Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 Östersund (jackpot) (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/29447-v86-ostersund-jackpot/)

Spiritus 2017-07-26 21:12

Martin P Djuse kändes ungefär lika sugen på att försöka vinna det här loppet med Cameron Dream som Annie Lööf är sugen på att ta över makten i Sverige. Femtio meter kvar blev det dags att leta sig ut.

jocklon 2017-07-26 21:12

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 536397)
Synd att Vaillance var så het och hoppade bort sig. Den tog jag på tre streck, så jag hade gärna velat se den vara kvar i loppet.

Helt ofattbart att kretsen kring hästen startar henne!?!? Var ju helt oregerlig redan i provstarten och dett fanns ju inte på kartan att hon skulle gå felfritt!!! Ett stort jävla hån mot oss spelare att dom startar henne!

Jag var het inne på Vaillance innan loppet och spelade hårt på både plats och vinnare samt A häst på jokern. Sjukt tråkigt med såna idioter bakom hästarna

Shooter 2017-07-26 21:13

Citat:

Ursprungligen postat av jocklon (Inlägg 536440)
Helt ofattbart att kretsen kring hästen startar henne!?!? Var ju helt oregerlig redan i provstarten och dett fanns ju inte på kartan att hon skulle gå felfritt!!! Ett stort jävla hån mot oss spelare att dom startar henne!

Jag var het inne på Vaillance innan loppet och spelade hårt på både plats och vinnare samt A häst på jokern. Sjukt tråkigt med såna idioter bakom hästarna

Tyvärr så ser man liknande saker rätt ofta. Jag hade ju i det läget hellre fått med femman som jag satte som första reserv, men det löste sig som det blev. Det ser ju ut som hästen har en väldig fart i sig.

olle 2017-07-26 21:15

Citat:

Ursprungligen postat av Spiritus (Inlägg 536439)
Martin P Djuse kändes ungefär lika sugen på att försöka vinna det här loppet med Cameron Dream som Annie Lööf är sugen på att ta över makten i Sverige. Femtio meter kvar blev det dags att leta sig ut.

Hade varit kul med fritt tidigare och ryckta tussar. Såg ut att kunna spurta mycket vasst, men så dags med 50 meter till mål.

olle 2017-07-26 21:17

Citat:

Ursprungligen postat av Fidus (Inlägg 536434)
Det kan väl ej ha skett ofta?
Home Alone fick väl sina glasögon för att han vägrade springa runt ovalen i trav?

Skicka bågarna till Bergh, så kan han prova på Geisha Sund! Med brillor och jag spikar nästa gång...:yes:

Det var på den tiden när dom bara körde ett triolopp på lunchen och Hans G Lindskog och professorn satt i studion. Allt handlade om den skulle gå felfritt . Gjorde den det var den grym.

hoola 2017-07-26 21:24

5 av 12 hästar tränas av JOP.Då är loppet redan kört i stallets stora badkar.

Khiarshoor 2017-07-26 21:26

Inte ofta jag jobbar in en så stor favorit... Men kom igen toothie!!!!

Ge mig fan på att den bränner säkert. Örjan... mina räknerver är i spel. Så länge jag kan minnas har de varit stolpe ut för mig

olle 2017-07-26 21:29

Citat:

Ursprungligen postat av hoola (Inlägg 536445)
5 av 12 hästar tränas av JOP.Då är loppet redan kört i stallets stora badkar.

Ja det visar verkligen hur smal kallblodssporten är. Dock händer det rätt ofta i varmblodsderbyt också att samma tränare har flera hästar. Båth hade väl tre derbyhästar för några år sedan?

olle 2017-07-26 21:31

Ha ha. Godnatt Janne Norberg. Dags att ta pension?

Khiarshoor 2017-07-26 21:31

HAHAHAHAHA visste de... HAHAHAHAHA så jävla tragiskt

Shooter 2017-07-26 21:31

Det är ju själva fan att Tand Kraft ska hoppa bort sig.

Khiarshoor 2017-07-26 21:32

Örjan

Shooter 2017-07-26 21:33

Och Mallas häst vann loppet. Suck!

olle 2017-07-26 21:33

Örjan är nog landets bästa kallblodskusk också.

Major 2017-07-26 21:33

Ska man skratta eller gråta?