![]() |
DD:
5/6 |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2017-07-27, 20:47 Åby Torsdag 2017-07-27 Start: 20:53 Kostnad: 80,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 6, 9 2: 4, 6 4 x 20,00 kr = 80,00 kr. Totalt: 80,00 kr. Rättningskod: ÄH VA FAN |
Citat:
|
Jackpot i morgon. Grattis atg.
|
Citat:
Ja, om de vinner så, hehe! Jag spelar ej efter vad oddsen säger utan vad chansen är och vad jag tror på! Kvittar om oddsen står i 7.5 ggr eller 150 ggr. Det borde du sett att jag spelar så. Älskar outsiders, men tror jag på något så spelar jag ej emot - känns inte rätt, även om det kanske är rätt spelteoretiskt sett... Men, som sagt - jag spelar ofta högoddsare. :cheers: |
Vad sysslar de med? Varför ropa de aldrig ut att 15 blev diskad? Tråkig galopp, rätt säker på att den hade vunnit annars.
|
Håhåjaja bra Anders lillhjärnan agerade igen.
Släpp? |
Förbannat dåligt kört av lillsvanen, Ragazzo är ju helt stenklar om han får ta över:(
|
100 kr vinnare på Goops till kanonodds hos Unibet . Varför i he....e svarar Anders Svanstedt spets med sin 35 oddsare som sen dalar genom fältet? Hade Goop kommit till spets känns det ganska säkert att den vunnit då den inte var långt efter. Men dödens i tre varv är ju helt omöjligt.
|
För att Anders vill leka pappa Åke. Men äpplet har aldrig varit så långt bort som i det där fallet.
Släpp å openstretch ja ske den tom hade kunnat knipa andrapriset |
Citat:
Grattis! |