![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Man pratar om många kuskar som är pågång och även höjt sig - någon man många gånger glömmer är Ulf Eriksson! Han har höjt sig mest av alla "doldisar", enligt mig - kör med riktig pondus och gör numera sällan några fel alls. Förr vara han högst medioker när han bara höll till uppe i Olles breddgrader...
:clap: Edit: Numera får han självklert chansen bakom bättre hästar - men framgång föder framgång och då får man även dessa möjligheter till bättre styrningar... |
När Mellby Club kan starta kontinuerligt så kommer denne sopa rent i långloppen framöver då denne står väldigt billigt inne i den klass han befinner sig inom nu. Skulle inte förvåna mig alls om han städar av detta gäng redan nu - tog själv inte med honom, lite tidigt, men men...
Detta är en riktig häst som nästan aldrig blir trött - tror jag sett honom gjort ett enda dåligt lopp i sin karriär... |
Nu skall vi se på hur suverän Örjan är att köra i dödens, om inte Nurmos kommer... Sööör, Örjan!!!
|
Hehe, prata om att vara fel ute!!!
|
Vilket huvud
|
Fan vilken skalle på Qahar QC, man får rysningar.
|
Han kontra - ojojoj!
|
Citat:
|
Det var synd att favoriten skulle sätta nosen först.
|
Ludde måste vara imponerad av stall Melanders jobb med Qahar QC. Ludde fick den ju aldrig att trava . Nu felfri i tre varv både barfota och med bike.
|
Citat:
|
Citat:
Det är väl faan att favoriterna inte kan galoppera när de ska göra det !! Haha Alorac eller Tromb hade varit betydligt hälsosammare för mitt system :sad44: |
Rak DD: 1-8.
|
Har lirat en dubbel Johan Untersteiner 1-4. Nu har den rasat till under 8 ggr. Så mycket lirade jag dock inte.
|
Tvilling 1/2 nu...
|
Mycket bra La vida Loca! Min tvilling var inne första 300 metrarna... Blev kört precis som jag ville men kusen var bara dålig - många som satt och sov... Kunde iofs inte göra mycket när det blev låst där framme i lågt tempo...
|
4 av 4 a hästar suttit . Det känns inte bra. Vinner spiken sista skitutdelning. Vinner diamanten detsamma. Mest surt om någon annan vinner sista för då skulle man inlett istället för avslutat med spik.
|
Spelade en liten liten ren favoritlapp på Legolas saltade pott och lever fortfarande.
4,9 nu för alla rätt vilket borde ge mer än de 36 satsade tillbaka iaf... |
Citat:
|
Citat:
Men men, trav är trav! Snart är det lördag igen! :cheers: |
Diamanten är urtuff. Men jag behöver vinst för Johan U för att min DD skall sitta och rädda dagen med ett bra överskott.:thumbup:
|
Citat:
|
Trist lopp.
|
Nä, nu jävlar laddar vi om för lördag!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Är det bara jag eller har Bergh lagt på sig en del? Tittade med ett öga och det såg ut som en halv Heiskanen.
|
3 st sjuor, inte mycket att hurra över !
Hade suttit fint med Tromb Access till 7% istället för Qahar QC till 34% i V86-6...men men, vi får ta´t på lördag istället och hoppas på högre utdelning ! ;) Ska bli otroligt kul att se Readly Express mot "Piraten" och de andra i alla fall. :-) :popcorn: |
ATG och legolas V5 spel till samma lopp. Där ser man en tydlig effekt av legolas saltade pooler.
5 rätt hos atg 187 kr 5 rätt hos legolas 557 kr och 4 rätt 47 kr 3 kr i insats hos legolas. 1 kr hos atg. Men med fyror gav en normal V5a åtminstone 5 ggr så mycket i vinst som V5an hos atg. Obegripligt att inte fler väljer legolas med dom förutsättningarna. Legolas V5a omsatte knappt 80 000 kr medan atgs omsatte 1 350 000 kr. |
Wohoo!
742,98 tillbaka på satsade 36kr i en favoritparad. Tack LegolasRune, du lär säkert få tillbaka hela kakan av mig rätt snart! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Är inte ägaren miljadär? |
Citat:
|
Citat:
|
TVILLING
Inlämnat: 2017-07-19, 22:10 Eskilstuna Lopp 12 Onsdag 2017-07-19 Start: 22:12 Kostnad: 30,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 1, 7, 9 3 x 10,00 kr = 30,00 kr. Totalt: 30,00 kr. Rättningskod: Thjohoo Lite plus blev de iaf idag 30kr ut 400 in YES |
TVILLING
Inlämnat: 2017-07-19, 22:38 Eskilstuna Lopp 13 Onsdag 2017-07-19 Start: 22:30 Kostnad: 45,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 3, 6, 7, 8, 13, 15 Utgångshästar 8, 13 9 x 5,00 kr = 45,00 kr. Totalt: 45,00 kr. Rättningskod: Nu går vi på skräll |