisk fin i veckan". Så där åker det fram en nypa salt för mig angående den informationen. Men det är klart att Adrian skall testa för spets, det är ju ändå tävling.

Sen tror jag att Propulsion bara är bäst och att spåret är oddshöjdande. Örjan vet exakt vad han behöver göra för att vinna det här loppet. Gillar inte att spika i sista men 39% känns ok för en häst av den här kalibern mot det här motståndet.