![]() |
Ursäkta stavningen.
Ex Caviar kommer få det svårt enligt kuskintervjun på Jägersro. |
Citat:
Bägge galopperar och Sugarcane tappar väl 40-50 meter samtidigt som Action Skoatter öppnar första 500 runt 1.05. Sugarcane och Napoletano kör ifatt fältet och i sista kurvan går Napoletano i tredjespår och Sugarcane i fjärdespår och de är 1:a och 2:a i mål. Var på plats och glömmer aldrig det där...hehe. :cheers: Mack Lobell vann försök 2 och sedermera även finalen. :popcorn: |
Citat:
|
Citat:
Finns det ingen bättre hobby än att bli avstängd? Travspel kanske? Mvh Uffe |
Trot Kronos har siktats mot det här och han lovar att den kommer vara ännu bättre ikväll.
Veijos form gör att jag chans spikar. |
TT-Slutspelet , inne på SP
|
Hoppar över streckspel som alltid när det är regn och kladdig bana, men kunde inte låta bli ett V spel på Aron The Baron i Malmö stads pris, avd 7, nu när dom äntligen ska rycka skorna på den som dom snackat om i ett år typ. Den har varit hårt spelad i tuffa lopp i Sverige och när bet365 erbjuder 50 ggr kunde jag inte låta bli att testa.
Hoppas på bättte bana i Östersund i morgon. Njuter av den grymma sporten i kväll och av Hultman i liven . |
Då får Jägersropubliken njuta av en segerintervju med Jorma Kontio. Han är ju inte här nere så ofta men ruggigt intressant att lyssna på i intervjuerna.
|
Själv hade jag spik på Jorma men bytte till Ludde efter att ha läst nån klåpig betaltjänst. Fan vad leds man blir.
|
Slutat regna. Hoppas det hinner torka upp till kvällens huvudlopp .
|
Hur säkert som helst Örjan.
|
Citat:
|
Citat:
:popcorn: |
Tunika var ju lagom bra. Ofta Urhberg höll till andra platsen från dödens. Den körningen satte sig för Tunika.
|
Citat:
|
10,7 segertid i fyraårsloppet på en lite kladdig bana. Det är sannerligen sport av yppersta världsklass som utspelar sig I Skåne i kväll.
|
Dålig körning av Flemming med Shotproof. Borde vunnit.
|
Ja som vanligt är det hög klass på loppen när skånepågarna bjuder till ålagille på Jägers. :yes:
|
Jasså! Trav idag o v75.....nöjer mig med att se på idag. Noll spelvärde har jag hittat idag det lilla jag kollat
|
Citat:
|
En till bakifrån
|
Gjorde en favoritrad Top7: 9-3,5,7,11-1-4. Kostade 96:-.
|
Waowwww. Vilket intryck på Trot Kronos.
|
Ruggigt lopp av Trot Kronos
|
Vad fan har han petat i hästarna ??
:whistling: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Day Or Night In ruggigt bra senast! Försöker hålla upp ryggen på Propulsion... Tvilling 1-9? 24ggr
|
4 av 5 lopp vunna från bakspår hittills...ska inte det vara omöjligt på Jägers ?? :p
|
Bakspår igen ?
Lagtempokörning där framme och sen kommer Erik och städar av dem till slut :evilgrin39: |
Lillpeng på DD:
10 - 2,3,11 |
Blir vinnare/plats på Oasis Bi fast med fasta odds från Racebet. Borde ha stor chans att få loppet om inte erik kör innerspår och fastnar bakom en drös trötta hamburgare.
|
Citat:
|
1miljon så grattis ÖK :)
|
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2017-07-25, 21:06 Jägersro Tisdag 2017-07-25 Start: 21:06 Kostnad: 1 300,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 1 Propulsion 2: 11 Heartbreaker V.S. 1 x 1 300,00 kr = 1 300,00 kr. Totalt: 1 300,00 kr. Rättningskod: Örjan/Goop = Vinst |
Fan vad bedrövligt. Sånt här ska inte få hända.
|
DD 1-11 till 8 ggr.
|
Ludde får skärpa sig. Andra gången idag han orsakat omstart för dålig anslutning. Missgynnar Favorierna , speciellt Twister Bi
|
Citat:
|